Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mój problem polega na tym iż musze troche długo czekac aż zacznie działać ogrzewanie i jeśli jade ze stałą prędkością to jest ok i grzeje naprawde dobrze że nie da sie rąk trzymać przy nawiewach bo naprawde mocno parzy natomiast gdy wrzuce luz i sie tocze albo stoje w korku to zaczyna wiać coraz słabszym powietrzem aż wiele takim letnim(nie zmine). Jeśli chodzi o nagrzewnice to jest napewno drożna gdyż na jeden z kruciec założyłem przewód i dmuchnołem ustami i płyn wylatuje bez problemu przez drugi kruciec.

Jak myślice gdzie szukac problemu i czy tym problemem może być pompa wody bo na postosju leci taki leciuteńki strumień przy odkręconym korku(ledwo widoczny a jak gazuje to leci wtedy tak jak powinien ale z tego co sie naczytałem na forum to sam już nie wiem czy ten strumien ma byc taki konkretny po odkręceniu korka...). Prosze o pomoc koledzy.

Opublikowano
sory zapomniałem dodać termostat jest nówka znaczy kupiłem go w sierpniu wiec jego wykluczam bo dolny wąż jest zimny no chyba że stoje w korku to letni, ale zastanawiam sie nad tą pompom...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Udało Ci się usunąć problem?

ja mam ogrzewanie powyzej dwoch tysiecy obrotow,

nowe termostaty, nowa pompa wody, dobrze odpowietrzony uklad.

Moze być uszkodzony zawór wody na lewym nadkolu moze on nie otwierac sie do konca?

brokat_
Opublikowano
Powiem Ci kolego że dalej walcze z tym ogrzewaniem odpowietrzałem ale coś lipnie mi to chyba wyszło znaczy sytuacja wygląda tak że np. jak samochód stoji całą noc na polu przy -7 st C to rano jak bym go zostawił na luzie i czekał aż poleci ciepłe to bym sie chyba nie doczekał :P no ale jak już rusze i jade powiedzmy na 4-ce z prędkością 80 km/h to po przejechaniu powiedzmy 10 km to leci gorące powietrze z tym że mam taki problem że środkowy i boczny nawiew pasażera daje gorące powietrze a nawiew środkowy i boczny kierowcy daje o wiele chłodniejsze.... i tego już narpawde nie moge rozgryść...
Opublikowano

Włacze przy tej temp -5 st.C auto to leci chlodnawe powietrze jak obroty są powyzej 2000 leci cieple

nie bede zwalal na zalozony gaz bo przed montazem mialem tak samo.

Wymienone prawie wszystko - zamowilem u znajomego zawór wody ten co jest na lewym nadkolu moze jest przyblokowany i nie puszcza na wolnych obrotach goracej wody do nagrzewnicy natomiast jak sprawdzaem przewody to sa gorace do zaworka pozniej takie same ale spr po gazowani auta powyzej 2 tys.

Pompe wody wymienilem rok temu jako pierwszy problem ale jakby nie dzialala to auto by sie gotowalo na wolnych obrotach w lato prawda - Nagrzewnica odpowietrzona a moze nie do konca czy byloby to mozliwe?

 

czy jest ktos kto moglby odpowietrzyc mi uklad pod cisnieniem?

brokat_
Opublikowano
kolego mnie jeszcze zastanawia termostat... bo ja w swojej wymieniałem visco, pompe wody i termostat. A zastanawia mnie twardość węży bo jak mam zamknięty termostat to wąże są dość twarde tak że da sie je ścisnąć tak gdzieś z centymetr (wąż przy wlewie zbiorniczka) ale jak otworzy sie termostat to węże są o wiele miększe no i jak sie otworzy termostat to leci normalnie żar z nawiewów ale przy temp np -7 st C to raczej na 100 % termostat sie nie otworzy... mój ojciec ma e46 320d 150 PS to powiem Ci że tam sa owiele miększe węże z tym że tam układ ciśnieniowy jest na 1.4 bara a nasz w benzyniakach jest na 2 bary...
Opublikowano
Miałem tej zimy problem z ogrzewaniem,tzn.trzeba było przejechać spory kawałek aby zaczęło grzać,zaś na postoju była lipa po przestawało grzać,miałem już wymieniać termostat,ale sprawdziłem stan płynu bagnet się podnosił tyle,że dolałem jeszcze 2 litry płynu odpowietrzałem chyba ze 4 razy (oczywiście 2 litry płynu nie na raz )i po tych 4 razach zaczęło grzać jak należy.
Opublikowano
Miałem tej zimy problem z ogrzewaniem,tzn.trzeba było przejechać spory kawałek aby zaczęło grzać,zaś na postoju była lipa po przestawało grzać,miałem już wymieniać termostat,ale sprawdziłem stan płynu bagnet się podnosił tyle,że dolałem jeszcze 2 litry płynu odpowietrzałem chyba ze 4 razy (oczywiście 2 litry płynu nie na raz )i po tych 4 razach zaczęło grzać jak należy.

 

Kolego VADER mógłbyś przedstawić swój sposób odpowietrzania bo ja już nie moge poradzić sobie z tym ogrzewaniem

Opublikowano
Miałem tej zimy problem z ogrzewaniem,tzn.trzeba było przejechać spory kawałek aby zaczęło grzać,zaś na postoju była lipa po przestawało grzać,miałem już wymieniać termostat,ale sprawdziłem stan płynu bagnet się podnosił tyle,że dolałem jeszcze 2 litry płynu odpowietrzałem chyba ze 4 razy (oczywiście 2 litry płynu nie na raz )i po tych 4 razach zaczęło grzać jak należy.

 

Kolego VADER mógłbyś przedstawić swój sposób odpowietrzania bo ja już nie moge poradzić sobie z tym ogrzewaniem

Opublikowano
Wlewasz płyn,naciskasz węże odkręcasz tą śrubkę plastikową na króćcu aż poleci nią płyn,zakręcasz wszystko;odpalasz samochód ogrzewanie na max.u mnie zadziałało za 4 razem,zawsze robiłem to raz dziennie,na następny dzień płynu zawsze było mniej,dolewka i wszystko od początku,u ciebie może być już dobrze po 1 ,2 razie.
Opublikowano
nie do końca kolego tak jak piszesz, nalezy zdemontować filtr powietrza (nie odpinamy przepływki) aby dobrze odpowietrzyc nagrzewnice i za zaworem wody należy uciskać węże - ja zamowilem zawor wody i zaczynam się bawić.
brokat_
Opublikowano
nie do końca kolego tak jak piszesz, nalezy zdemontować filtr powietrza (nie odpinamy przepływki) aby dobrze odpowietrzyc nagrzewnice i za zaworem wody należy uciskać węże - ja zamowilem zawor wody i zaczynam się bawić.

 

Kolego brokat jak będziesz już po odpowietrzaniu to jak by nie było problemu to mółgbyś opisać jak Ci poszło i no i jak sie za to zabrałeś

Opublikowano

Zawór wody do mojego silnika termin oczekiwania 7 dni 285 PLN

do tego 3 litry koncentratu oraz nowa śruba do odpowietrzania razem 355 PLN Brutto.

Co do odpowietrzania jak pisał kolega odkrece zbiornik wyrównawczy wleje płynu do maxa zakrece go i odkrece odpowietrznik. Nastepnie bede uginał przewody od zaworu wody (tego pod filtrem powietrza) i zobaczymy czy puści nagrzewnica już poprostu mam dosc. W zesżłym roku miałem to samo - tzn leciało delikatniej cieplejsze natomiast po wymianie chlodnic - miałem przygode najazd na tyl auta - nagrzewnica zapowietrzyła się całkowicie. Panowie czy pompa wody ktora ma 7 miesiecy moze robić taki kanał? jak odkrece zbiornik wyrownawczy cały czas przelewa płyn jak dodam gazu to przelewa szybciej.

Czasami już mam dość - do czasu jak wsiąde i się nią przejadę :D wszystkie smutki idą w bok hahah.

Chce żeby była igła i tyle

 

I udało się cieplutko w aucie, nowy termostat, nowy korek i nowa śruba do odpowietrzania, ugniatanie węży przed nagrzewnicą i wlałem jeszcze 1 litr płynu.

 

i lipa problem znowu wrócił po podpieciu carsoftu wyskoczyl blad czujnika temperatury zewnetrznej

brokat_
  • 7 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.