Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od pewnego czasu przy zmianie biegów w momencie gdy "bierze" występuje głośno słyszalny stuk z tyłu podwozia, podobnie jest jak np jadę na 3 dodam gazu i od razu puszczę, mocny stuk tak jakby w moście. Stuk ten nie występuje za każdym razem. ostatnio wjechałem na kanał i okazuje się, że obydwie półosie mają delikatny luz(nie wiem czy powinny) z tego prawa co kilka ruchów przeskakuje dużo bardziej i wydaje właśnie podobny dźwięk. myślałem o wymianie półosi ale raczej ta część rzadko siada w bmw. co to może być? macie jakieś pomysły? :evil:

BMW E34 520i M50VANOS

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

witam

napisz mi czy te stuki wystepuja i przy dodawaniu gazu i zdejmowaniu go gwaltownie?

czy ten odglos jest dosc glosny?

Opublikowano
witam

napisz mi czy te stuki wystepuja i przy dodawaniu gazu i zdejmowaniu go gwaltownie?

czy ten odglos jest dosc glosny?

 

dokładnie, wtedy szczególnie i za każdym razem słychać głośne i wyraźne uderzenie. przy zmianach biegów nie zawsze.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
a powiedz mi jeszcze, czy na tych półosiach powienien być luz czy nie? bo u znajomego w 3litrowym e34 nie ma w ogóle.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Identyczne stuki miałem przed wymianą tulei w moście oraz gumowego łącznika wału, bez względu na to czy dodaje sie gazu czy tez zdejmuje noge z pedału, gwałtowna zmiana obrotów silnika i słychać głośny stuk(głuchy) koszt naprawy naprawde nie wielki a może uratować wiele części , zrób to jak najszybciej.
Opublikowano
a powiedz mi jeszcze, czy na tych półosiach powienien być luz czy nie? bo u znajomego w 3litrowym e34 nie ma w ogóle.

Jesli jest luz znaczy że element jest wyrobiony mechanicznie (czyt. zuzyty ) :/ Wymień jak najszybciej poki reszta elementów nie będzie się niszczyć od tych uszkodzonych.

Opublikowano
Dzięki wielkie, mam nadzieję że to tylko to. pozdrawiam :mrgreen:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Witam

Sam latam e34 535i od 6 lat wiec wiem co mowie jesli chodzi o sprawe tych tuleji na tylnej belce bo jejuz raz wymienialem.

Co do tego co napisal kolega o laczniku na wale tez moze dawac taki efekt.

natomiast luz na polosi zawsze jest tzn jest luz roboczy i teraz nasowa sie pytanie czy ten luz u Ciebie jest jakis straszny czy po prostu polos delikatnie sie "rusza"

Sprawdz te gumy-na marginesie wymiana jest ich delikatnie mowiac makabryczna-proponuje wiec zainwestowac w jakies lepsze -firmowe zeby miec ten problem z glowy.

I wierz mi ze problem zniknie .

Ja u siebie mialem je juz tak wybite ze belka w czasie skretu sie ruszala niczym skretna os:)

A co do polosiek w bmw oraz mostu to raczej bardzo trwale elementy tak samo jak przeguby.

przez ostatnie 150000 km ktrore zrobilem E34 535i nie mialem z tym problemow a jezdze dosc ostro no i autko nadal ma potencjal -na szczescie tylko opony na tym cierpia:)

 

Pozdrawiam

No i jak zmienisz tuleje to daj znac czy pomoglo

 

Bartek

Opublikowano

no ok dam znać;) luz jest lekki więc pewnie będą te tuleje wybite. niestety muszę narazie poczekać na garaż bo w 7 E23 się tarcza wymienia póki co...

jak chwilę nie pojeździ to się jej nic nie stanie a z tego co mówicie to lepiej faktycznie nie tłuc za dużo żeby jeszcze coś innego nie poszło przy okazji.

dam znać jak wymienie;) pozdrawiam i dzięki raz jeszcze

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Więc tak jak mówiliście do wymiany tuleje belki tylniej. Kupiłem Lemfordera 70pln/szt i jest elegancko. :D

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
wystąpił kolejny problem;) stuki bardzo podobne, ale co się okazało może to być także wina półosi;) niestety w moim przypadku pękła opaska od gumy i jakiś syf dostał się do łożyska i stukało podobnie jak belka aż się rozsypało przy szybszej zmianie biegów;) jeden wieczór i po problemie;)

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.