Skocz do zawartości

Abs i kontrola takcji Pomoc


damienn

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z Abs i kontrolą w 728i, po zakupie podłączyłem go pod komputer i wykazało że prawy czujnik jest uszkodzony po wymianie na zamiennik nadal pokazywało uszkodzenie, więc wymieniłem na oryginał. Komp pokazuje że wszystkie czujniki są sprawne abs i kontrola działa (kontrolki się nie świecą), po przekroczeniu ok 38km/k wyłącza się abs i kontrola. Podłączyłem kompa i w trakcie jazdy komputer pokazuje ze od 38km/h zaczyna sie jakiś test którego nie chce przejść, mechanicy umywają ręce i nikt nie chce się tego podjąć, może ktoś ma jakiś pomysł lub miał podobny problem i wie jak to rozwiązać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej beatce też mam podobny problem tyle że po odpaleniu swieci mi sie kontrolka od ABS i kntrola trakcji. ale po przejechaniu 50 metrów gasną obie,i wszystko dziła okej,ale po jakimś czasie znowu zapala mi sie kontrola tr, a ABS jest okej.Byłem z tym na kompie ,gość tłumaczył mi że walnięty jest jakiś czujnik przyśpieszenia wzdłużnego czy też popżecznego ,już nie pamiętam, a że nikt nie wie co to jest i gdzie tego szukać dałem se siana i jeżdze bez kontroli tr.bo problem chyba nie do rozwiązania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na sterownik ABS nie raz już przekłamywał wskazania pokazywał że czujnik a usterka była w sterowniku , nie słyszałem o czymś takim jak czujnik przyspieszenia czy coś w tym rodz. a jeżdżę już 10-tą beemką. pozdro...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak że czasami jeżdze cały dzień i wszystko jest okej,aż wkońcu nie wiedzieć dla czego zapala sie kontrola tr.i do końca dnia już nie zgaśnie.a na drugi dzień znowu wszystko okej,i zależy od jej chumoru nieraz godzinkę nieraz sześc godzin i znowu to samo.natomiast ABS działa okej. może coś niełączy??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
witam miałem ten sam problem.U mnie były to objawy kończącego się żywota czujnika abs w tylnim prawym kole .nie warto wkładać zamienników bo i tak nie będą działać . aha jeszcze jedna sprawa jesli nie działa prędkościomierz ,wskażnik spalania chwilowego ,tempomat i dane z komputera na temat srednich to oznacza ze walnął czujnik w tylnym lewym kole bo z tamtąd są pobierane informacje . wyjątkowo wredne i wadliwe czujniki wychodziły miedzy 1996 a 1998 rokiem z szarą końcówką dodam jeszcze że są najdroższe ATE na tył ok 300zl.pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak raz mialem. Sterownik ABS-u pod maska po lewej stronie u mnie koszt uzywanego wyniosl 550zl , Nowy to ok 4 x tyle.

Dlatego trzeba pytac sie tych magikow czy sa pewni diagnozy z kompa a nie ludzi kupuja czujniki po 300-400 zl a potem sie okazuje ze to glowny przekaznik. Hu...czlowieka moze strzelic!!!

Co do czujnikow Abs-u to polecam tylko orginalne. Zamienniki nawet ATE szybko siadaja albo wogole nie lapia sygnalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi znowu po rozładowaniu akumulatora włączyła sie zółta kontrolka ASC i przycisk do załaćzennie i odłaczenia teraz nie reaguej świeci sie i tyle, Wkór... mnie to bardzo
lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.