Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jeżeli był już taki temat to przepraszam, ale nie znalazłem. Tak jak wyżej interesuje mnie przerzucenie do mojej 7 diesela. Zastanawiam sie nad kupnem anglika z m57 lub m67. Wiec cześci bedą wszystkie pod ręką. Robił już ktoś coś takiego? Jeżeli tak to prosze o pomoc.
Opublikowano
Lepiej kupic. Ale 3.0d w dobrym stanie kosztuje od 18tys. w góre. A moja jest warta może 13tys, pomimo że jest w b.dobrym stanie i żal mi ją sprzedać. A za tą różnice ceny można kupic części na swap.
Opublikowano

Oj chyba wiecej niz 5 tys Cie wyjdzie.

Musisz jeszcze zmienic skrzynie i "chyba most" . Sama skrzynia Tiptronic min. 2500 a teraz motor w dorym stanie ... A to dopiero polmetek :)

Opublikowano

Nie podjalbym sie robic takiego swapa za 5 tysiecy, no chyba, ze wszystko robilbym sam.

Jezeli chcesz miec 730d, to chyba warto poszukac dobrego egzemplarza i wymienic samochody.

Jezeli chcesz nizszych rachunkow za paliwo, to lepiej zalozyc dobra sekwencje do Twojego E38, szczegolnie, jezeli caly samochod jest w dobrym stanie.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Źle się wyraziłem. Znajomy powiedział że za około 7 do 9 tys. sprowdziłby mi anglika. Sprzedając cześci które wyciągne ze swojej i te pozostałe z anglika koszty wyjdą niższe niż wstawienie gazu (lpg nie biorę narazie pod uwagę). Szukam tylko teraz odpowiedzi czy części będą pasować. bez spawania, wycinania i kombinowania.
Opublikowano
interesuje mnie przerzucenie do mojej 7 diesla

Odpuść to sobie, bo gra nie warta świeczki. Wydasz kasę, napracujesz się, a efekt będzie i tak niezadowalający. Nawet Swap w obrębie samej benzyny jest wystarczająco skomplikowany i kosztowny, żeby się w to bawić, o benzynie na diesla w ogóle nie wspominając...

Opublikowano
Szczerze, to jeśli masz warunki(ocieplony i suchy garaż, dobre narzędzia, dużo wolnego czasu i kogoś do pomocy), zbyt na niepotrzebne części itp., to myślę, że warto... Jeżeli ten anglik jest w dobrym stanie, to na 99,9% obejdzie się to bez spawania, ale musisz uważac na miliony kołków plastikowych i wszystko musisz sobie dobrze pozaznaczac... najgorsze w tym swapie, to najprawdopodobniej bedziesz musiał przełożyc całą instalację i przy tym rozebrac niemal doszczętnie całe auto...na początku takiej operacji proponowałbym cierpliwe rozebranie angola i ustalenie czy dasz sobie radę;) Pozdrawiam i życzę udanego swapa, jeżeli się oczywiście w rezultacie na niego zdecydujesz....
Opublikowano
Z tego co się dowiedziałem to do wymiany jest tak jak piotrektbmw napisał cała instalacja, skrzynia,(dyfer może zostać), trzeba wymienić bak i rozebrać kokpit. Oraz wiele innych dupereli. Tak mi powiedział koleś który kiedyś robił bawarki ale nie jest w 100% pewny bo sam też nigdy tego nie robił. Z opisu wydaję sie to nie pozorne ale zdaję sobie sprawe ile to bedzię pracy. Tylko szukam odpowiedzi czy mocowania silnika i skrzyni są takie same. I czy wiekszość części będzie pasować(plug ang play).
Opublikowano
Jezeli angola przerobisz na lewa strone to mozesz rejestowac normalnie , jezeli niechcesz przekladac kierownicy i jezdzic z prawej strony to musisz robic przeglady i ubezpieczenie OC w Angli a uwierz mi ze te koszty Cie zjedza.
Opublikowano
e38 w uk w dieslu ???????? hmmmmm to dopiero ciekawa wiadomosc bo jakos pierwsze slysze. ja szukalem bo chcialem kupic i nic wiec nie wiem ...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Rozmawiałem ze znajomym który opdcjonalnie mi poszuka auta i powiedzial że za e38 3.0 d trzeba dać około 6tys. zależnie od stanu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.