Skocz do zawartości

Jakub_bobi

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 520i + gaz 12V 89r

Osiągnięcia Jakub_bobi

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jakub_bobi

    Znowu przepływka? m50

    mam ten sam problem, zaprowadzam do gazownika juz 6 raz po podlaczeniu pod kompa wychodzi sonda i twierdzi ze po wymianie bedzie dobrze ale tez nic, listwy wtryskowe tez nic, moja jeszcze ma problem z tym ze jak sie rusza na malych obrotach szarpie tak jak skacza obroty, dziaj zaprowadzilem ja znowu gdy bede wiedzial juz co i jak zaraz dam znac pozdro http://wszystkooautach-kuba.blogspot.com/
  2. mi sie tak robilo jak przy prawym kielichu amortyzatora przepalal sie kabel idacy od akumulatora w takiej plastikowej obudowie.. http://wszystkooautach-kuba.blogspot.com/
  3. a przy dodawaniu gazu na postoju takze sie rusza delikatnie wskazowka? http://wszystkooautach-kuba.blogspot.com/
  4. ja wymienialem plyn chlodzacy przy swojej M50B25 proste jak barszcz, spuscilem wezem plyn chlodzacy przy dole chlodnicy, jak zlecialo wszysko podlaczylem waz spowrotem, poodkrecalem wszystkie odpowietrzniki tzn wlew plynu i odpowietrznik na chlodnicy, zalalem plynem odpalilem, odpowietrzylem i cala filozofia.. Pozdrawiam http://wszystkooautach-kuba.blogspot.com/
  5. Apropo tych zegarow jeszcze, pisal mi ktos wczesniej ze gdy zegazy zaczynaja szwankowac oczywiscie chodzi o wskazowke temperatury, i podobno przy niekyorych pomagalo pukniecie w deske.. przy zegarach tore mialem wczesniej ta metoda nie skutkowala ale gdy wlozylem drugie zegary jak wskazowka przekroczyla o 1mm kreske pionowa.. puknalem w deske i wrocila na miejsce wlasciwe hehe czyli te zegazy tez sa walniete? sprawdze za jakis czas te mocowania minusa do lapy silnika i karosoerii. Bo moze gubia mase. Bylem takze u gazownika powiedzial ze ewidentnie to jest smrod wypalanego oleju musi gdzies kapac skads.. jade jutro na wymiane filtru gazu i regulacje moze to przez to jest ten spadek mocy, moe zapycha sie filtr gazu ktory powinienem juz dawno wymienic.. pozdrawiam
  6. Witam Panowie robi mi sie coraz czesciej cos takiego.. Gdy samochod sie nagrzeje ma spadek mocy, nie ma tego powera.. gdzie od 3 tys obr powinno wciskac juz w siedzenia a on sie rozpedza jakby chcial a nie mogl.. gdy sie zatrzymalem otworzyłem maske smierdzialo jakby kablami albo czyms takim.. nie wiem skad.. weze od ukladu chlodzenia sa twarde, nie mam juz pojecia.. WSKAZOWKA TEMPERATURY STOI W PIONIE.. Gdy silnik chodzil odkrecilem odpowietrznik na chlodnicy i lecial z niego plyn, potem odpowietrznik na termostacie takze lecial plyn, zero powietrza, weze nadal twarde.. Odkrecilem wlew plynu na chlodnicy na odpalonym silniku, plyn sie podniosl prawie pod korek, weze zrobily sie miekkie.. gdy samochod jest zimny rano plynu jest do polowy zbiorniczka. Dodam jeszcze ze plyn nie bulgocze w zbiorniczku.. Jak cos mi sie jeszcze przypomni to napisze..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.