Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Becia e39 2,5 tds z 97r.Opiszę mój przypadek ,otóż paliła się inspekcja olejowa z zegarem i zółtą diodą ,było wszystko OK ale jak zapaliła się czerwona dioda auto zaczyna tracic hamulce pedał wpada do połowy i włącza się ABS,płyn hamulcowy ok.hamulce nie zapowietrzone bo pedał nie rosnie czy może btc to spowodowane inspekcją.Pierwszy roz spotykam sie z czymś takim

 

PS.nie wiem jak z predkoscią czy nie odcina ,bo drogi zaśnieżone i niema gdzie się bujnać.

Opublikowano

niewiem jak to ujac bo nie mam tds-a ale jest pompa do wspomagania serwa w bezynie cisnienie idzie z kolektora ssasecego w tds jest osobna pompka do tworzenia cisnienia ,

 

moze tez zawodzic pompka abs zaworki itd.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli pompa vacum nawala to hamulce są takie jak bez wspomagania,podobne objawy jak uszkodzenie serva.

Jak pedał lekko wpada to napewno nie pompa vacum.Wskazania diodek i wskaźników nie mają wpływu na działanie poszczególnych elementów.To wczesne włączanie się abs-u jest normalne na śliskiej nawierzchni i wtedy możesz odczuwac tak jakbyś nie miał hamulców.Może jednak masz jakąś drobną nieszczelnośc,spróbuj odpowietrzyc jeszcze raz-nie zaszkodzi a może pomóc.

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.