Skocz do zawartości

325i problem z obrotami i spalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
pochwal sie co zrobiłes ze obroty przestały falować :)

 

Jak wyczyściłem krokowca to niby nic nie dało, ale po prostu źle go spowrotem założyłem. Od niego wychodzą dwie rurki, jedna do gumy od przepływomierza a druga do kolektora ssącego. Nie założyłem rurki do kolektora i dlatego tragicznie chodził. A teraz chodzi równiutko. Aż miło. Tyle daje wyczyszczenie krokowego w ekstrakcyjnej ;)

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano (edytowane)
pochwal sie co zrobiłes ze obroty przestały falować :)

 

Jak wyczyściłem krokowca to niby nic nie dało, ale po prostu źle go spowrotem założyłem. Od niego wychodzą dwie rurki, jedna do gumy od przepływomierza a druga do kolektora ssącego. Nie założyłem rurki do kolektora i dlatego tragicznie chodził. A teraz chodzi równiutko. Aż miło. Tyle daje wyczyszczenie krokowego w ekstrakcyjnej ;)

 

 

mówiłem Ci (prawie) od początku żebyś posprawdzał węże wszystkie :mad2:

 

jedź wkońcu na tego kompa , może coś wykaże

 

 

masz gaz w tym aucie ?

 

może przepływomierz jest do d.py

Edytowane przez hazarr
Opublikowano
Jak czyściłeś krokowca wrzuciłeś go do ekstrakcyjnej czy rozebrałeś jakoś i dopiero do benzyny?

 

nawet nie próbuj rozbierać tego

 

nalej do środka benzyny, uchylając lekko klapki, żeby wpadła do środka i kilka razy tak przepłucz (przynajmniej ja tak robiłem)

Opublikowano
Jakie klapki? Ja poprostu wrzuciłem cały krokowiec do miseczki z benzyną ekstrakcyjną i tyle, pare razy go potrząsłem zatykając te dwa wyloty. Brud wyleciał taki czarny zaschniety smar i po robocie. Zostaw potem na noc go jeszcze po tym trzęsieniu.

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano

widzę że mnie wyprzedzili.. tak reg. ciśnienia paliwa jest na listwie wtryskowej paliwa taki mały shit na początku listwy, jak nie dasz rady sprawdzić tego ciśnienia to weź chociaż go wyciągnij (uwaga wyleci troche paliwka z listwy :mrgreen: ) i zobacz czy nie masz jakiegoś większego uszkodzenia typu pęknięta membrana zerwana guma itd.. poprostu to co widzać na gołe oko.. i od zazu powąchaj przepustnice czy nie śmierdzi paliwkiem :mrgreen:

jakie masz błędy z kompa? dobrze ci się nagrzewa? nie cieknie ci na pewno nigdzie to paliwo? dalej ci "pryka" ci z tłumika? co jest jeszcze nie tak pochwal się :wink:

spryskaj wszystkie gumy benzyną ekstrakcyjna na odpalonym aucie i zobacz czy powietrze nie leci..

sprawdź na głupiego kable, swiece, filtr powietrza, olej i takie tam pierdoły..

 

mój pali tyle samo :duh: za 20zł przejade koło 20km :duh:

a ile twój książkowo lub przed awarią palił? bo u mnie jest za dużo o 7l/8l

na logiczną sprawę jeżeli ci się silnik nie zalewa i zawsze reaguje na gaz... to nie będą to wtryski, reg. ciś paliwa, ani pompa...

w takim przypadku obstawiałbym przewód powrotny paliwa do baku.. może jak jeździsz to ci gdzieś ucieka to paliwo.. sprawdź to ...

u mnie sprawdziłem pompe i wtryski... ale u mnie się czasem dławi i nie reaguje na gaz.. poprostu się zalewa.. to u mnie przyczyny będą chyba dojścia paliwa przed silnikiem a u ciebie za silnikiem...

nie wiem dokładnie jakie masz objawy... napisz coś.. :mrgreen:

Opublikowano

ja u siebie czyściłem krokowy i du.pka. Nadal zagrzaniu faluje. Każde odpalenie gorącego silnika powoduje zbyt niskie opadnięcie obrotów i zgaszenie auta. Jak odpalam samochód to rzecz jasna obroty wskakują do 1.200-1300 obr i spadają ale tak ze auto gaśnie. Jak przytrzymam moment delikatnie gaz to już jest OK.

Czy krokówkę z M50B25 można zamienić z tą od M50B20?

Opublikowano
Chłopaki więc tak... Problem nadal nie został rozwiązany, mam dosyć tego spalania, tankuje dziennie po 100zł a robie krótkie trasy do kobiety i spowrotem praktycznie! Na kompie jeszcze nie byłem, bo nie mam nikogo w okolicy, znaczy mam dwóch gości ale jeden nie może połączyć się z żadną e36 jaką miałem, a drugiemu się zepsuł komp. Ale postanowiłem poczytać i pogrzebać pod maską, czy coś czasem nie jest odłączone itp. A więc zauważyłem dwie kwestie... Odpowietrznik zbiornika paliwa ten do którego idzie kostka dwu pinowa i dwie rurki była podłączona tylko pod kostke, rurka od zbiornika wisiała sobie tylko. Ale co ma odpowietrzanie zbiornika do spalania, chyba nic... Dobra dalej. Odpiąłem sonde lambde, zresetowałem kompa i dalej spala tyle samo. Ogólnie ta sonda jest jakaś trefna chyba... Zniszczona, zwłaszcza przewód. Teraz pytanie. Czytałem gdzieś że jak ma się osprzęt Siemensa to sonda powinna być o napięciu czy coś takiego 5v albo 1v. A jak Boscha to na odwrót, nie wiem czy dobrze mówie, poprawcie mnie. Jeśli mam złą sonde wsadzoną, chodzi mi o to napięcie że np. mam osprzęt Siemensa a sonde Boscha to może więcej spalać? Takie pytanie jeszcze, jak mam przepływkę Boscha to reszta osprzętu też? Czy muszę na komputer zobaczyć? Co sądzicie o zamiennikach sond? Lepiej używaną oryginalną sonde czy uniwersalną nową? Nie stać mnie na razie na nową oryginalną dlatego pytam.

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
Jak masz Siemens to jest 5 voltowa a Bosch 1 voltowa. Nie możesz zakładac innych niż do Siemensa. Mają być 4kable Czerwony,czarny żółty, biały. Zazwyczaj są 2 na kolektorach wydechowych ale może być też przed katem zaraz po złączeniu się kolanek i za katem. Przepływka ma być Siemens.Ktoś czuje miał M50 wcześniej albo nie wiedział i zamienił ale przeciez nie powinna pasować przepływka Bosch w gniazdo Siemensa
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Ja mam E36 Compact wsadzony jest tam silnik 2.5l bez vanosa. Dodam że jest tam wielka tuba zamiast oryginalnego filtru powietrza, jest strożek z tubą :/ Czy to ma jakieś znaczenie? Aha i katalizatora nie mam!

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
W ETK piszę że sondy pasują tylko od 2.0l do 3.2l czyli m3 a na aukcjach na Allegro piszą że 1.6 1.8 2.0 2.5 itd to jest ta sama sonda :/

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
to czójnik położenia przepustnicy , jego sie reguluje obracając go i na zamknietej przepustnicy pownien mieć daną oporowość tylko pytanie jaką.. :duh: musisz jakąś serwisówke ściągnąć i poszukać ,właśnie przez to może falować
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
W temacie tym nowym co otworzyłem napisałeś mi że niska temperatura może oznaczać duże spalanie! Coś w tym jest...

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
W temacie tym nowym co otworzyłem napisałeś mi że niska temperatura może oznaczać duże spalanie! Coś w tym jest...

 

 

no coś jest więc najlepiej jakbyś podłączył gdzieś pod kompa to wtedy byśmy sporo więcej wiedzieli

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.