Skocz do zawartości

F25 wady, błędy i usterki modelu (choroby wieku dziecięcego)


insane

Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdzam, auto jest super, a że trochę dupereli denerwuje to trudno. Wciśnij pedał w podłogę i nie patrz na spalanie, a poczujesz co to znaczy radość z jazdy :-).

Właśnie poradziłem sobie sam z problemem automatu do świateł :-) po prostu przestałem go używać :-). Jak będziesz jeździł 90 km/h to Ci nie spali więcej niż 6,2 litra na setkę, sprawdzałem :-). Mi ździebko taka jazda nie odpowiada, więc mam spalanie 8,2 średnio; dla mnie ok. Ja mam runflaty 17 i letnie i zimowe. Jazda na nich jest bardzo przyjemna, zawieszenie można powiedzieć że jest przyjemnie sprężyste. Nie potwierdzam, że są do kitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 823
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Potwierdzam, auto jest super, a że trochę dupereli denerwuje to trudno. Wciśnij pedał w podłogę i nie patrz na spalanie, a poczujesz co to znaczy radość z jazdy :-).

Właśnie poradziłem sobie sam z problemem automatu do świateł :-) po prostu przestałem go używać :-). Jak będziesz jeździł 90 km/h to Ci nie spali więcej niż 6,2 litra na setkę, sprawdzałem :-). Mi ździebko taka jazda nie odpowiada, więc mam spalanie 8,2 średnio; dla mnie ok. Ja mam runflaty 17 i letnie i zimowe. Jazda na nich jest bardzo przyjemna, zawieszenie można powiedzieć że jest przyjemnie sprężyste. Nie potwierdzam, że są do kitu.

 

Lepiej bym tego nie ujął. Podpisuję się pod przedmówcą..."Always Look On The Bright Side of Life... :norty: "

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Czytając posty odnośnie tego jak i innych wątków zaczynam żałować, że zamówiłem X3.

 

- Bardzo dużo mozna znaleźć informacji o świstach, piskach,stukaniu, huczeniu, buczeniu i innych tego typu mankamentach ( osobiście mocno mnie denerwują w samochodach opisane wyżej dźwięki),

- Spalanie nie 5,6 l a 8,2 l średnio. ( spodziewałem się że to przesadzone dane, ale zakładałem góra 1,5l więcej).

- System audio hifi professional - podobno szału nie ma ( w swoim cooperze mam podstawową wersję audio - to dopiero jest porażka).

- Pęknięte reflektory, samodziałające lub nie działąjące światła w kabinie, coś z kierownicą itd.

- Serwisy BMW to juz tragedia - jedna pozytywna opinia z południa Polski - ja mieszkam na pólnocy.

- Jazda na run flatach do najprzyjemniejszych nie należy ( ale mam to samo w miniaku na 17' felgach i profilu 45) - dlatego zdecydowałem się na 17' a nie 18'.

 

Ogólnie można wpaść w depresję.

 

Mam nadzieję że ogólnie mimo wszystko jesteście jednak z tego samochodu zadowoleni i sprawia Wam przyjemność przemieszczanie się BMW X3?

 

 

Kolego, proponuję Ci wsiąść do Mitsubishi Outlandera, rok 2008, tam to dopiero zobaczysz co to znaczy serwis i bezawaryjność... Auto rok czasu przestało w serwisie, wymieniono chyba wszystko. Wiem z doświadczenia ponieważ jednym i drugim autem jeżdżę jako pierwszy właściciel, także nie próbuję narzekać na x3. Życzę wszystkim, aby mieli tylko takie problemy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

i tak jak kolega wyżej napisał - nie ma co się sugerować tym co wszyscy piszą bo to nie jakaś nawałnica, a przypadki.

nie takie przypadki,czytam też zagraniczne fora i wiem co mówię.Nie chcę krakać ani nikogo dołować,ale prawda jest jak zawsze po środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zgadza się - ale póki to nie jest potwierdzona prawidłowość (że F25 to felerny model) nie ma co się zbytnio dołować. W końcu jedziemy na tym samym wózku.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Twoja usterka wygląda na jakiś błąd kontrolera lub zwarcie w instalacji, co generuje ten błąd...

miałeś rację-to był błąd kontrolera,wymienili urządzenie na nowe i nareszcie mogę cieszyć się autem-oby jak najdłużej :nienie:

Dzięki dla całego forum za wyrozumiałość :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mogę znaleźć w instrukcji czy stan płynu w spryskiwaczu szyb jest sygnalizowany w momencie niedoboru,czy tez należy to kontrolować w sposób tradycyjny-czyli otworzyć korek i zerknąć w dziurę :oops:

Może banalne pytanie i nie pasujące do tematu,ale nowego nie chciałem otwierać :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
nie mogę znaleźć w instrukcji czy stan płynu w spryskiwaczu szyb jest sygnalizowany w momencie niedoboru,czy tez należy to kontrolować w sposób tradycyjny-czyli otworzyć korek i zerknąć w dziurę :oops:

Może banalne pytanie i nie pasujące do tematu,ale nowego nie chciałem otwierać :norty:

To to dobre pytanie, mnie się wydaje, że POWINIEN być sygnalizowany, bo jak wlew otworzysz to nic nie zobaczysz bo rurka idzie ukosem...

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sygnalizowany, taka fontanna na pomaranczowo. Poza tym, latwo sprawdzic poziom plynu naocznie - popatrzec na ogromny przezroczysty zbiornik w lewym blotniku.

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracajac do tematu:

Dwoch inzynierow BMW powinno usunac natychmiast:

- tego co zaprojektowal polozenie przycisku i kontrolki do wlaczania podgrzewania kierownicy (lewa strona kolumny kierowniczej, zaraz powyzej kolana kierowcy) :duh:

- i tego, ktory byl odpowiedzialny za kontrolke pracy automatycznych wycieraczek, ktora polozona jest dokladnie za obwodem kierownicy i jej nie widac, pod zadnym normalnym katem. Dochodzi do tego, ze pytam zony, czy wycieraczki sa wlaczone. :mad2:

Jeszcze pare przyciskow jest bardzo malo ergonomicznie umieszczonych:

- ten od otwarcia klapy bagaznika, jest stanowczo za nisko i za gleboko,

- ten od otwarcia wszystkich czterech drzwi na konsoli centralnej, powinien zostac przeniesiony na lewy podlokietnik kierowcy,

- i brak tego przycisku, ktory w e92 odpowiadal za ogrzewanie samochodu podczas postoju cieplem silnika. ODDAJCIE TEN PRZYCISK!

No, to tyle mi sie przypomnialo po powrocie z zakupow swiatecznych...

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracajac do tematu:

- i brak tego przycisku, ktory w e92 odpowiadal za ogrzewanie samochodu podczas postoju cieplem silnika. ODDAJCIE TEN PRZYCISK!

 

Faktycznie, REST było przydatne, ciekawe czemu z tego zrezygnowali.

Ale koniec końców chyba trzeba im pogratulować za przycisk ALL.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracajac do tematu:

- i brak tego przycisku, ktory w e92 odpowiadal za ogrzewanie samochodu podczas postoju cieplem silnika. ODDAJCIE TEN PRZYCISK!

 

Faktycznie, REST było przydatne, ciekawe czemu z tego zrezygnowali.

Ale koniec końców chyba trzeba im pogratulować za przycisk ALL.

 

Moje 5 groszy:

Gratulacje dla inżynierów za:

- regulacja siły nawiewu klimatyzacji przy włączonej funkcji AUTO

- przycisk ALL w klimatyzacji

- regulacja prędkości w tempomacie co 1 km/h lub co 10 km/h.

- I ZA WSZYSTKO ZA CO KOCHAMY BMW, ŻE JEST CAŁY CZAS BEZ ZMIAN: prowadzenie, ergonomia, jakość wykonania, zapach w kabinie, osiągi, napęd, zawieszenie itd.

In (mały ;) ) minus moim zdaniem:

- kontrolka Start/Stop mi akurat przeszkadza podczas jazdy, bo za mocno świeci na czerwono - szczególnie w nocy.

- brak możliwości wyłączenia funkcji Auto Start/Stop w menu I'Drive

- brak możliwości zamknięcia klapy przyciskiem w kabinie. (...a w Oplu się da :oops: ) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

In (mały ;) ) minus moim zdaniem:

- kontrolka Start/Stop mi akurat przeszkadza podczas jazdy, bo za mocno świeci na czerwono - szczególnie w nocy.

 

 

Z tego co kojarzę to na pomarańczowo, nie na czerwono, ale tu przedmówcę popieram, to mi też bardzo przeszkadza, nie jestem zwolennikiem używania systemu start/stop, a po wyłączeniu strasznie razi po oczach i to w każdym położeniu fotela

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarzę to na pomarańczowo, nie na czerwono, ale tu przedmówcę popieram, to mi też bardzo przeszkadza, nie jestem zwolennikiem używania systemu start/stop, a po wyłączeniu strasznie razi po oczach i to w każdym położeniu fotela

... co prawda - to prawda - na jaskrawy pomarańczowy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- brak możliwości zamknięcia klapy przyciskiem w kabinie. (...a w Oplu się da :oops: ) :D

 

Dziwne... w X5 da się... Czym może być spowodowane takie "zróżnicowanie" funkcjonalności auta w sumie jednej marki i podobnego modelu?

 

Panowie da się przyciskiem na pilocie !!!!!!! wcisnąć i trzymać (press and hold)klapa się zamyka polecam przeczytać instrukcję obsługi !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie da się przyciskiem na pilocie !!!!!!! wcisnąć i trzymać (press and hold)klapa się zamyka polecam przeczytać instrukcję obsługi !!!!

 

Kolega radex 321, z postu wcześniej, pisał chyba o sytuacji, gdy kluczyk siedzi w stacyjce, a On chce otworzyć klapę...

pozdr.,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- brak możliwości zamknięcia klapy przyciskiem w kabinie. (...a w Oplu się da :oops: ) :D

 

Dziwne... w X5 da się... Czym może być spowodowane takie "zróżnicowanie" funkcjonalności auta w sumie jednej marki i podobnego modelu?

 

Panowie da się przyciskiem na pilocie !!!!!!! wcisnąć i trzymać (press and hold)klapa się zamyka polecam przeczytać instrukcję obsługi !!!!

... a ja polecam czytanie wątku wcześniej przed wyrażeniem swojej opinii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W odpowiedzi panom wcześniej kluczyk nie siedzi w stacyjce bo siedzi w kieszeni no i przycisk na pilocie to tez przycisk w pojeździe , a możne spróbujecie wcisnąć i przytrzymać przycisk do klapy tyle tylko że rzeczywiście jest nisko koło lewej stopy dajcie znać jak przeprowadzicie doświadczenie jeśli przeprowadzicie .............
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W odpowiedzi panom wcześniej kluczyk nie siedzi w stacyjce bo siedzi w kieszeni no i przycisk na pilocie to tez przycisk w pojeździe , a możne spróbujecie wcisnąć i przytrzymać przycisk do klapy tyle tylko że rzeczywiście jest nisko koło lewej stopy dajcie znać jak przeprowadzicie doświadczenie jeśli przeprowadzicie .............

... dawałem znać, że się nie da zamieszczając wcześniej swój post o braku możliwości zamknięcia klapy przyciskiem (od otwierania klapy) w kabinie (nie na pilocie) ;)

Kolega radex 321, z postu wcześniej, pisał chyba o sytuacji, gdy kluczyk siedzi w stacyjce, a On chce otworzyć klapę...

...nie pisałem o takiej sytuacji, bo w F25 nie ma tradycyjnej stacyjki, jak np. w X5 - ale to już nieważne. Nie ma co się rozwodzić o funkcjach, które użytkownicy F25 na pewno znają. Pisałem o plusach i minusach modelu wg mnie i tyle. Polecam wątek o "klapie bagażnika sterowanej pilotem" z naszego forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.