Skocz do zawartości

chwilowy zanik prądu w całym aucie


roger4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Problem dotyczy 520i kombi rok 1999

Mam taki problem że już 3 razy przydarzył mi się dziwny objaw.

Po raz pierwszy otworzyłem auto z pilota w kluczyku włożyłem do stacyjki kluczyk zapaliły mi się kontrolki wszystkie tak jak normalnie to powinno być, ale przekręcając w pozycję rozruchu wszystko zgasło i zgasło podświetlenie środka. Wysiadłem z auta otworzylem tylna szybe w kapie aby popatrzyć do akumulatora i wszystko wróciło do normy.

Za drugim razem była inna sytuacja nie mogłem otworzyć z pilota, otworzyłem z kluczyka oczywiście tylko jedne drzwi się otwarły brak podświetlenia, brak reakcji kontrolek po przekręceniu kluczyka i nie mogłem otworzyć ani bagażnika ani szyby. Całkowity brak prądu. Zamknąłem auto, a następnego dnia było ok.

Za trzecim razem (dzisiaj) wsiadłem do auta wszytko było ok przekręciłem kluczyk w stacyjce wszystko było ok siedziałem chwile nie odpalałem, po chwili wszystko zgasło. Wkurzyłem się czasnąłem drzwiami prąd wrócił.

Zaczynam się obawiać, że za którymś razem nie odpalę daleko od domu.

Akumulator dobry, klemy mocno przykręcone, nie ruszają się, poruszałem bezpiecznikami koło akumulatora, poruszałem bezpiecznikami w schowku, ale to wygląda na chwilowy zanik prądu gdzieś na łączeniach. Ten efekt zaczął się pojawiać po wizycie w serwisie, w którym miałem ścięcie bo mnie oskubali bez konsultacji i naciągnęli bez mojej wiedzy i zgony na inna naprawę. Obawiam się że mogli oni coś zmajstrować aby się odgryźć za wytknięcie im błędów.

Jeżeli ktoś się spotkał z takim przypadkiem proszę o pomoc lub sugestie gdzie szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, objaw bardzo dużego zwarcia. Miałem tak kiedyś jak mi po wizycie w serwisie połamali wtyczkę od kontroli ładowania alternatora, wypięła się i robiła zwarcie co jakiś czas. Lepiej sprawdź gdzie to zwarcie jest, bo jak się coś spali to może drogo kosztować. Najlepiej szukać w okolicy, gdzie grzebali w serwisie.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, miałem identyczne objawy. Okazało sie ze luźna klema była powodem całego zamieszania. Po oczyszczeniu , spryskaniu jakimś preparatem z miedzią i dokreceniu wszystko było OK.

Podobne objawy ( tzn. zanik zasilania ) zdarzyły sie po przekreceniu kluczyka w II pozycje .Okazało sie że winien był bezpiecznik w schowku z akumulatorem. Lużna wtyczka spowodowała przerwę w obwodzie ( jest zamocowany w kostce , na przewodzie nad akumulatorem ).

Nie było potrzeby regulowania niczego oprócz zegara. Nie podpinałem sie do komputera zeby pokasować błedy, wszystko dzialało normalnie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.