Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Auto E34 520i 150km benz + sekw.gaz 93 rok Gdy jest ciepło auto chodzi bardzo dobrze . Ostatnio gdy przyszło ochłodzenie były trudności z odpaleniem , trzeba było kilka razy pokręcić a potem silnik trochę się dławił , raz zdarzyło się że podczas jazdy takjakby na pół sekundy tracił moc i nagle znów przyśpieszał , do tego słyszałem jakby strzelanie . Po około 10 minutach jazdy wszystko wróciło do normy . Ostatnio na mrozie ledwo odpalił i potem przez 50 km to tracił moc to przyśpieszał + strzelanie . Zauważyłem że działo sie to raczej przy ok 60 km na godz. i więcej . Poniżej chodził lepiej . W końcu na mrozie wogóle nie mogłem odpalić . Naładowałem akumulator i odpalił za pierwszym razem choć z pocżatku lekko strzelał . Na drugi dzień po kolejnym postoju na mrozie nie odpalił , naładowałem akumulator ale tym razem wogóle nie odpalił . Kupiłem nowy aku i o dziwo też nie odpala . Kontrolki palą się , centralny i wszystko inne chodzi ale auto nie pali . Jutro zamierzam wymienić świece . Czy to coś da ? I co jest przyczyną takiego zachowania samochodu ? Gdy jest ciepło odpala od kopa , pozdrawiam
Opublikowano

Problem pewnie jest w LPG, nie w aucie.

Kiedy robiłeś serwis LPG? Zmieniałeś parownik?

Być może parownik Ci się mrozi i auta za CHINY wtedy nie odpalisz. Dopóki go albo nie odmrozisz, albo nie zrobi się cieplej... :D

Opublikowano
Pierwsze co bym sprawdził to zasilanie prądzikeim, świece, kable,cewki, bo ewidentnie gdzieś ma przebicie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Strzela w dolot czy wydech?Może wystarczy wymienić filtr paliwa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
ewidentnie iskra gdzieś sobie przeskakuje. Ja bym postawił na kopułkę i palec. Gdy są wyjarane odległość między palcem a stykami jest duża, dodatkowo na mrozie się jeszcze troszkę zwiększy i nie ma palenia. Właśnie to przerabiałem:) nie pomógł nawet starter w sprayu, dolewanie paliwa 98okt i ładowanie aku. Pozdr!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie w tym silniku kolego.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Parownika nie zmieniałem . Mam pytanie , jesli miałbym wymieniać to pytać o kable czy przewody ? Nie wiem czy jest różnica ale jak czytam to czasem pojawiają się przewody a czasem ludzie mówią o kablach . Jak to jest

W linku poniżej widać dokładnie mój silnik i moje pytanie . Czy tam widać te kable czy przewody które trzeba sprawdzić ?

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=52806

Opublikowano
W intercarsie powiedzieli mi że tam nie ma przewodów tylko z cewki idzie fajka bezpośrednio na świecę . Tak jest czy nie ? Drugie pytanie to jak naprawić auto skoro nie mogę go odpalić żeby zawieźć do mechanika a żaden nie naprawi pod domem . Pociągnąć na linie nie ma za bardzo jak bo dużo śniegu na drogach . Samemu nie dam rady tego zrobić
Opublikowano
I teraz najciekawsze . Właśnie przed chwilą poszedłem spróbować zakręcić bo troszkę cieplej dzisiaj się zrobiło i ... odpalił za pierwszym razem :D Czyli biorąc pod uwagę wszystko poprzednie jaką diagnozę stawiacie
Opublikowano
moim zdaniem jak ktoś wyżej napisał,zamarzł parownik.Obecnie mam Lanosa w garażu z taką samą usterką.Po ogrzaniu parownika pali od strzała.Postoi noc na mrozie i du..pa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.