Skocz do zawartości

BMW 320 wybuchy gazu POMOCY!


Valdiman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem niedawno ten samochodzik (E36 z 2.0 benzynką) niby było wszystko dobrze (przed kupnem byłem u mechanika podłaczył pod komputer i powiedział ze wszystko ok). Jakby troche strzelał na benzynie z tłumika. ale gdy załozyłem gaz tragedia jak wyjechalem od gazownika nie idzie wogle jechac aby tylko troche wiecej pedał wcisna juz wybuch. Przełaczyłem na benzyne strzela tez na benzynie tylko teraz wyrazniej bo w kolektorze sa zabezpieczenia i jak wcisne gaz do dechy strzela! w koncu zajechałem do goscia dałem sie przejechac mówi mi ze jest słaba nawet na benzynie(nigdyb nie jezdziłem takim sprzetem to nie wiedzieałem ale w koncu to 150 koni troche powinno wciskac w fotele) pojechałem do jednego elektryka podłączył kompa i mówi ze wszystko dobrze! Pojechałem do innego stwierdził ze przepływomierz! no to ja zadowolony ze wymienie i bedzie ok! A tu lipa!

Wymieniłem i dalej to samo!

 

Juz mi rece opadaja, mam nadzieje ze to nic powaznego!

 

Prosze o wszelka pomoc moze ktos miał taki przypadek!

 

Moze ktos mi poleci jakis dobry warsztat w Białymstoku lub Suwałkach!

 

POMOCY :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypuszczam ze to II generacja gazu. Z własnego doswiadczenia wiem że w tych silnikach z 5V soną gaziarze źle ją podłaczają do instalacji gazowej. Jeżeli masz taka sonde (po kabelkach sprawdź jakie są kolory) to istnieje mozliwość że źle podłączyli sonde i jak wciskasz gaz to sailnik krokowy gazowy zamiast otwierać się to się zamyka i mieszanka może być bardzo zobożona i BUM. Jeżeli w złym miejscu sie wpieli to taka sytuacja tez może sie na benzynie powtarzać. Winnne temu moga byc cewki, ale skoro mówisz że bardzo stracił na mocy to może to być własnie zle wpieta sonda.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zobacze ale ten problem chyba juz był przed załozeniem gazu? nie mam pojecia co to moze byc moze cos z zapłonem?

ppjede jeszczew weekend gdzies do mechanika ale jak ostatni byłem i podłaczył kompa to mówił ze wszystko ok! nie mam pojecia?

Jak macie jakies rady piszcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
A wiec moim skromnym zdaniem przyczyna strzalow moze byc zapowietrzony uklad chlodzenia lub swiece zaplonowe. Ale bardziej stawialbym na ta druga opcje. Sam mialem z tym problem po zakupie obecnej beemki. No wiec zostaly zalozone nowe siwece NGK V-20 sa to swiece dwuelektrodowe wiec poprzedni wlasciciel stwierdzil ze nie trzeba nic przy nich robic. Ale ze szkolenia firmy NGK dowiedzialem sie ze do auta popychanego gazem trzeba zmniejszyc przerwe na elektrodzie w granicach 0,2 mm i wbrew pozorom przynioslo to duzy skutek nawet w przypadku swiec dwuelektrodowych. Przestal strzelac. Ale nie trzymal wolnych obrotow tzw falowanie - przyczyna tego byl zapowietrzony uklad chlodzenie i niedogrzana membrana parownika nie pracowala jak powinna a zdazalo sie ze zamarzala.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.