Skocz do zawartości

318i zamulony po wymianie silnika na 1.6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a więc sprawa taka, że padła uszczelka w silniku 1,8 wiec wymieniłem silnik, ale - wymieniłem na 1,6 nie 1,8 i tu zaczął się problem, a więc przełożyłem kolektor i listwę wtryskiwaczy - bo tak mi radzili że mam zrobic. - ale to nie pomogło, zapala normalnie, lepiej niż wcześniej, ale na tym się kończy, gdy chcę dodac gazu, wtedy jakby się zalewał i gaśnie, - dodam że to automat, a jazda nim jest obecnie prawie nie możliwa, bo chcę wyjechac na skrzyżowaniu a on zamula się i staje. -co to może byc, co muszę zrobic jeszcze, na wyższych obrotach jest w miarę dobrze problem jest przy próbie ruszenia. prosze o pomoc i dziękuję z góry, co muszę wyregulowac lub zmienic?

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem dostaniesz ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
dzięki za zmianę tytułu, i sorry, -wiec tak, trudno mi osiągnąc szybkosc wiekszą niż 120-130, silnik po rozgrzaniu nie staje ale się muli, ma laga tak jakby startował -po 2 sec, wciskam gaz do dechy a on dopiero po 2 sec zaskakuje i bardzo powoli wchodzi na obroty, ale i z przełączeniem wyższych biegów ma problem, jak jestem na jeździe ekonomicznej na biegu chyba 2 (bo to automat jak pisałem) to dochodzi do tych 5,500 -6000 obr. i dopiero jak puszcze gaz to przerzuca bieg. proszę o potwierdzenie, ze to komputer bo nie chce znowu wywalać pieniędzy a okaże się ze to znowu nie to? pozdrawiam i dziękuje za pomoc, aha jeszcze jedno, -gdzie jest ten komputer sterujący w samochodzie, tzn, gdzie się znajduje i czy sam dam rade go wymienić, czy znowu warsztat?
Opublikowano
Znajduje się w podszybiu, tzn wyjmujesz akumulator, odkręcasz tą skrzynkę w której on siedzi i za tym wygłuszeniem czy gąbką (jak zwał tak zwał) która zapewne w rękach Ci się rozsypie będzie sterownik. Popatrz dobrze jak jest przykręcony (blaszkami jak dobrze pamiętam) bo ja wiem że po wyciągnięciu nie mogłem skumać jak one siedziały :mrgreen:
Opublikowano
wg mnie jeśli kolego masz wtryski od 1.8 w 1.6 to masz za dużo paliwa w komorze spalania i po prostu Ci go zalewa. Komputer od 1.8 w 1.6 powinien normalnie funkcjonować, gdyż charakterystyka tych silników jest prawie taka sama.
Opublikowano
najpierw jak wymieniłem silnik, to był na własnych wtryskiwaczach, lecz wtedy całkiem sie zalewał, gasł przy dodawaniu gazu, więc w warsztacie powiedzieli mi o tej listwie wtryskiwaczy, że należy ją przenieś ze starego silnika, ale to nie pomogło, -no może trochę, teraz nie gaśnie juz przy dodawaniu gazu, ale zamula sie dalej strasznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.