Skocz do zawartości

325td czarny dym z wydechu/bagażnik nie zamyka się i inne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Otóż tak mam kilka problemów z moją nowo nabytą bunią:

1) Po wymianie oleju podczas zapłonu wydobywa się z rury wydechowej masa czarnego dymu przy kazdorazowym odpaleniu

2) Wentylator dmuchawy działa mi tylko na 4 biegu na pozostałych wogóle

3) Nie wiem jak zamknąć bagażnik (jest cały czas otwarty) nie da się zamknąć ani kluczykiem tak jakby wogóle nie pasował oraz centralny zamek tak samo go nie zamyka

4) Przy akumulatorze mam dwa kabelki do minusa jeden gruby oraz jakis taki cienki który jest w fatalnym stanie i nie wiem od czego on wogole jest bo w poprzednim aucie nie mialem takiego rozwiazania

5) Raz na jakiś czas wyłącza mi się prędkosciomierz tzn wszystko znika po jakims czasie działa ale uruchamiają się wszystkie kontrolki poczym wyłączają się wszystko okej i od nowa to samo

 

Z góry dziękuję za pomoc

Edytowane przez Mikkel
Opublikowano

Mattis uważam ze temat do zamkniecia !!

 

Zły tytuł który po poradzie kolegi dalej jest nie poprawiony, po drugie na wszystkie pytania idzie znaleźć odpowiedzi na forum bo takie problemy były już poruszane.

Opublikowano

Były poruszane ale trochę można chyba odpuścić nowemu użytkowniku forum.

 

Co do tego licznika to ja mam tak samo tyle ze mi powiedzieli że licznik do wymiany bo jest jakiś sterownik spalony już czekam na nowy licznik. A co do wentylatora to chyba tak już jest przy kupowaniu tego auta. Miałem identyczny probe tyle że mi chodziło na trzecim i na czwartym biegu. Wymieniłem ten rezystor i jest gitara, jak coś to jakiś mam rezystor bo na początku zły kupiłem bo jest ich kilka rodzajów to wyślesz mi zdjęcie to może mam taki sam.

 

PS. Co do tematu to ustaw 3XX - kilka problemów na początek, czy coś w tym stylu. Do mnie też się czepiano na początku o to i się nauczyłem ;p I teraz widzę, że jest to przydatne :)

Opublikowano (edytowane)

Ad. 2) Rezystor dmuchawy, aczkolwiek niekoniecznie do wymiany - jak masz trochę samozaparcia i nutkę majsterkowicza [jeśli będziesz umiał się do niego dostać, to masz], to może się uda go naprawić [przeczyścić zaśniedziałe styki, etc.] - czasem się udaje i oszczędzasz parę groszy.

Ad. 3) Tak, jak mówi BIZON8000. Zdejmij tapicerkę z klapy i zbadaj, co się dzieje z tymi pręcikami. Jeśli kluczyk się nie przekręca w zamku, to znaczy, że wkładka była wymieniona i niedopasowana do kluczyka.

Ad. 4) Zobacz, gdzie biegnie cienki kabel, będziesz wiedział po co tam jest [albo i nie, ale może tak].

Ad. 5) Jedź na kompa [z nowo nabytym pojazdem warto, nie tylko ze względu na same zegary], wykasuj błędy [a wcześniej się dowiedz, jakie były], jeśli nie pomoże - temat dla magika - elektronika, albo wymiana zegarów [niewykluczone, że druga opcja będzie tańsza].

 

W sumie możemy sobie jeszcze pogdybać i powymyślać jakieś inne przyczyny problemów, np. ten dziwny cienki kabelek w fatalnym stanie, który idzie do masy robi gdzieś zwarcie i dlatego zegary się "restartują", bo przyczyn może być wiele.

 

 

No i zmień tytuł tematu!

 

 

 

 

 

 

 

A propos nowych użytkowników i poruszanych niejednokrotnie tematów, to tak, jak Kolega wyżej pisze, czasem można odpuścić nowemu użytkownikowi [i zarazem świeżemu posiadaczowi bejcy], poza tym, polecam poszukać CZEGOKOLWIEK w Internecie za pośrednictwem np. Google - w pierwszych kilku wynikach pojawia się odpowiedź "użyj Google / poszukaj / temat poruszany dziesiątki razy". Tematy czasem warto odświeżyć, choćby dla lepszego pozycjonowania forum.

Edytowane przez Tomko
Opublikowano

Witam

 

Cieszę się bardzo, że tak wszyscy pilnują porządku na forum. Poczekamy do jutra na zmianę tytułu, inaczej zamknę. A tymczasem pomóżcie koledze z jego problemami, zamiast tylko pisać, że źle zatytułował :mrgreen:

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

zmieniłem temat heh :)) dzieki za rady

 

i tu mam kolejny problem z tym rezystorem dmuchawy. Rozebrałem tam ten plaskik pod kierownicą oraz tunel od ogrzewania ii wogole nie ma tam takiej części ii sam nie wiem co robić

Opublikowano

Bo jakbyś poczytał, to wiedziałbyś, że w wersjach bez klimatronika jest on od strony pasażera :mad2:

A tytuł poprawiłeś tak, że poprawię go po Tobie!!!! :duh:

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
dzieki ;)) noo ja mam klime dwustrefowa manualna )) a gdzie on tam jest po tej stronie pasazera ? gdzies koło filtra przeciwpyulkowego pod schowkiem ?
Opublikowano
w takim razie jak nie mam jeza to jak sie ta czesc nazywa ii moze ma ktos jakies jej zdjecie ? albo dokladniejszy opis gdzie to sie znajduje ? :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.