Skocz do zawartości

Parujące reflektory


MARIO11

Rekomendowane odpowiedzi

-ustawic opalarkę strumieniem do reflektora , tam aby ciepło z opalarki szło do środka reflektora

-suszymy około 4 godz

 

Czy po 4 godzinach działania opalarki w lampie nic się z nią nie stanie ?

 

Wie ktoś gdzie znajduje się odpowietrznik w lampach pre lci ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Myśle że nie ma sensu demontować lampy z auta i wyciągać wszystkiego ze środka , ja bym otworzył tylko górny dekielek , przystawił tam opalarkę i tyle ... Przecież "powietrze" tak czy inaczej dostanie się w każdy zakamarek :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu

Dwa tygodnie po kupnie E91 zauważyłem że jeden reflektor mam zaparowany - na szczęście woda w środku nie stała, tylko zaparowane szkło.

Poczekałem dobę, ale zaparowanie w ogóle się nie zmniejszyło. Więc zdjąłem tylną osłonę i w ciągu kilkunastu godzin szkło całkowicie wyschło. Samochód stał na placu przed domem, pogoda zdecydowanie bez słońca, temp. zewnętrzna może z 5 st C, momentami lekka mżawka. Niestety nie mogę znaleźć odpowietrznika żeby sprawdzić czy jest drożny.

 

W zdjętym deklu za czyjąś radą odwróciłem uszczelkę, która była już dosyć mocno odciśnięta.

 

Tylko teraz za cholerę nie jestem w stanie założyć tego dekla. Tam ledwo rękę można włożyć, nic nie widać, wszystko trzeba robić na macanego. Inżynier który to zaprojektował powinien stracić dyplom, za taki projekt... :evil: Po prostu frontem do klienta. No ale jak wiadomo każdy serwisuje BMW w ASO, a reszta tłuszczy już inżynierów BMW nie interesuje...

 

Teraz modlę się tylko żeby mi się żarówka w kierunkowskazach nie przepaliła, bo bez wyjmowania całego reflektora to się jej chyba nie da wymienić... :roll:

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
W kierunkach żarówki się wymienia po zdjęciu koła i przedniego nadkola. :D

 

No to faktycznie jakiś geniusz wymyślił... :D

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam,

Mam problem z lampami w E91 LCi. Fabrycznie lampy były halogenowe, praktycznie od razu po zakupie postanowiłem wysłać je do Poznania, aby zamontować w nich soczewki bixenon. Pierwsze problemy pojawiły się przy pierwszym myciu. Prawa lampa delikatnie zaciekała, ale w lewej praktycznie była ściana rosy. Reflektory zostały wyjęte, uszczelnione silikonem i powtórnie zamontowane. W prawej lampie problem znikł- w lewej nie było żadnej poprawy. Po każdym użyciu myjki ciśnieniowej lampa pokrywa się od środka rosą. Lampę suszę zdejmując dekielek z tyłu i przykładając do klosza lampy suszarkę do włosów na parę godzin, ale takie rozwiązanie jest delikatnie mówiąc dalekie od idealnego. Czy ktoś ma pomysł jak można to rozwiązać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.