Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Nie prościej kupić szperę dedykowaną i robiona pod ciebie np w Quaife ??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Nie prościej kupić szperę dedykowaną i robiona pod ciebie np w Quaife ??

 

Dokladnie. Bedzie najprosciej i mozliwe ze nawet taniej.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
A gdzie takie cos kupic koledzy w PL? Choc slyszalem nie najlepsze opinie o tym produkcie i jednak skladnial bym sie do zastosowania tego od M3 tylko nie wiem czy to sie da..?
Opublikowano

a szpera się nie kłóci z DTC?

Musi być chyba taka co spina tylko w jedną stronę w w drugą jest otwarty dyfer

Opublikowano
A gdzie takie cos kupic koledzy w PL? Choc slyszalem nie najlepsze opinie o tym produkcie i jednak skladnial bym sie do zastosowania tego od M3 tylko nie wiem czy to sie da..?

przedstawiciel Quaife na Polskę: Tomson... Raszyn k. Warszawy

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A da sie sprawdzic jakos po numerach vin jaka mam zainstalowana bo slady na asfalcie robi dwa.

 

da się sprawdzić po numerach na tylnej klapie :)

jak masz tam 335 a nie M to znaczy ze nie masz szpery :)

 

a dwa slady to robota dtc które przyhamowuje koło które się szybciej kręci

Opublikowano
Ale systemy sa powylaczane.

 

inna sprawa że na równej nawierzchni i jeździe na wprost obydwa koła mogą (ale nie muszą) równo mielić

 

Jeżeli chcesz sprawdzić czy ktoś nie dołożył szpery to po próbuj na zakręcie albo podnies jedno koło i zobacz czy da się nim zakręcić do przodu

Opublikowano
Panowie a jak sie ma sprawa szpery z M3 bo nikt jeszcze nie udzielil odpowiedzi co bym musial przelozyc.

 

I podejrzewam, ze nie udzieli, nikt nie robil takiej rzezby, na pierwszy rzut oka na Realoem roznic jest duzo - wal ma rozna dlugosc, obudowa mechanizmu roznicowego jest zupelnie inna, podejrzewam, ze polosie maja rowniez inna dlugosc. Podejrzewam, ze jest tak jak w przypadku E46, czyli brak wspolnego mianownika w tej kwestii i prosciej jest kupic szpere Quaife (czy innego producenta).

Opublikowano

ja na 99% będę montował w tym sezonie u siebie szperę Quaife, dlaczego tak napierasz na przełożenie szpery z M3,

quaife nie OK ? szpera M3 w aucie nie M3 OK?, dwa slady to żadna oznaka, 2 ślady zrobisz każdym autem właściwie w prawie każdych warunkach...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Tak na marginesie to gdzieś wyczytałem , że w M3 jest elektro-szpera a nie zwykla..

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Tak na marginesie to gdzieś wyczytałem , że w M3 jest elektro-szpera a nie zwykla..

 

E9x M3 ma szpere plytkowa, troche inna zasada dzialania niz Quaife, ale to nadal szpera, a nie system ja udajacy, zreszta tak samo jest w E46 M3.

Opublikowano

standardową szperę płytkową miałem w Subaru forester 2.5XT, jako użytkownik tego typu rozwiązania:

 

- tam się to nie sprawdzało :cry2: ,

- ilość płytek była zbyt mała :duh: aby zapewnić "dobre/właściwe" blokowanie,

 

- ale zawsze "przy piwku" dla lansu mogłem powiedzieć: "upalam auto ze szperą" :mrgreen: :mrgreen: ,

 

jak szpera do "jazdy" to mechaniczna , jak szpera do "lansu" to elektroniczna lub płytkowa...

 

nie wiem ile i jakie płytki są w M3 ale jeżeli podobne jak w subaru to można było to zrobić lepiej...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 1 rok później...
Opublikowano
ja na 99% będę montował w tym sezonie u siebie szperę Quaife, dlaczego tak napierasz na przełożenie szpery z M3,

quaife nie OK ? szpera M3 w aucie nie M3 OK?, dwa slady to żadna oznaka, 2 ślady zrobisz każdym autem właściwie w prawie każdych warunkach...

 

Zamontowales ta szpere? Jak wrazenie z jazdy, duza roznica na + w porownaniu z elektroniczna proteza szpery?

Jakas opinia?

Warto, nie warto?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

pomysł z szperą był na 2011 ale w 2011 pojawił się prosiak 997.2 a beta poszła w ręce żony, która potrzebuje innych doznań...

 

jak się zastanawiasz to wg mnie warto, pomimo wielkich chęci ja nie mam predyspozycji do jazdy bokiem ale w aucie z szperą idzie mi dużo ale to dużo łatwiej...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zarejestrowani
Opublikowano

To ja tez sie wypowiem bo ostatnio mialem okazje teoche pomeczyc 325d ze szpera od firmy na Q i powiem szczerze ze gdybym sie nie szykowal powoli do zmiany auta na wiosne to bym sie zaopatrzyl, na suchym trakcja zdecydowanie sie poprawila, kontrolka dtc praktycznie mrugala tylko wtedy gdy naprawde przesadzalem, a gdzie bez szpery juz w 1/3 tej zabawy by sie zalaczala niania. Druga sprawa na mokrym i sniegu.... Tak jak AO jakims specjalnym kierwnikiem nie jestem a i do polodego czy treli mi napawde daleko spokojnie dalo sie poleciec wieksze rondo doslownie operujac noga i jedna reka, druga nonszalancko podpieralem sie lokciem w okolicach szyby i udawalem niewzruszonego/znudzonego.

 

Wlasciciel wyrwal na ebayu uzywke za uwaga... 200eur :norty: byla dakurat do jego auta dopasowana a dawca po dachu wiec i czesci sie pzbywal. Za taka cene nie kupic to naprawde byla by zbrodnia. Z tego co pamietam to quaife czasami robi wyprzedaze np -30% i mozna calkiem przyzwoicie kupic customa albo wyslac im swoj do przerobki

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Jako praktyk pozwolę sobie nie zgodzić się z większością tego co zostało tu napisane. Szpera z M3 (plus półosie) pasuje z małymi przeróbkami.

 

Kolego Pacian, nie chciało Ci się szukać. Na forum jest wszystko napisane.

Pozdrawiam

Alek

Opublikowano
Tak na marginesie to gdzieś wyczytałem , że w M3 jest elektro-szpera a nie zwykla..

 

elektro-szpera to zaspawany dyfer - nie polecam na co dzień :lol:

Pozdrawiam

Alek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.