Skocz do zawartości

usloku

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 730i 1995r

Osiągnięcia usloku

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No i pytanie gdzie ten cały ews jest bo rozkreciłem pół auta i nie moge go znaleźć . Pozdrawiam
  2. No wiec sprawy sie maja tak ze byłem u elektryka i powiedział ze nie czyta kluczyka i to ten ews padł i ta peska co w kluczyku jest ten czujnik no a na rozruszniku nie odpala bo zabezpieczenie jest jakies ;/ a kiedys tez tak miałem podobnie i własnie skrzynia biegów porusząłem i odpalił ale teraz to nie reaguje na ruszanie skrzynbia biegów normalnie pokazuje ze zmienia a komputer pokazał jakis bład systemu alarmowego włansie ;/
  3. No ale jak to naprawiłes ??
  4. Wydaje mi sie ze mam orginalny alarm z własnym zasilaniem bo nawet jak akumulator odłacze to od sie włacza ;/
  5. Witam mam nastepujacy problem moze ktos mi pomoze: wróciłem z trasy postawiłem auto stało 3 dni nie ruszane wsadziłem kluczyk tak jakby próbował zakrecic ale nie dał rady bo akumulator sie wyładował;/ naładowałem akumulator przekrecam kluczyk włacza sie zapłon przekrecam dalej zeby odpalic i cisze zero odzewu;/ posprawdzałem bezpieczniki wszystkie dobre rozrusznik na krótko kreci normalnie ale nie odpala tak jaby jakis imobilajzer zablokował komputer czy cos w tym stylu ;/ jakies pomysły ??
  6. usloku

    Duze spalanie ;/

    Nie mam gazu :) hmm no trzaeba by to sprawdzic na kompie ;/
  7. usloku

    Duze spalanie ;/

    Witam 730i no i wydaje mi sie ze cos zaduzo pali no jakbym sie nie starał delikatnie i wogóle no nie moge ponizej 20 litrów zejsc cos sie zepsu ło czy tak ma byc patrzałem na forach itd to po 15 -16 litrów powinna palic a tu w miescie oczywiscie no tragedia ;/ za 100 zł 80 km cos posprawdzac ??
  8. Nikt nie wie czy ten komputer trzeba rozkodować teraz czy jak to zrobic ??
  9. Witam Panowie mam problem wymieniłem komputer silnika bo okazało sie ze mój był uszkodzony właczał sie i wyłaczał nie szło jechac ogólnie kupiłem nastepny numery wszystko takie same no i podłaczyłem i nic auto kreci ale nie odpala rozumiem ze to przez ten EWS czy imobilajzer bo ja kupiłem sam komputer i co ja mam teraz zrobic zeby to ruszyc ?? pozdrawiam
  10. Witam !! wymieniony był silnik który jeździł na gazie a dziury w kolektorze ssacym zostały pozalepiane na srubki i sylikon czyli jakis idiota to robił no i jako nowy nabywca kupiłem nowy kolektor cały wraz z kablami które tam tez były pociete i na tasme połapane (a na marginesie czy te kable maja wpływ na to ze nei chodzi na wysztkie gary lub zalewa świece raz jest dobrze raz nie ) . No i chciałem pokupowac uszczelki do tego kolektora no ale nigdzie nie znalazłem ;/ powiedziano mi ze tyllko w servisie . I pytanie brzmi gdzie moge to kupic i czy ewentualnie nic sie nei stanie jak załoze na te stare uszczelki od tamtego kolektora co był ?? Z góry dziekuje za pomoc !!
  11. Witam kupiłem auto i walcze z nim juz drugi miesiąc i juz mam go serdecznie dosć . Po pierwsze cos zrzera prad a na słabym akumulatorze jest problem z odpaleniem tak jakby nie miał siły zeby zassac paliwo jak akumulator naładowany to odpala odrazu (akumulator oczywiscie kupiłem juz nowy 100aH) . ale to swoja droga najgorsze że nie idzie tym jechac raz ma dzien ze załapie i jedzie normalnie najczesciej po tym jka sie odpali na ząładowanym akumulatorze . po 4 sekundach po odpaleniu obroty spadaja praktycznie do 500 i wdół aż sie dusi nie wspomne o telepaniu całym autem . zauwazyłem ze spalin praktycznie nie widac w tym czasie. myslałem ze katy zapchane no ale juz ich nie mam ktos wczesniej usunoł. podczas dodawania gazu mówie tu o postoju na całkiem zimnym silniku wchodzi na obroty ale przy 2tys tak jakby bulgotało chce wejść a nie moze wszystko sie polepsza wraz ze wzrostem temperatury ni i właczam swiatła do jazdy to obroty sobie podskakuja do góry o pare milimetrów no a w czasie jazdy widac rze cche jechac a nie moze przerywa cos jakby paliwa brakowało no tragedia. Na kompie wyskoczyło 14 błedów sondy lambda wypadanie zapłonów wszystkich , łaczenie skrzyni z silnikiem i inne nieistotne bardzo ze zarówki popalone i pierdoły i ze jklapa od bagaznika otwata mimo ze jest zamknieta Wymieniłem: sondy przepływomierz recyrkulator spalin swiecec czujniki temp dwa filtr paliwa filtr powietrza generator impulsów wałka rozrzadu generator impulsów wału korbowego czujnik wału korbowego pompa paliwa Panowie jakies pomysły czy cos ??bo doła łapie powoli > Moze jakis spacjalista jest co naprawde to ogarnie ja jestem z Głogowa dolnyślask pozdrawiam serdecznie
  12. czyli nie ma to żadnego wpływu na jazde ?? bo powyżej 4 tys obrotów przerywa mi tak chce jechac a nie moze jak tak przyładuje do dechy myslałem ze to cos z powietrzem.;/
  13. Witam Pod filtrem powietrza znajduje sie taka czesc która po przekręceniu stacyjki słychac . Ktos mówił ze to jakis recyrkulator spalin czy cos takiego jak sie zdejmie nadkole to od dołu to widac przypomina to jakas wieksza pompke za co to odpowiada jaKIE sa objawy jak jest uszkodzone i umnie przestąło działac i za ile to moge kupic i gdzie z góry dziekuje!! Pozdrawiam
  14. A wiec byłem podpiełem pod kompa błedy wykasowałem i dalej to samo a nawet jakby gorzej bo powoli na ciepłym silniku juz tak zaczyna sie dziac jakby przerywało ja jej gaz a ona tak raz jedzie normalnie a raz niechce jechac tzn chce ale cos jej przeszkadza.Pojehcałem dzisiaj i dodatkowo jeszcze cisnienie paliwa sprawdziłem i dalej to samo a na kompie w aucie nic nie pokazuje oprócz tam podstawowych rzeczy jak spalona zarówka czy ze dolac jej płynu chłodzacego miałem niedawno ;/ moze to odma katalizator ?? poprzedni własciciel mówił ze cewki tez wymieniał . moze komputer siadł ... :(
  15. Witam Panowie i bardzo proszę o pomoc i jakąś sugestie bo mechanicy to chyba tylko strzelają i każą mi wymieniać kolejne części a efektów nie ma . BMW 730i 1995 rok Autko kupiłem 3 tygodnie temu oczywiście jak jeździłem to było wszystko ok . Problem jest w tym że rano przychodzę odpalam autko odpala i po 5 sekundach po odpaleniu spadają obroty do minimum aż po chwili złapie temperaturę i jest ok jedzie bez żadnych problemów chyba ze już się zagrzeje i chce dać gaz do dechy to idzie do 4 tys i potem raz jest dobrze raz źle przerywa jakby mu paliwa brakowało . ale to jeszcze nic bo w sumie jak po tej całej nocy odpalę to normalnej można jeździć . Dojadę do prazy zgaszę autko i po 5 godzinach wracam do samochodu i odpalam no jest tak jak rano troszkę niskie obroty tak jakby ssania nie było. p chwili chce dodać gazu a tutaj tak jakby chciał a nie mógł aż czasami buda cała telepie najbardziej w okolicy 2 tys obrotów wbijam bieg chce jechać a to 2 sekundy ciągnie normalnie i telepie znowu autem do momentu aż temperatura jest na środku i wtedy jest w miarę normalnie chociaż na wysokich obrotach tak jak wcześniej pisałem bez zmian . Zastanawia mnie czemu jak rano odpale złapie temp to cały czas normalnie jedzie a po ostygnięciu po paru godzinach nie ;/ Komputer może walnięty . A napisze co wymieniłem -przepływomierz orginał uzywka sprawdzony -świece _filtr powietrza -filtr paliwa -czujnik położenia wałka - pompe poprzednik rzekomo wymienial w październiku komputer pokazywał sonde to wymieniłem na nowa mechanik sprawdził i od kierowcy strony byłą walnieta wymieniłem - dwa czujniki temperatury biały i czarny komputer pokazywał bład wypadanie zapłonu dzisiaj wymieniałem te czujniki temperatury i sonde moze trzeba podjechac na kompa i usunac błedy zeby to nabrało jakiegos sensu juz powoli głupieje jakies porady ?? na forum szukałem podobnych spraw i pisali tam cos o wadliwym oprogramowaniu moze to cso z tym ?? Z góry bardzo serdecznie dziekuje !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.