Skocz do zawartości

730I no jest tragicznie ogólnie moze jakies pomysły ??


usloku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

kupiłem auto i walcze z nim juz drugi miesiąc i juz mam go serdecznie dosć . Po pierwsze cos zrzera prad a na słabym akumulatorze jest problem z odpaleniem tak jakby nie miał siły zeby zassac paliwo jak akumulator naładowany to odpala odrazu (akumulator oczywiscie kupiłem juz nowy 100aH) . ale to swoja droga najgorsze że nie idzie tym jechac raz ma dzien ze załapie i jedzie normalnie najczesciej po tym jka sie odpali na ząładowanym akumulatorze . po 4 sekundach po odpaleniu obroty spadaja praktycznie do 500 i wdół aż sie dusi nie wspomne o telepaniu całym autem . zauwazyłem ze spalin praktycznie nie widac w tym czasie. myslałem ze katy zapchane no ale juz ich nie mam ktos wczesniej usunoł. podczas dodawania gazu mówie tu o postoju na całkiem zimnym silniku wchodzi na obroty ale przy 2tys tak jakby bulgotało chce wejść a nie moze wszystko sie polepsza wraz ze wzrostem temperatury ni i właczam swiatła do jazdy to obroty sobie podskakuja do góry o pare milimetrów no a w czasie jazdy widac rze cche jechac a nie moze przerywa cos jakby paliwa brakowało no tragedia. Na kompie wyskoczyło 14 błedów

sondy lambda wypadanie zapłonów wszystkich , łaczenie skrzyni z silnikiem i inne nieistotne bardzo ze zarówki popalone i pierdoły i ze jklapa od bagaznika otwata mimo ze jest zamknieta

 

Wymieniłem:

sondy

przepływomierz

recyrkulator spalin

swiecec

czujniki temp dwa

filtr paliwa

filtr powietrza

generator impulsów wałka rozrzadu

generator impulsów wału korbowego

czujnik wału korbowego

pompa paliwa

 

Panowie jakies pomysły czy cos ??bo doła łapie powoli > Moze jakis spacjalista jest co naprawde to ogarnie ja jestem z Głogowa dolnyślask

pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś ładowanie? Jeżeli masz dobre to będzie zepsuty jeżyk (opornica) najprawdopodobniej. E38 i E39 ma z tym problemy. Już przerabiałem to w tych modelach. Jeżeli masz klimatronic to koszt będzie wysoki około 1 tyś zł. Radzę naprawę. Co do reszty to musisz kombinować. Nie ma żadnych błędów?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, jeśli chcesz, żebyśmy naprawdę pomogli to napisz jakie błędy wyskoczyły. Po drugie, najpierw należałoby sprawdzić jaka jest kompresja w silniku, zanim zaczniesz inwestować. Myślę, że pomożemy, tylko napisz jakie błędy.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

część objawów jakie opisujesz wskazuje na nieszczelnośc w układzie dolotowym. Uszczelka pod kolektorem ssacym... No i tak jak już kolega wspomniał filtr paliwa. Jeśli masz uszczelkę walnienta pod kolektorem to pojawiać się mogą różne błędy. Silnik dostaje lewego powietrza i komputer wtedy głupieje ze składem mieszanki. A od tego potem wywala sondy itd. U mnie tak było. Po usunięciu nieszczelności objawy wszystkie ustąpiły i błędów zero. Myślę że kumaty diagnosta z dobrym sprzętem powinien sobie poradzić i oszczędzić Ci niepotrzebnych wydatków. Pozdrawiam.
Na BMW narzekają głównie ci, którzy nigdy ich nie mieli. Również ci którzy za parę groszy kupili wymęczoną Bawarkę i warsztat jest ich garażem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doklanie zawsze nalezy najpierw sprawdzic w miare proste rzeczy,czyli dolot,guma lubi czesto byc peknieta nieraz nie widac golym okiem ,po nacisnieciu reka czyli zgieciu czesto okazuje sie peknieta i lapie lewe powietze , nastepnie kolektor ssacy czy nie łapie powietrza, pompa paliwa, i tak jak pisal juz kolega kompresje silnika to sa rzeczy dosc proste do sprawdzenia i nie zwiazane z kosztami , wymienianie wszystkiego po kolei nie ma sensu i niezle czysci kieszen,tak ze sprawdz w pierwsze kolejnosci posprawdzaj te rzeczy,, a aku mogl rozładowywac jezyk lub czasem komp nie zasypia i pobiera prad ,ale to ze obroty spadaja lub nie chce jechac to nie wina jeza lub kompa ,,, to jedynie moze rozladowywac aku ale jak juz zapali to powinno byc normalnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej e34 520 M50,też tak miałem z tymi obrotami na zimnym silniku.Strasznie małe obroty,telepało i jechać się nie dało.A na ciepłym,wolne obroty,potrafiły się zatrzymać na 1100 - 1200.

Okazało się,że mam walnięty gumowy przewód idący od silniczka krokowego do kolektora.Zdemontowałem,przemyłem krokowca i wymieniłem przewód - nie to samo auto,wreszcie zaczął normalnie pracować.

I jeszcze jedno,nie wiem ile w tym prawdy,ale kiedyś mój zaufany mechanior,powiedział mi,że wiele wozów zaczyna wariować po demontażu katalizatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się. Jeśli katalizatory są wycięte to przez swobodniejszy przepływ spalin sonda nie nagrzewa się do normalnej temperatury i podaje zły sygnał do komputera. Auto zaczyna więcej palić. Zaznaczam że to nie jest regułą ale w 80 proc tak jest. Strumienice trzeba odpowiednio dobierać do pojemności i mocy silnika.
Na BMW narzekają głównie ci, którzy nigdy ich nie mieli. Również ci którzy za parę groszy kupili wymęczoną Bawarkę i warsztat jest ich garażem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Nie w E 38 z 95 brak KATów nic nie robi - na 100% nie jest to wina braku KATów

 

Jak piszesz ile rzeczy wymieniłeś - to jeśli robił to mechanior i nie zauważył , że zaciąga gdzieś lewe powietrze z pękniętej gumy to na pewno już nie powinieneś go odwiedzać

 

Czy to się stało nagle czy takiego go kupiłeś ?

 

PZD

MD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli katalizatory są wycięte to przez swobodniejszy przepływ spalin sonda nie nagrzewa się do normalnej temperatury i podaje zły sygnał do komputera.

W M60 brak katów nic nie zmienia w pracy silnika. W mojej byłej E38 M60 nie miałem ich i chodziła lala teraz w E32 M60 też mam przeloty i chodzi ładnie.

Co do objawów to zaczął bym od zmierzenia ciśnienia w cylindrach jak jest ok to do porządnego elektromechanika na kompa zobaczyć jakie sa błędy. Faktycznie może być gdzieś jakaś nieszczelność ale najpierw na kompa. Moja jakiś czas temu świrowała z obrotami. Nie wchodziła na obroty na jałowym kolebała..........................wymieniłem 2 listwy wtryskowe (8 wtrysków) było lepiej ale dalej nie idealnie, więc wymieniłem 8 cewek i auto chodzi jak pszczółka. Na kompie nie było żadnych błędów poza komunikatem że lambda poza zakresem dlatego domyśliłem się że któryś wtryskiwacz sie zawiesił nie chciało mi się szukać więc wsadziłem drugie od angola :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak napisałem wyżej to nie jest regułą.. może być taki objaw ale nie musi.
Na BMW narzekają głównie ci, którzy nigdy ich nie mieli. Również ci którzy za parę groszy kupili wymęczoną Bawarkę i warsztat jest ich garażem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.