Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ladowalem podpiety do samochodu. I to pare razy tak mialem. Napoczatku wytrzymywal dosc dlugo ale pod koniec to co pare dni sie robilo wiec nie bylo wyjscia jak kupic nowy.

Pod kompem byl ale pokazalo bledy silnika tzn skladu mieszanki i wypadanie zaplonow. I jeszcze brak komunikacji z konsola wskaznikow.

Aaa dodam jeszcze ze wlasnie zegaty ciagna mi prad 0,11A i gdzies na obwodzie lusterka fotochrom 0,05A ucieka i niedlugo bede z tym jechal do elektryka.

Opublikowano
A próbowałeś założyć ponownie stary ? Robiłeś wcześniej reset ecu ? Przy wymianie mimowolnie zrobiłeś a wcześniej ładowałeś na podpiętym więc rozpinki nie było.
Opublikowano

Wczesniej tez rozpinalem jak sprawdzalem pobor pradu i potem bezpieczniki wiec na starym reset byl zrobiony tez.

Nie probowalem starego ponownie wkladac bo jak juz na nowym jest ok to nie wpadlo mi to do glowy :P

 

Na starym bylo dokladnie jakby ladowania nie bylo ale sprawdzalem je ze 3 razy i przez dluzsza chwile i ladowanie jest ok. miedzy 14-14,2V czy obroty jalowe czy wysokie czy swiatla zapalone czy nie.

 

Stary aku byl chyba z 2008roku 72Ah orginal BMW, a kupilem future 77Ah teraz.

Opublikowano

2008r ?

 

Spróbuj teraz ten stary zmierzyć ale pod obciążeniem, być może ma jakieś przebicia na celach i czasami gdzieś coś mu się zwiera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.