Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Podepnę się pod temat, mam tak samo.. ;/ Ma ktoś pomysł jak z tym walczyć? Suszyć albo co? Gdzieś już na tym forum czytałem że jak zamoknie mechanizm to się zwarcie robi, ale u mnie wszędzie sucho niby na tych plastikach.. Płynu już mu nie dolewam bo i tak sam wypryska :P
Opublikowano
Miałem całkiem podobna sytuacje w e39. Tylna wycieraczka wogóle nie chciała chodzić. Wystarczyła wizyta u zaprzyjaźnionego mechanika. Zdjął, wyczyścił trzpień, usunął sporo różnych nalotów, brudu itp. i wycieraczka ruszyła. Obyło się bez kompa :)

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

Ha ha udało mi się coś ustalić.. U mnie zawsze po odpaleniu załącza się silniczek spryskiwacza a później wycieraczka. Postanowiłem więc odłączyć kabelki od pompki spryskiwacza żeby go nie męczyć dopóki nie rozwiążę problemu i co?? I problem się częściowo rozwiązał - przestała załączać się też wycieraczka.. Okazuje się, że to pompka załączała się z jakiegoś powodu i ona powodowała dopiero uruchomienie wycieraczki! Teraz pozostaje znaleźć przyczynę załączania silniczka pompki - wycieraczka działa teraz normalnie.. Czy manetka może być winna? Jak będzie cieplej zabiorę się za diagnozę - chyba że ktoś ma rozwiązanie..

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.