Skocz do zawartości

spadek mocy, smród spod maski, twarde weze.. :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie robi mi sie coraz czesciej cos takiego..

 

Gdy samochod sie nagrzeje ma spadek mocy, nie ma tego powera.. gdzie od 3 tys obr powinno wciskac juz w siedzenia a on sie rozpedza jakby chcial a nie mogl.. gdy sie zatrzymalem otworzyłem maske smierdzialo jakby kablami albo czyms takim.. nie wiem skad.. weze od ukladu chlodzenia sa twarde, nie mam juz pojecia.. WSKAZOWKA TEMPERATURY STOI W PIONIE.. Gdy silnik chodzil odkrecilem odpowietrznik na chlodnicy i lecial z niego plyn, potem odpowietrznik na termostacie takze lecial plyn, zero powietrza, weze nadal twarde.. Odkrecilem wlew plynu na chlodnicy na odpalonym silniku, plyn sie podniosl prawie pod korek, weze zrobily sie miekkie.. gdy samochod jest zimny rano plynu jest do polowy zbiorniczka. Dodam jeszcze ze plyn nie bulgocze w zbiorniczku..

 

Jak cos mi sie jeszcze przypomni to napisze..

Opublikowano
Zawsze będą twarde węże, to jest w końcu układ wysokociśnieniowy. Jak padnięta uszczelka wąż jest jak kamień nie da się prawie go ścisnąć... spadek mocy nie ma raczej z tym nic wspólnego...
Opublikowano

Część, nie wiem czy pomogę ale miałem podobny problem tylko bez tego zapachu.

Musiałem wymienić filtr powietrza, był on już zabrudzony co powodowało, że silnik się dławił i nie miał mocy, a twarde węże to ok. w przeciwnym razie miał byś nieszczelny układ chłodzenia.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Dokładnie- węże w 90% silników są twarde, z racji ciśnienia w układzie, odkręcanie korka na wyrównawczym to kiepski pomysł gdy silnik jest rozgrzany- można się poparzyć płynem rozgrzanym czasem do ponad 100 stopni C :nienie:

Jak coś śmierdzi to podejrzewam że albo się jara albo topi- skoro śmierdzi palonymi kablami pooglądaj przewody WN w pierwszej kolejności,są silikonowe,a jak masz jakieś badziewiaki typu "janmor" to może być tak że są przy długie i gdzieś tam dotyka któryś do czegoś gorącego, jeśli kable WN będą ok to pooglądaj resztę kabli, któryś musi być nadtopiony/nadpalony.

Na Twoim miejscu obejrzał bym jeszcze dokładnie układ wydechowy,a w szczególności katalizator(jeśli takowy posiadasz).

 

Subiektywnie powiem Ci w kwestii POWERA- nie licz na to że dwudziestojednoletni dwu litrowy,dwunasto zaworowy silnik wciśnie Cię w fotel przy takiej masie auta :norty: A już na pewno nie od 3k obrotów, nawet jeśli miałby wcisnąć to sądzę że owe "wciskanie" odbędzie się od 4-4,5k obrotów.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano

Apropo tych zegarow jeszcze, pisal mi ktos wczesniej ze gdy zegazy zaczynaja szwankowac oczywiscie chodzi o wskazowke temperatury, i podobno przy niekyorych pomagalo pukniecie w deske.. przy zegarach tore mialem wczesniej ta metoda nie skutkowala ale gdy wlozylem drugie zegary jak wskazowka przekroczyla o 1mm kreske pionowa.. puknalem w deske i wrocila na miejsce wlasciwe hehe czyli te zegazy tez sa walniete? sprawdze za jakis czas te mocowania minusa do lapy silnika i karosoerii. Bo moze gubia mase.

 

Bylem takze u gazownika powiedzial ze ewidentnie to jest smrod wypalanego oleju musi gdzies kapac skads.. jade jutro na wymiane filtru gazu i regulacje moze to przez to jest ten spadek mocy, moe zapycha sie filtr gazu ktory powinienem juz dawno wymienic.. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.