Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy jest ktoś w stanie określić czy w moim aucie jest zamontowany filtr DPF X3 2,0 D produkcja 10.05.2010 francja. Jeżeli tak to jaki zalecacie olej do wymiany ???pzdr
Opublikowano
Dzięki pimposh nie produkcja lecz kupiony we Francji :D 100% jest ??????? końcówka z tyły jest lekko wygięta w dół !!!!!!!!!!!!! a to chyba jest znak co do DPF / coś wyczytałem na forach :shock:
Opublikowano
co do końcówek wydechu to raczej proste maja DPF a zagete ku dołowi nie.Starszej generacji diesle wszystkie miały zagiete końcówki wydchu w dół a wtedy raczej jeszcze nikt nie myślal o DPF ani o nim nie słyszał:)

IMPORT CZĘŚCI DO KIA I HYUNDAI CZĘŚCI NOWE ORYGINALNE ORAZ ZAMIENNIKI


KONTAKT [email protected]

GG 22098562

kom 502100017

Opublikowano
Czyli jak mam rozumieć mam ten DPF czy nie mam ???????? rok produkcji V/2005 mogę podać vin pzdr
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
co do końcówek wydechu to raczej proste maja DPF a zagete ku dołowi nie.Starszej generacji diesle wszystkie miały zagiete końcówki wydchu w dół a wtedy raczej jeszcze nikt nie myślal o DPF ani o nim nie słyszał:)

 

 

Dokładnie tak jeśli końcówka tłumika wygięta to DPF-a brak jeśli prosta niestety jest... :duh: mowa o dieslu.... :norty:

Opublikowano
Dokładnie tak jeśli końcówka tłumika wygięta to DPF-a brak jeśli prosta niestety jest... :duh: mowa o dieslu.... :norty:

Niestety czy stety :wink: Jestem laikiem w tych sprawach :oops: Proszę o wytłumaczenie co to za różnica :?:

Opublikowano
DPF zaczął być wkładany w 2005 roku, tak wiec masz szanse ze nie masz DPF i dobrze dla ciebie bo z DPF to same problemu. Najlepiej to sprawdzić pod komputerem ale myślę że nie masz filtra cząstek stałych bo rurę masz w dół i może ci przydymić jak ostrzej gazu dodasz i pociągniesz po obrotach.
Opublikowano
Dokładnie tak jeśli końcówka tłumika wygięta to DPF-a brak jeśli prosta niestety jest... :duh: mowa o dieslu.... :norty:

Niestety czy stety :wink: Jestem laikiem w tych sprawach :oops: Proszę o wytłumaczenie co to za różnica :?:

 

Kolego czytaj ze zrozumieniem>>> idź do auta i zobacz jaką masz rure w dół czy prostą wtedy zrozumiesz jakie "bajery" masz w aucie...

co do stety nie stety to jest tak że wymiana przy DPf-ie to pare tyś bez oczywiście nie masz tych kosztów i nie trzeba być mega mózgiem żeby zakumać... bez urazy ale nie wie jak inaczej to wyjaśnić..... ja też nie jestem super znawcą i kiedyś byłem na twoim miejscu :cool2:

Opublikowano
rura prosta jest po to że od czasu do czasu przy pełnym filtrze on po prostu musi się wypalić "oczyścić" w odpowiedniej temp a tak normalnie mówić z tym jak ze wszystkim jak nie dbasz to wymieniesz proste>>>> :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.