Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie moze ktos sie bedzie orientowal,jak mocniej przyspieszam to zostawia niezla chmure,dodam ze jest lekko po chipie ze 184 jest teraz 216,moze ma to jakies znaczenie?
Opublikowano
wczoraj wieczorem jechalem i zauwazylem ze nawet jak ruszam ze swiatel na 2ce przyspieszam to tez zakopci bez wiekszego wciskania gazu tak miedzy 1600 a 2300 obr,myslisz ze to turbina,moze wtryski sie koncza?
Opublikowano

Ja bym jeszcze posprawdzał wszystkie połączenia oraz węże doprowadzające powietrze. Jeżeli gdzieś jest nieszczelność to będzie brał lewe powietrze i się będzie rozjeżdżać spalanie więc i kopcić może. Może faktycznie któryś wtrysk leje itp. Co do chipa to zalezy czy był to gotowiec czy program zrobiony pod konkretnie Twoje auto - jeśli taki tuning jest zrobiony z głową to nie powinieneś mieć żadnych większych, niekorzystnych zmian w funkcjonowaniu auta.

Pzdr.

Opublikowano

...widzisz i tu jest wlasnie problem ze to byl gotowiec,wiec nie jestem przekonany czy dobrze hajs wydany :? znalazlem dolot powietrza obok lampy z lewej strony odczepiony ale nie wiem czy to bedzie mialo jakies znaczenie?

 

Pozdr

Opublikowano

Zależy co to za dolot. Jeśli jest to wąż, którym porusza się powietrze na linii turbo-intercooler i dalej to może to być przyczyna kopcenia. Nie dowiesz się póki go nie założysz poprawnie i się nie przejedziesz. Co do tego chipa gotowca to też zależy ile kasy za niego dałeś. Przy tych z górnej półki cenowej jest jakaś szansa, że będzie to w miarę optymalnie dobrane i krzywdy nie zrobi. Przy tych tańszych to już jest loteria...

Pzdr.

Opublikowano

dalem za niego 3 tys wiec chyba nie malo i nie duzo,delikatnie chcialem mu pomoc zeby lepiej jechal a ze nie jest nowy to powiedzieli ze lepiej tyle a nie jechac do 240km bo sie rozsypie :shock: Powietrze idzie od przodu do silnika duzo plastikowa rura,jakby od kierunkow wychodzilo.

 

Pozdr

Opublikowano

Jeśli masz na myśli gumową rurę o średnicy około 3-5cm (ze wstawkami rur metalowych na pewnych odcinkach) która wychodzi jakby od dołu (spodu zderzaka) i idzie na wierz by potem wejść w kolektor ssący to jest to rura która idzie od intercoolera mieszczącego się w dolnej części zderzaka. Jeśli jest gdzies obluzowana/rozszczelniona to może to wywoływać zaburzenia w spalaniu - również kopcenie. Sprawdź skąd spadła/odczepiła się, załóż ją i się przejedź.

Pzdr.

Opublikowano
Miałem kiedyś bardzo podobny problem w tym samym silniku. Kopcił jak stary STAR podczas przyspieszania i był strasznie zmulony. Okazało się, że miałem pęknięty wąż od kolektora do turbiny na kolanie. Wymieniłem wąż i wszystko wróciło do normy.

http://img255.imageshack.us/img255/3750/m54pd.jpg

wcześniej: E32 750 V12 - to była jazda ;-)

Teraz: E39 3.0d

Opublikowano
3 tys za gotowca to dość dużo! Ja miałem zmieniane oprogramowanie w Godula Motor Sport w Krakowie. P. Godula walczył z autem jakieś 3-4 godziny, zapłaciłem o ile pamiętam 2800,00 z fv. Efekt-super!
Opublikowano

sprawdze pozniej ten waz,bo kopci jak Ikarusy na wymarciu szczegolnie jak wcisne do konca,a i jak czytalem na innych forach to to samo jest ze musi sie chwile zastanowic zeby przyspieszyc a jak juz wystartuje z tej 2ki np.to taka chmure zostawia ze az obciach :oops:

 

Dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.