Skocz do zawartości

F25 wady, błędy i usterki modelu (choroby wieku dziecięcego)


insane

Rekomendowane odpowiedzi

u Fusa... :(

Chodzi o to, że sami wywołali temat, a teraz pewnie chcą się wycofać (koszta ponosi BMW bo pakiet naprawczy wiadomo...), ...przeczekać....

Co dla jednego jest metalicznym szumem, delikatnym hałasem pochodzącym od łancucha, świadczącym o początku rozciągnietego łańcucha/ konieczności wymiany rolek prowadzących czy napinaczy - dla innych będzie tylko 'normalnym" szumem.

Jak to rozstrzygnąć, inne serwis ? Tylko słuch ???

 

Jest jakiś wiarygodny test bez rozbierania silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 823
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W moim 2.0d też jest taki dźwięczny głos z wydechu, lecz to odczuwalne jest tylko podczas postoju na włączonym silniku gdy się jest na zewnątrz z tyłu samochodu. Gdy się przytrzyma butem końcówkę wydechu to ten dźwięk zanika, pewnie to przez wibracje układu wydechowego :) Ten typ tak ma :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kolegi wodzika

a więc tak:

-jeżeli chodzi o źle ustawioną zbieżność to sam serwis to zauważył na wymianie oleju, bo auto miało nie naturalnie zdarte oraz ,,poząbkowane'' przednie opony

-jeżeli chodzi o światła (mam ksenony) to o tym ,,poinformowali '' mnie inni kierowcy w czasie jazdy w wiadomy sposób i niestety mieli rację co sprawdziłem na stacji diagnostycznej.

 

Tak a propos to mam obecnie ok. 83 tys. i trzecią kolumnę kierowniczą ,bo ta druga wymieniona na 76 tys. też była wadliwa :x .

O zgrozo po wymianie trzeciej także zaczyna coś pukać !!!!!!! :oops:

 

Po Nowym Roku umówiona kolejna wizyta w serwisie. :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wymienioną przekładnię dostałeś 2 lata gwarancji ? mi nic o tym nie mówili. Po kilku dniach po wymianie trzeciej zaczęła znowu stukać , no chyba że ta trzecia była tylko wirtualna :?: i dalej mam tą drugą co zaczynam coraz bardziej podejrzewać. Niestety oglądając Turbo Kamerę różnych rzeczy można się spodziewać po dealerach samochodowych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mi wymienili po raz 2 przekładnie... ale coś im nie dowierzam.

 

a). dalej stuka przy skręconych kołach przy wjeździe na krawężnik

b). po 1-wszej wymianie kodowali cały samochód, a tym razem nie...

 

Jak się cieplej zrobi jadę znów... zobaczę co powiedzą.

 

Wie ktoś jak sprawdzić czy była wymieniana? Czy kodowanie po wymianie jest nieodzowne?

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wcześniej napisałem też coś nie wierzę że mam nową trzecią przekładnię. Niestety serwis do którego jeżdżę to krętacze ,o czy się dwa razy przekonałem.

Sam się zastanawiałem jak sprawdzić czy te cholerne kolumny są nowe,może ktoś wie jak to sprawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Tak jak wcześniej napisałem też coś nie wierzę że mam nową trzecią przekładnię. Niestety serwis do którego jeżdżę to krętacze ,o czy się dwa razy przekonałem.

Sam się zastanawiałem jak sprawdzić czy te cholerne kolumny są nowe,może ktoś wie jak to sprawdzić ?

 

Odczytaj numer części z przekładni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Na przekładni :)

Powinna być naklejka z numerem.

Zawsze można też skorzystać z regeneracji http://allegro.pl/przekladnia-bmw-x3-f25-maglownica-i5835863986.html

Nowe też nie są bardzo drogie; http://allegro.pl/bmw-x3-f25-f-25-przekladnia-maglownica-uklad-nowa-i5855020423.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dowiedzialem sie, ze w "moim" egzemplarzu X3 F25 boczek fotela kierowcy (połączenie tkaniny i skóry pearlpoint) przy przebiegu 55.000 przetarł się po raz trzeci. Wcześniej wymienione było poszycie fotela na nowe, za drugim razem tylko pomalowano boczek,a teraz na 99% znów wymiana poszycia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Klawisz hamulca postojowego zaczął mi pękać - wygląda jakby od środka się zapadł... ponoć odsobniony przypadek... mnie się przypomina historia VW, gdzie farba schodziła i klawisze pękały w podonśnikach szyb

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to się teraz wyżyje :twisted: :

X3 F25 2.0d, automat, 2011 rok, zakupione w 12r. z przebiegiem 4km:

-przy 2000km po awarii wymieniony układ wspomagania kierownicy (przy odpalaniu silnika nie włączało się wspomaganie)

-25000km awaria układu 4x4

-30000km zauważyłem korozję tylnego znaczka, w serwisie usłyszałem że gwarancja nie obejmuje znaczków

-60000km zaczęła mi piszczeć szyba w drzwiach kierowcy przy podnoszeniu i opuszczaniu co w konsekwencji doprowadziło do awarii i wymiany podnośnika

KONIEC 2 letniej gwarancji i:

-65000km klekot zimnego silnika (jak się później okazało płyn do czyszczenia wtrysków zdziałał cuda), zaczął mi wariować komputer pokazując różne odległości do najbliższego serwisu,

-65000km poszedł pierwszy LED na klapie bagażnika

-65500km nie zdążyłem dojechać na umówioną wizytę w serwisie na wymianę pierwszego leda i poszedł drugi też na klapie

- w związku z wariowaniem komputera byłem w tym czasie chyba ze 4 razy na serwisie w celu przeinstalowania oprogramowania i za każdym razem było to samo, później się okazało że to wadliwy czujnik w klocku hamulcowym wprowadzał zamieszanie.

-80000km zauważyłem pierwsze przetarcia skóry na siedzeniu kierowcy i kierownicy

-90000km poszedł led w prawej tylnej lampie błotnikowej (podgięcie styków wystarczyło)

-100000km rozerwało mi letniego salonowego runflata po przebiegu na tej oponie 20tyś. km - wyrzuciłem wszystkie bo od początku odchodziły z niej całe płaty gumy wielkości paznokci

-105000km zdechła turbina, dwa tygodnie później mojej matce w e90 (też 2.0d) stało się to samo przy przebiegu 95000km

-110000km awaria prawego leda w klapie bagażnika - wymiana gwarancyjna bo poprzednie kupowałem rok wcześniej (2 lata na oryginalne części)

-120000km tym razem poszedł tylni lewy led błotnikowy i podgięcie styków nic nie dało, szukam kogoś od regeneracji bo nie widzi mi się ani kupować nowego klosza ani rozklejać starego samemu,

-125000km z racji obowiązków zwlekam z oddaniem klosza do regeneracji i się doczekałem ponownej awarii prawego leda na klapie bagażnika i znowu mi wariuje komputer (mam nadzieje że to znowu ten sam czujnik i wymiana kończących się już klocków tylnych rozwiąże ten problem).

 

Moja Bunia nie pozwala o sobie zapomnieć, siedzenia wyglądają jakby miały przejechane z pół miliona km a tyłek nocą wygląda jak choinka. Na szczęście poza detalami wizualnymi, od strony mechanicznej chodzi jak przecinak. Jeśli ktoś może dać namiary na firmę regenerującą ledy w kloszach do tego modelu to bardzo proszę. Obecnie dumnie jeżdżę z reklamą serwisu pod rejestracją i jak się znajomi pytają o lampy to wyrażam jedyną możliwą opinię na temat tego modelu. Pocieszam się tym że czy to by było Audi q5 czy VW Tiguan to bym miał to samo tyle że w brzydszej budzie :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

To i ja się wyżyje

x3 2.0 manual 105kkm

- wymiana reflektora przedniego (pajęczynka od nowości)

- pierwsza wymiana przekładni - 3 tygodnie czekania na częci

- wymiana mocowania tapicerki fotela kierowcy (wyskoczyła jakaś metalowa część mocowania i uwierała w plecy)

- wymiana tylnej szyby (akcja serwisowa)

- druga wymiana przekładni

- wymiana tłumika drgań skrętnych

- wymiana sterownika tylnej lampy led (nie świeciła)

- wymiana emblematów (odpadał chrom)

- wymiana gum tulei wahaczy

- druga wymiana sterownika tylnej lampy led

- trzecia wymiana przekładni

- wymiana wtrysków (grzechotały)

- wytarty totalnie boczek skórzany fotela (przy takim samym użytkowaniu w volvo s40 wyglądał jak nowy) - tego już nie wymienią na gwarancji

- pęknięcie dźwigienki plastikowej hamulca ręcznego

 

klocki przednie poszły po 20kkm (tarcze też do wymiany), niewiele później tylne (z tarczami).

Kupiłem oryginalne przednie, znowu po 20kkm wymiana klocków, kupiłem nieoryginalne przednie i tylne i jeżdżę do tej pory (od wymiany 65kkm) i jeszcze sporo zapasu.

Obecnie mimo braku luzów na przekładni, wahaczach, ustawionej i sprawdzonej później geometrii i różnych kompletach opon nie chce jechać prosto, ciągle minimalnie znosi raz na lewo raz na prawo.

ech.....

Edytowane przez kopron3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie mogło się zdarzyć :duh:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.