Skocz do zawartości

530D problem z odpaleniem


Piszczałka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP91&mospid=47555&btnr=11_2316&hg=11&fg=15

element nr 18. możesz to wymienić pod chmurką, a czujnik najlepiej z ASO ok. 400-450 zł.

 

 

Cześć.

Jak sprawdzić czy działa ten czujnik? Mam podejrzenie przegryzionej wiązki kabli przez gryzoni i chciałbym wykluczyć wadliwe działanie czujnika, zeby na darmo nie wywalić 400zł.

Dysponuje multimetrem i oscyloskopem.

 

Czy to jest czujnik halla? i działa mniej wiecej jak system zliczania impulsow w ABS ?

Tak, to jest czujnik halla, ale czy sprawdzisz go miernikiem, tego nie wiem. DDE korzysta z niego tylko do rozruchu i najpewniej byłoby podpiąć się do DIS-a.

Na problemy z zapalaniem ma wpływ również czujnik prędkości obrotowej silnika, ten zamontowany z tyłu silnika w ok. koła zamachowego. Niestety, czasami objawy ich awarii nie są rejestrowane jako błędy, no chyba, że zostaną całkowicie uszkodzone.

 

 

DarioKa: Czy uszkodzenie czujnika wałka rozrządu bądz wału korbowego zaświeci w zegarach jakąś kontrolkę, błąd, cokolwiek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna zaświecić się ChechEngine (nie wiem jak to jest z niemiecka), ale pod warunkiem całkowitego uszkodzenia. Większość jednak przypadków, to uszkodzenia czujników nie rejestrowane jako błędy. NIe wiem dlaczego tak się dzieje.

Musimy wiedzieć, że DDU korzysta z czujnika wałka tylko do odpalenia silnika. Jak już silnik pracuje, komputer używa tylko czujnika prędkości obrotowej wału. Większość przypadków uszkodzenia czujnika położenia wałka ssącego objawia się problemami z uruchomieniem silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam!!!

Mam problem z pompa podprogową, a mianowicie auto 2 razy nie chciało mi zapalić, za każdym razem wystarczyło walnąć w osłonę tam gdzie jest pompa, i zaczynała ona pracować (buczeć). teraz takie pytanie czy mogą to być uszkodzone kable zasilające czy szukać samej pompy.

Czy szukać używki

http://allegro.pl/pompa-paliwa-pompka-bmw-e46-330d-320d-e39-530d-2-5-i1881057096.html

Czy regenerowanej:

http://allegro.pl/pompa-pierburg-bmw-land-rover-opel-7-28217-00-i1887506695.html

czy nowa:

http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-e38-e39-e46-e53-e65-33-xd-725-730-i1873568103.html

http://allegro.pl/pompa-paliwa-zasilajaca-bmw-e39-e38-e46-3-0d-i1868626237.html

http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-e39-e46-opel-land-rover-diesel-i1887006844.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

Mam problem z pompa podprogową, a mianowicie auto 2 razy nie chciało mi zapalić, za każdym razem wystarczyło walnąć w osłonę tam gdzie jest pompa, i zaczynała ona pracować (buczeć). teraz takie pytanie czy mogą to być uszkodzone kable zasilające czy szukać samej pompy.

Czy szukać używki

http://allegro.pl/pompa-paliwa-pompka-bmw-e46-330d-320d-e39-530d-2-5-i1881057096.html

Czy regenerowanej:

http://allegro.pl/pompa-pierburg-bmw-land-rover-opel-7-28217-00-i1887506695.html

czy nowa:

http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-e38-e39-e46-e53-e65-33-xd-725-730-i1873568103.html

http://allegro.pl/pompa-paliwa-zasilajaca-bmw-e39-e38-e46-3-0d-i1868626237.html

http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-e39-e46-opel-land-rover-diesel-i1887006844.html

Typowe objawy umierającej pompy. A to czy kupisz używkę, chińską podróbkę czy oryginał zależy tylko od Ciebie. Ja kupiłem oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jedno jest pewne, ze pada pompa.

Chciałbym oryginał tylko mam problem ze dopiero co kupiłem części na przednie zawieszenie i poszło 1500 na to i znowu na pompę 600 to już mnie przerasta całkowicie.

 

A co z używkami?

Teraz która to podróbka chińska, czy lepiej Pierburga czy Bosh też może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie nowe w cenie 200 zł i mniej to tanie zamienniki.

Pierburg czy Bosch nie robi żadnej różnicy, bo producentem jest TI Automotive i to w dodatku w Bielsku-Białej. Ja kupiłem z Boscha, bo cena była trochę niższa.

Używka, jak używka, może pracować rok, może dłużej, ale za zwyczaj krócej. Te pompy mają żywotność przeliczaną na ok 200-220tkm, a większość aut, z których te używane pochodzą, ma właśnie taki przebieg, lub nawet większy.

Moja zdechła przy przebiegu niecałe 240tkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje auto ma na stukane 319 tyś. więc nie dziwota ze odmawia posłuszeństwa.

Chyba zamówię tego boscha

 

http://allegro.pl/pompa-paliwa-zasilajaca-bmw-e39-e38-e46-3-0d-i1868626237.html

 

A jeszcze mam pytanie, jak ta pompa jest zamocowana, bo będę wymieniał u znajomego na kanale i chce się przygotować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.