Skocz do zawartości

ngorso861685047852

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d
  • Lokalizacja
    Świnoujście, Bierzwnik

Osiągnięcia ngorso861685047852

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kolego też ostatnio szukałem tych testów i znalazłem taki oto opis: http://z1.przeklej.pl/prze2093/78105db4001a3ff94b3f43c1/ukryte-funkcje-bmw-e46-i-e39-pdf w sumie jak poszukasz to nawet na youtube znajdziesz filmiki
  2. Kolego nie jestem pewien ale wydaje mi się że będzie to nr 9 z tego schematu: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=33_0839&hg=33&fg=30
  3. do; Jarek159 szczerze mówiąc to nie wiem ale podobno tak. też tak miałem że przed awarią pompy wszystko było ok a potem zaczęły się cyrki...
  4. u mnie takie objawy powodował właśnie zły kąt wtrysku. padła mi pompa, dałem auto do "pseudo mechaników", najpierw stwierdzili że uszkodzona jest przepływka - kupiłem oryginał boscha - zero reakcji ale według nich wszystko było idealnie. moja rada: zaprowadź samochód do kogoś kto się zna na BMW - zapłacisz raz ale będziesz wiedział za co. żeby ustawić vp44 trzeba mieć o tym troche pojęcia - to nie traktor że ustawisz na oko i będzie git
  5. a może to dalej pompa? miałem takie same objawy: auto na zimnym silniku chodziło elegancko a potem to już jak chciało, ekonomizer na 4 dochodził do 17-18 i koniec. problemem okazał się kąt wtrysku
  6. Panowie jeśli chodzi o te przyciski to radzę zajrzeć tutaj: viewtopic.php?f=15&t=123511&p=909478&hilit=naprawa+zegar%C3%B3w#p909478 i tutaj: viewtopic.php?f=15&t=90126 Sam korzystałem z tej pierwszej instrukcji i wszystko działa elegancko a i naprawa nie jest zbyt skomplikowana.
  7. pan Szymaniak ma warsztat na ulicy Koniawskiej za salonem samochodowym, już nie pamiętam jakim ale dosyć ciężko trafić... Jego aktualny numer: 507424808. co do cen to naprawde nie są zbyt wygurowane wg mnie. poprawiał mi e46 320d po "pseudomechanikach". auto robilem w innym warsztacie, wymienili mi pompę i miało być wszystko ok tylko że auto wogóle nie chodziło tak jak powinno - prawdę mówiąc to była masakra. po wizycie u szymaniaka okazało się że pompa jest żle zregenerowana, żle zamontowana i wtrysk sterujący uszkodzony. teraz auto chodzi jak dawniej czyli idealnie. naprawde polecam ten zakład. za wtrysk sterujący, naprawe pompy i jej ustawienie, wymianę odmy, paska 6pk, filtru klimy, powietrza, kabinowego, wymianę 3 świec żarowych, uszczelkę pod kolektor ssący zapłaciłem 2700 zł a u poprzedniego speca 4200 i bunia nie chodziła a teraz śmiga jak ta lala, odpukać. decyzja należy do was
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.