Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich,tak jak w temacie zauwazylem dzisiaj jak zagladnalem pod maske ze na dole silnika na oslonach pod silnikiem jest wszystko spocone i czuc rope tak mi sie wydaje,bo dziwny zapach do rozpoznania ale podchodzi pod rope,mam pytanie co sie moglo stac z motorkiem lub jak mozna dojsc do tego co jest z tym motorem?dodam ze pracuje bez zadnych problemow pali od pierwszego zimny czy cieply :cool2: z gory dziekuje i pozdrawiam :mrgreen:
Opublikowano
Moze któryś z przewodów doprowadzajacych paliwo do silnika poprostu sie przetarł lub poprostu pęknął .Sciagnij obudowe z silnika i poobserwuj ze szczegolnym uwzglednieniem trójników przy poszczególnych cylindrach Mysle ze to to awłaszcza ze jak piszesz silnik pracuje prawidłowo
Octavia 1,9TDI 110KM 2002r kombi max opcja L&K sprzedam
Opublikowano
dzieki bardzo za podpowiedz,tak jak juz napisalem motorek pracuje tak jak zawsze niema zadnej zmiany i oprocz tego ze jesst wszystko mokre z praca silnika nic sie nie dzieje.dzieki za podpowiedz jutro bede sprawdzal.pozdrawiam :cool2:
Opublikowano
witam ponownie dzisiaj posprawdzalem wszystkie przewody i wygladaja na dobre ale zauwazylem ze przy rurce idacej od filtra do pompy wtysku na koncu gdzie znajduja sie dwie sruby zbiera sie ropa!co to oznacza-koniec pompy!!!a moze trzeba wymienic to cos na co wezyk nachodzi przy pompie??? :mad2: pozdrawiam
Opublikowano

Nie pisz posta pod postem- użyj opcji edytuj.

Zrób zdjęcie miejsca w którym jest wyciek i wrzuć na jakiś fotoserwer (np.fotosik itp...) wrzuć link do zdjęcia na forum, może ktoś już przerabiał podobny temat,a nawet jeśli nie to może ktoś Ci pomoże jeśli zobaczy o co dokładnie chodzi :wink:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam ponownie dzisiaj posprawdzalem wszystkie przewody i wygladaja na dobre ale zauwazylem ze przy rurce idacej od filtra do pompy wtysku na koncu gdzie znajduja sie dwie sruby zbiera sie ropa!co to oznacza-koniec pompy!!!a moze trzeba wymienic to cos na co wezyk nachodzi przy pompie??? :mad2: pozdrawiam

Po prostu leci spod nastawnika.Rozszczelnienia pomp w tych miejscach to częste zjawisko.Podjedź do pompiarza i zrobi ci to,nie jest to nic skomplikowanego tylko po wymianie uszczelek trzeba nastawic odpowiednią dawkę.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
witam ponownie dzisiaj posprawdzalem wszystkie przewody i wygladaja na dobre ale zauwazylem ze przy rurce idacej od filtra do pompy wtysku na koncu gdzie znajduja sie dwie sruby zbiera sie ropa!co to oznacza-koniec pompy!!!a moze trzeba wymienic to cos na co wezyk nachodzi przy pompie??? :mad2: pozdrawiam

Po prostu leci spod nastawnika.Rozszczelnienia pomp w tych miejscach to częste zjawisko.Podjedź do pompiarza i zrobi ci to,nie jest to nic skomplikowanego tylko po wymianie uszczelek trzeba nastawic odpowiednią dawkę.

dzieki bartdzo tylko musze poszukac teraz jakiegos mechaniora,zamieszkuje w uk i podejzewam ze bede mial maly problem ale sie poszuka :cool2: dziekuje bardzo za podpowiedz i pozdrawiam :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeździłem z cieknącą pompą ponad miesiąc,nic się nie działo prócz tego że gubiłem"złoto".Tam w środku są takie delikatne uszczelki,po ich wymianie trzeba podpiąc komputer bo trzeba ustawic właściwą dawkę paliwa na nastawniku.Ustawienie jego polega na przesuwaniu(precyzja) go do przodu lub tyłu do odpowiedniego położenia,tylko trzeba wiedziec ile i do tego właśnie potrzebny jest komp.
ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.