Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Prosze nie odsylac mnie od razu do szukajki bo google pracuje u mnie caly czas. Troche oczytalem sie w temacie ale jeszcze wiem za malo. Problem jest taki ze dzis po odpaleniu auta zauwazylem ze jest twardy hamulec. Wczasie jazdy raz hamuje a raz nie. Dokladnie jest tak, ze jak zalapie pierwszym razem to przychamuje ale niewystarczajaco. Jak puszcze hamulec i probuje drugi raz zahamowac to nie ma szans poniewaz pedal zanic nie pojdzie w dol. jest strasznie twardy. w lecie mialem wode w servie ale ja sposcilem. Chcialbym aby ktos mi napisal co po kkolei powinienem sprawdzic.
Opublikowano
Plynu nie ubywa. W lecie mialem zalane serwo przez jakis miesiac. Jak to zauwazylem to sposcilem wode i do dzis jest sucho. W servie pewnie i tak do dzis byla woda i wczoraj zamarzla. Dziwi mnie tylko czemu nie zamarzla wczesniej, przeciez nie od dzis sa mrozy.... Druga sprawa jesli w servie byla woda to pod wplywem mrozu pewnie pękla membrama wiec pompa vacum zaciagnela tez wode? Czy kupic uzywke servo i vacum pompe czy wystarcze same servo. A przewod to w poniedzialek sprawdze...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymień same servo.Pompy wakum psują się bardzo rzadko.Jeżeli w serwie mialeś wodę to wyjaśnia wszystko,pozbycie się wody to naprawa doraźna,jak była w nim woda to poprostu złom(niestety).
ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale przy servie jest jeszcze pompa hamulcowa.... Jak sprawdzic czy nie przepuszcza?

Objaw zużytej pompy hamulcowej to cieknący płyn,widział byś ślady płynu i jego ubytek,zapowietrzac się też może przez nieszczelne uszczelniacze lub wpadał by ci pedał hamulca.

A uwierz mi jeśli miałeś wodę w serwie to nie nadaje się już do niczego.Dziwię się,że nie wymieniłeś od razu(nikt Ci ne poradził)wyciągnięcie wody z serwa to są półśrodki(naprawa tymczasowa).Jak wymienisz to z ciekawości je rozbierz doznasz szoku co tam będzie w środku

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Dzieki wielkie CIHY525 Juz wszystko wiem tylko nie wiem czy kupic uzywke servo czy nowe?

No i jeszcze jedna sprawa czy do wszystkich e39 serva sa takie same czy rozne do roznych silnikow?

Nr czesci wedlug bmwfans to 34 33 1 165 541 a jak patrze na allegro to sa tam rozniste nry

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To już decyzja należy do Ciebie.Nowe ori kosztuje coś ok.500 :cry2:

Powodzenia i pozdrawiam :cool2:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Mialem sen. Snila mi sie moja beta piekna lsniąca i wielka. Niestety raz w tygodniu zamieniala sie w potwora z wielkimi zebami ktore to kly wbijala w moja kieszen i pożerała ogromne zwaly kasy. Jak sie nażarła to znowu zmieniala sie w lśniącą piękną bete. :mad2: Ale rano? :idea: pomyslalem sobie czy nie mozna w jakis prosty sposob wylaczyc, ominac ukladu wspomagania hamowania? Tak zeby hamulce dzialaly bez wspomagania. Jak w maluchu. Da rade tak zrobic?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to przecież włąśnie teraz masz bez wspomagania :P

Kolega ma rację :D

Grzechu zartownis. :shock: Ja chce bez wspomagania ale z hamowaniem

Między 126p a E39 jest "malutka" różnica(jakbyś nie zauważył :mrgreen: )chociażby w masie aut,i różne układy hamulcowe.Jeszcze powiedz,że w "maluchu" miałeś dobre hamulce :shock: No nie mów tylko,że nie masz kasy na serwo,chłopie jeździsz BMW

Mialem sen. Snila mi sie moja beta piekna lsniąca i wielka. Niestety raz w tygodniu zamieniala sie w potwora z wielkimi zebami ktore to kly wbijala w moja kieszen i pożerała ogromne zwaly kasy. Jak sie nażarła to znowu zmieniala sie w lśniącą piękną bete. :mad2:

To nie sen tylko prawda :cry2: Może nie raz w tygodniu,ale moja też tak potrafi :cry2: Widocznie wszystkie cho..ry podobne do siebie :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Panie CIHY525 W ostatnich dwoch miesiacach wymienilem takie rzeczy:

amortyzatory przod

maglownica

drazki kierownicze z koncowkami

wahacze gorne przod

wahacze dolne przod

wahacze tylne te krzywe

4 laczniki stabilizatora

piasty z lozyskami przod

czujniki abs przod

jeż

akumulator

komplet opon i alu bo stare pokrzywione

oleje filtry itd.... teraz servo..... i to jeszcze nie koniec. Wszystkie czesci byly nowe oprucz maglownicy i felg. Wiec prosze sie nie dziwic ze zaczynam szukac oszczednosci, tymczasem e34 czeka na przeglad i ubezpieczenie w poniedzialek. No a ja jestem zwyklym pracownikiem fizycznym.... A pytanie bylo czysto teoretyczne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panie Slawek44 myśle,że nie będziemy się licytowac bo przebijam Cię razy 2.Czasami to płakac się chce :cry2: ,ale czytając to co napisałeś to przynajmniej uznałem,że nie jestem osamotmiony w naprawach.Moja też na siłę domaga się wymiany i chyba to wkrótce nastąpi.A te samochody nie rozumieją braku kasy :cry2: ,tylko chcą jeszcze i jeszcze i jeszcze(normalnie jak kobieta) :norty:

Wracając do tematu to spróbuj z używką tylko jak będzie zleżałe lub po "zalaniu" to będziesz miał to samo co masz.A może dobry zamiennik będzie napewno tańszy no i nowy.

Na razie spróbujmy naprawiac to co mamy bo tylko to pozostało :cool2:

Pozdrawiam.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Ogolnie jestem nastawiony na nowke tylko jak bedzie dostepna w jakims sklepie w moim miescie w poniedzialek. Bo na wtorek chce miec auto sprawne. W zwiazku z tym jak niezdobede nowki jutro to pokusze sie o uzywke a jesli i z tym lipa to bede musial przesiasc sie narazie na e34. A to mile nie bedzie bo czlowiek do wygody przyzwyczaja sie szybko a zrezygnowac z niej ciezko :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.