Skocz do zawartości

325i problem z obrotami i spalaniem


MaksymW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was,

 

Potrzebna mi Wasza pomoc. Kupiłem sobie 325i drugą, mam z nią problem. Po pierwsze, jak Boga kocham ona pali z 50 litrów! Nie wiem co się z nią dzieje, ale zalałem najpierw za 100zł i pojeździłem z godzine po mieście. Wyzerowałem paliwo do końca, aż zgasł. Zalałem za 20zł specjalnie zeby zobaczyć ile przejade, mam licznik w milach więc przejechałem równo 8 mil za 20zl. To śmieszne! Ogólnie obroty strasznie mi falowały, z wydechu tylko pyrka jakby miał zgasnąć, tragiczne są obroty, skaczą jak porąbane! Wziałem się za wyczyszczenie silniczka krokowego. Zostawiłem na noc go w benzynie ekstrakcyjnej. Wysuszyłem, założyłem spowrotem. Tylko że przed wyciągnięciem silniczka odkreciłem pewną kostke na tym urzadzeniu co wchodzi do kolektora ssącego i co na nim jest linka od gazu, na dole pokazuje wam fotke, zauważyłem że jest to chyba jakiś regulator obrotów bo jak nim ruszam gdy dwie śrubki są popuszczone to obroty się zmieniają. Pewnie rozregulowałem go w cholere. Teraz pytanie. Samochód wogóle prawie nie pali, odpala ale obroty są tragiczne, nie reaguje praktycznie na gaz, nawet nie ruszam z miejsca, dławi sie, obroty falują strasznie. Jak zrobić żeby obroty były idealne? Od czego mogę zacząć? Samochód mam nie do użytku przez to :/ Ponizej zamieszczam zdjęcie co ruszyłem, przestawiłem. Zdjęcie jest przykładowe z internetu, chodzi mi o to żeby pokazać którą wtyczke ruszyłem. MÓJ SILNIK TO M50B25

 

http://img5.imageshack.us/img5/4639/80461255wz3.jpg

Pozdrawiam,


Maks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chodzi na wszystkie cylindry, auto procz tego ze chodzilo nie rowno na wolnych obrotach reagowalo idealnie na gaz i mialo niezmiernego kopa, ale ruszylem to i teraz jest lipa.

 

nie wiem jak jest z regulacja tego czujnika bo u mnie w is-ie tego sie nie da regulowac , możliwe że cos rozregulowałes

ale obroty juz wcześniej miałeś nierówne więc sprawdz jednak czy nie łapie gdzieś lewego powietrza (posprawdzaj wszyskie wężę ,wężyki , gume od przepływki )

 

jeśli chodzi o wysokie spalanie to nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z tym że tam pogrzebałeś troche ale wiem że na pewno walnięta sonda lambda może powodować duże spalanie (najlepiej jakbyś podłączył pod kompa to powinno błąd wywalić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli odłączysz czujnik położenia przepustnicy to obroty powinny poleciec praktycznie do końca obrotomierza.Jeżeli jest nie sprawny to nie będzie żadnej reakcji.Co do spalania to może masz uwalony regulator ciśnienia paliwa lub też coś nie tak z pompą paliwa i zwyczajnie podaje zbyt duża dawke paliwa zalewając go
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie również występował problem obrotów, braku reakcji na pedł gazu i ogromne spalanie koło 20-25l/100km.

Wymieniłem sondę i obroty się uregulowały... ale spalanie zostało za 20zł przejadę 20km :? trochę lipa...

ja zabieram się za sprawdzenie ciśnienia w listwie wtryskowej paliwa... najbardziej obstawiałbym regulator ciś. paliwa, nie koniecznie pompa, ale każdy inaczej myśli...

może sprawdź sobie to ciśnienie i zobaczysz czy reg. jest trzepnięty... ewt. zmień na jakąś używkę.. chociaż ja to nie jestem za tymi używkami.

daj znać jakie postępy robisz, bo u siebie też muszę sprawdzić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.