Skocz do zawartości

ought

Zarejestrowani
  • Postów

    129
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318ti m42b18
  • Lokalizacja
    Gorzów Wlkp.

Osiągnięcia ought

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. po jakims czasie znowu sie zabieram do tego problemu... powiedzcie mi który czujnik u mnie jest do wymiany (który jest do ecu a ktory do zegarów)??? doradzcie ?! :shock: rozbieralem auto i widze ze ten czujnik ktory jest głębiej jest zielony :shock: a ten bliżej jest niebieski (który już wymieniałem)... wiec który jest ktory?
  2. Z tego co wiem to z przodu jest niebieski 2pinowy, który wymieniałem z 1,5roku temu, bo myślałem że nawalił... a ten drugi jest chyba dalej i jak dobrze pamiętam to jest żółty. Ale powiedz mi który jest od zegarów a który współpracuje z komputerem? I ten żółty jest u mnie do wymiany, dobrze rozumiem? :?
  3. zrobiłem czesciowo diagnostyke w disie i wyszły mi owe bledy: Przepływomierz zgodnie z disem ma właściwe parametry 12,4 ale jak gazuje to juz ma 22.... itd to chyba jest okey bo nie ma błędu. Park Distanse Control: błąd nr.5,6,7,8 transducer i 9 acustic generator, rear (problem: nie słychać dzwieku czujników.. sprawdzałem czujniki są dobre (tykają i mrowieją) głośnik pod kierownicą jest okey, sterownik tez okey ale niektóre luty mają lekki nalot szary? i od sterownika idzie kabel do DZIWNEJ kostki w której znajduje sie jakiś płyn :shock: (beżowe pudełko BMW zalane plastikiem i pluska tam płynem) powiedźcie co to jest? AirBag błąd nr1 internal control unit faulty (ale na oknie diagnostycznym błąd pojawia się i znika) Status: Passenger seat occupied - NO, no i oczywiście paląca się kontrolka AirBag Body electronic błąd nr 57 Led for Dwa or wire is short-circuited to ground or open circuited Note: The alarm counter can be read out with Function 5, Special Functions. No i wchodzę tam a tam: DWA alarm counter - no alarm trigger stored Aconstic acknoweldgement -NOt actived passenger compartment sensor- not fitted optical alarm actived pitch sensor installed windows monitoring actived Problem u mnie znajduje sie w braku gongu alarmu tylko samymi awaryjnymi. DME electronic błąd nr 81 electronic anti-theft vehicle disable EWS II No i przedewszystkim auto mi jakby sie zalewalo paliwem (za dużo pali i dławi sie na cieplym silniku przy odpalaniu) i sprawdzalem output value, temp. sensor enige temp:33 st C computing value Dme control unit: enige temp. -48 st C i to jest ten drugi czujnik temp silnika .... to co wychodzi na to ze pierwszy czujnik pokazuje 33 a drugi aż minus 48 stopni ? :shock: Weźcie doradźcie a bede wdzieczny. :mrgreen:
  4. okey, narazie błędu nie ma, lekko bardzo faluje przy nagrzanym silniku ale nie ma wiekszych wachań jak 150 obrotów. Więc chyba jest okey? czy powinno lepiej wchodzić na obroty (spalania narazie nie jestem dokładnie sprawdzić), ale wytłumacz mi dlaczego jest zbyt duże zapotrzebowanie powietrza na wolnych obrotach? co może być przyczyną... dać sobie z tym spokój czy szukać gdzie jest źródło? :D i jak?
  5. no jak wyżej napisałem, to obroty nie wzrastają tylko strasznie faluje i gaśnie, czyli objawy 100razy gorsze niż z przepływką... to jak dobra ta przepływka? bo już zgłupiałem ... :shock: ten reset spróbuje wyszukac ten reset, ale ostatnio mialem bład 255 general reset.. to o ten reset chodzi? jak tak to skasowany błąd po 1h pojawil sie na nowo :?
  6. no właśnie wskakują obroty na okolo 1200, nie mam od kogo podmienić ale mam gościa który sprzedaje czesci i posprawdzam sobie przepływki. tz. jeżli przepływka bedzie dobra, to obroty po odłączeniu nie będą się zmieniać? dobrze rozumuje? dziś podłączyłem inna przepływke, odłączam kabel i auto odpalając faluje od 1000-100 obrotów, zafaluje tak z 10 razy i gaśnie. i też wywala błąd przepływki. i co ta przepływka jest dobra czy zła? :shock: bo już całkiem nie czaje?
  7. okey, spróbuję kupić jeszcze jedną, dam znać za jakiś czas jak to wygląda. :lol:
  8. okey, ale co jest grane z tym błędem 41 (dałem inną dobrą przepływkę i dalej ten bład wyskakuje) ... i o co chodzi z tym powietrzem... przepustnica się normalnie otwiera, ale na inpie pokazuje 1,01 :shock: wychodzi na to że czujnik przepustnicy nie działa, ale napięcie pokazuje okey? :shock:
  9. miałem akutat inną przepływkę, wymieniłem i skasowałem błąd, narazie się nie pojawia ponownie. wg inpy sonda pracuje w odpowiednim zakresie.. dokładnie nie pamiętam jak. ale martwi mnie ten kąt zapłonu... no i coś z tym powietrzem dalej jest źle. a przy wymianie przepływki spaliny spadły z +127 do -120 :shock: i o co tu gra? i znalazłem bład 255-general reset... i co to jest? :mrgreen:
  10. czy pomoże ktoś? :shock: czy to normalne że na każdych obrotach przepustnica jest otwarta tylko pod kątem 1,01? to chyba troche za mało w skali do 100? czy czujnik przepustnicy nawalił czy może sama przepustnica? ratujcie..
  11. a możesz mnie dokładniej opisać jak to zrobić? bo w tym temacie jestem zielony.. :shock:
  12. otóż tak mam owy problem... diagnozowałem w inpa i wychodzą owe błędy 41 air flow measuring signal error frequency:51 enige speed:1080 1/min collant temp. 44,25 short circuit to ground open circuit exhaust gas relevant fault fault stored after re-bouncing delay error not present sporadic error do tego w general analog valuses są parametry:4 enige speed 850 air intake temp 41,9 ignition angle: 11.25 (gdzie norma jest od -10 do 10) throttle valve angle: 1.01 cooland temp: 87.75 load: 1,70 throttle valve voltage: 0.57 w analog value exhaust control total air consumption LMM: 11,20 lambdasensor chodzi od 0 do 1 (miesci sie w skali) skacze nierównomiernie adaptionvalue addittiv 29 adaptionvalue multiplicativ -3,00 adaptionvalue TEV: norma od -10 do 10 a ja mam 127! needed air idle speed controler: norma 0-10 ja mam 10.40 do 11.50 tak mniej wiecej skacze lambdaintergrator -1 Pomóżcie co to może być, poprostu przepływka, faluje przy odpalaniu na ciepłym i gorącym silniku, czasami nawet gaśnie, ale jak odpali to jest już git na postojach nic? czemu te spaliny takie ogromne... już sie z tym mecze z rok... wymieniłem sonde i było lepiej ale cały czas ten problem zostaje. No i przewde wszystkim spalanie kręci się koło 14l/100km w miescie.. co wiem że nie przekraczał wcześniej 12l/100km. doradźcie za co się wziąść? pozdrawiam :8)
  13. tak jest błąd 1. A/D conventer control unit faulty i nic wiecej... kasuje i na nowo sie pojawia. a błąd na desce dopiero wyszedł po kodowaniu. a tak przy okazji jaki bedzie najlepszy program do e36? i czego po takim programie mogę się spodziewac... bo kabel mam od com1 z przejsciowka ODB2.
  14. czy ktoś pomoże? a tak przy okazji czemu mi w inpa nie pali sie lampka aku i silnik? :shock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.