Skocz do zawartości

320d- 136KM brak mocy


pingwin12

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzić temperature w dolocie przed i po.

Skoro auto jak odpocznie to odżywa no to raczej nie turbo. Myślałem że on cały czas taki jest.

 

Obstawiam na pompe. Jak ją zregenerowałeś to chodziła dobrze czy od początku był lipton? A jak było przed regeneracją ?

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 160
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

przed pompa tez był raz mulny raz ok

 

po regeneracji pompy postanowiłem wyszyscic wszystko zaworki wyczyscic egr wezyki wszystko troche sie poprawiło bo nie ma juz takiego przeskoku mocy podczas jazdy

 

aha i dodam ze jak zaczal lepiej chodzic to ekonomizer na 4 prawie zamknal 20 litrow a jak oslabl to ok 14 litrow to max byl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedź do tych co naprawiali wcześniej oczywiście przeganiając auto byś jak podjechał było zamulone.

żaden porządny tuner nie wgra nowej mapy jak coś z autem będzie nie tak. odnośnie Chipa to w twoich rejonach to Aligator w Katowicach oraz Compsport w Krk. Na forum Audi A4 jest akurat lista tworzona i grupowy chip tunning ze zniżką. Jak Ci nie będą chcieli nic zrobić z tą pompą to podjedź do tego Compsportu może oni coś wykombinują..

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mnie to dziwi ze na zimnym silniku ekonomizer do 4 idzie na 20 l a na 5 biegu do okolo 15 litrow.cisnienie turbiny najwieksze jakie zmierzylem 2.4 bara natomiast gdy auto sie rozgrzeje to juz lipton na maksa stoi w miejscy wyprzedzaja mnie traktory,maluchy i tym podobne a mnie bierz ku.... jestem po regeneracji i nie wiem gdzie szukac problemu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedź do tych co naprawiali wcześniej oczywiście przeganiając auto byś jak podjechał było zamulone.

żaden porządny tuner nie wgra nowej mapy jak coś z autem będzie nie tak. odnośnie Chipa to w twoich rejonach to Aligator w Katowicach oraz Compsport w Krk. Na forum Audi A4 jest akurat lista tworzona i grupowy chip tunning ze zniżką. Jak Ci nie będą chcieli nic zrobić z tą pompą to podjedź do tego Compsportu może oni coś wykombinują..

 

no dobrze zaden tuner mi nie wgra mapy to mam jezdzic takim mulem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.

Ale zrobiłeś to co mówiłem?

Sprawdziłeś temperaturę w kolektorze ?

Sprawdziłeś temperaturę cieczy chłodzącej ?

Sprawdziłeś ciśnienie doładowania ?

Sprawdziłeś pomiary przepływomierza ?

 

Jeśli tu będzie wszystko ok, to najprawdopodobniej będzie to układ paliwowy. Zatem:

Sprawdzić kąt wtrysku.. etc.. Jeśli mechanicznie będzie ok a problem będzie leżał w zaadaptowanych wartościach to będzie trzeba je zmienić i tyle.. Jeśli twój mechaniker nie potrafi to jedź tam gdzie mówiłem.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pingwin12, ja to bym się przyjrzał elektrozaworkom, bo co z tego że rezystancja dobra, jak pewnie te filterki w środku są zatkane. to że wyczyściłeś te zewnętrzne to nic nie da, bo w środku są drugie których nie da rady wyczyścić, a jak u mnie rozebrałem taki zaworek, to ten filterek w środku był czarny i zatkany. Może to to .... No i jak piszesz, że ciśnienie jakie zmierzyłeś max to 2.4 bara. według mnie troche za dużo jak na M47. On ma w standardzie 2.1 bara max, bo i moze być troche więcej w overboost-cie. Ale 2.4 to już moze być przeładowanie i wpadka w awaryjny.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pingwin12, ja to bym się przyjrzał elektrozaworkom, bo co z tego że rezystancja dobra, jak pewnie te filterki w środku są zatkane. to że wyczyściłeś te zewnętrzne to nic nie da, bo w środku są drugie których nie da rady wyczyścić, a jak u mnie rozebrałem taki zaworek, to ten filterek w środku był czarny i zatkany. Może to to .... No i jak piszesz, że ciśnienie jakie zmierzyłeś max to 2.4 bara. według mnie troche za dużo jak na M47. On ma w standardzie 2.1 bara max, bo i moze być troche więcej w overboost-cie. Ale 2.4 to już moze być przeładowanie i wpadka w awaryjny.

W takim razie po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu by wrócił do normy. Po drugie wyszedł by błąd przeładowania. Z reguły jak zawór jest niesprawny to auto poprostu muli cały czas, a kolega opowiada że jak auto odpocznie to chodzi tak jak powinno.

 

pingwin12, powiedz mi jakie masz doładowanie na zamulonym aucie, i sprawdż tą temperature w dolocie wtedy gdy auto chodzi dobrze i wtedy gdy wpada w zamulenie.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy moge na kompie zobaczyc ale to juz nie dzis lecz wychodziło dobrze cisnienie

 

jednakze ciezko jest zlapac moment kiedy auto chodzi dobrze czesciej jest zamulone

 

ale jest jeszcze jeden aspekt jesli przyspieszam autem od 1 do 3 i trzymam na obrotach to muł ale jesli jade np.na 2 czy 3 chwile ze stala predkoscia i stalymi obrotami tak ok 4-5s i dam caly gaz to czuc jak auto wciska w fotel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczucia się tu nie liczą. Podawaj wartości. Interesuje mnie doładowanie od 1000obr do 4000obr na 3 cim biegu. Gdy auto muli i gdy nie muli. Do tego to co poprosiłem powyżej.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko z tym bedzie poniewaz ciezko jest zlapac moment kiedy idzie a kiedy nie idzie a nie bede z mechanikiem caly dzien jezdzil pozatym od 1000 obrotow na 3 go zebrac to mi prostej braknie :P

No to chyba nadszedł czas na zakup kabla. Po więcej informacji zapraszam do działu diagnostyka komputerowa.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeplywka podmieniona i dalej to samo wychodzi ze to pompa. robilem skany błędów i pojawil się błąd "start of injection pump" jesli robie testy w inpie i pokazuje live data - poczatek wtrysku oczekiwany 10.42 (grad KW) a zmierzony jest 2.22 (grad KW) to by wskazywalo na zly kat wtrysku ? czy tylko to moje przypuszczenia.. jesli mozecie rzucic okiem podaje linka http://img24.imageshack.us/i/bmw30i.jpg/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam nowe obserwacje dzis pojechałem na autostrade i ku mojemu zdziwieniu autko jedzie ledwo ledwo 150 km/h a przed naprawa pompy kolo 200 jeszcze jest jedna rzecz dzis auto jest tak slabe ze nawet na 3 nie zamknie ekonomizera a na 5 na pelnej pycie przy 150 max bylo gdzies 8-10l

 

wiem ze mialem zrobic pomiary ale auto jest zmulone teraz caly czas co to mze byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.