Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Szanowne Grono,

 

Mam problem z moją E60 520d . Otóż , czasami zdarza mi się ,że na 4 biegu tak mniej więcej przy 2000 obrotów auto nie ma mocy- bardzo wolno przyspiesza. Wystarczy zmienić bieg bądź jeszcze raz wrzucić czwórke i moc wraca. Na początku zdarzało mi się to bardzo rzadko - raz na tydzien, dzisiaj podczas 100km jazdy zdarzyło mi się to 5 razy. Czy ktoś jest w stanie powiedziec co to moze byc? Zaznacze że przyspieszajac dalej na tej nieszczesnej 4 to moc wraca tak przy 3000 obrotów choc nie zawsze. Natomiast ponowne wybranie biegu zawsze daje efekt

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Dokładnie... Bez podpiecia pod komputer mozna tylko gdybać.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Możesz zajerzeć pod maskę i sprawdzić czy nie ma nigdzie "pocenia " z oleju. Zobacz dokładnie obok odmy i turbo bo tam najczęściej puszcza. Odmę masz od nowości ? Może puszcza ci olej na przepływkę co powoduje jego zapchanie i twoje problemy.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie. Podpiąłem samochód pod komputer i wyskoczył błąd klapy wirowej. Mechanik coś tam pogrzebał , przeczyścił zabrudzony kolektor ssący , wymienił zasyfiony filtr powietrza i powiedział za ma być dobrze. Przejechałem 700 kilometrów w spokoju po czym znowu to samo. Raz na jakiś czas auto po prostu nie idzie. Koledzy jak sprawdzić czy działa prawidłowo sterowanie turibiny? Co to cholera może być ? Innych błędów nie pokazuje
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

witam

mam podobnie, błędów nie wywala mi żadnych, ale miewam objaw jakby się turbina nie załączała, w mieście jest ok ale często sie zdarza na trasie na rozgrzanym silniuku w momencie redukcji....jade na 6-tce spoojnie 100 czy troche wiecej, nagle redukuje na 4-ke by wyprzedzic (czy jadac wolniej redukuje na 3-ke) a on jakby mial 100-koni mniej ,objaw jakby turbina sie nie zalaczala, a obroty sa wysokie....czyzby pomalu padalo turbo?

w miesice jest zawsze ok bo jak przyspieszam od jedynki czy dwojki to ciagne ja od dolnych obrotow do 4-4,5 tys obrotow i zaraz nastepny bieg to jest ok ZAWSZE, nawet do konca licznika ;P

co gdzie i jak sprawdzic by byla trafiona diagnoza?

tigra12
Opublikowano

jeżeli turbina sterowana elektronicznie, to padł moduł turbiny. szukać na forum co dalej z tym zrobić.

wskazane byłoby wykluczyć na 100% problem z przepływomierzem, ale na 95% to będzie sterowanie turbiny.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
Problem nadal nie zdiagnozowany i spędza mi to sen z powiek. Teraz niby usterka występuje bardzo rzadko ale jednak nadal coś działa niewłasciwie. Zlikwidowałem błąd klap wirowych (elektrozawór był uszkodzony), wymieniłem przepływomierz, wyczyściłem kolektor ssący i już brak mi koncepcji. Błędów żadnych komputer nie pokazuje więc mam problem żeby wywalić turbinę i wstawiać nową za 4000 skoro nie mam pewności ze to to. Zwracam się jeszcze raz z pytaniem do osób znających temat : jak sprawdzić to sterowanie turbiny? Bo to zbyt droga dla mnie sprawa żeby profilaktycznie wymienić turbine.
Opublikowano
jeżeli turbina sterowana elektronicznie, to padł moduł turbiny. szukać na forum co dalej z tym zrobić.

wskazane byłoby wykluczyć na 100% problem z przepływomierzem, ale na 95% to będzie sterowanie turbiny.

 

Jesli chodzi o mój przypadek to jak zakupilem rok temu auto i bylo troche gorzej i wtedy wymienilem wlasnie przeplywke (wywalalo blad) i sie troszke poprawilo ale nie jest tak jak trzeba w 100% ....a mam auto z poczatku produkcji 07.2003 wiec chyba turbina elektronicznie sterowana nie jest?

tigra12
Opublikowano
Problem nadal nie zdiagnozowany i spędza mi to sen z powiek. Teraz niby usterka występuje bardzo rzadko ale jednak nadal coś działa niewłasciwie. Zlikwidowałem błąd klap wirowych (elektrozawór był uszkodzony), wymieniłem przepływomierz, wyczyściłem kolektor ssący i już brak mi koncepcji. Błędów żadnych komputer nie pokazuje więc mam problem żeby wywalić turbinę i wstawiać nową za 4000 skoro nie mam pewności ze to to. Zwracam się jeszcze raz z pytaniem do osób znających temat : jak sprawdzić to sterowanie turbiny? Bo to zbyt droga dla mnie sprawa żeby profilaktycznie wymienić turbine.

 

niestety, ja nie wymieniłem na nową i pojawiły się inne problemy, ale po wymianie turbo ustały pierwotnie wkurzające mnie objawy...

poszukaj na forum, jest parę koncepcji, w tym naprawa sterownika. niestety słabo opisane.

 

możesz zaryzykować z alledrogo.pl kupić z gwarancją rozruchową coś używanego i wówczas będziesz wiedział czy to to...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
do tigra12, masz sterowanie turbo podciśnieniowo. Ale za bardzo sie na tym nie znam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.