Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od pewnego czasu mam taki problem, że silnik odpala i po ok. 3s. gaśnie. Ponownie odpalam i znów gaśnie. Po którymś razie silnik nie zgaśnie i działa poprawnie. Nie zawsze tak się dzieje. Najczęściej odpala normalnie. Ale ostatnio coraz częściej pojawia się ta usterka. Ciepły/zimny nie ma znaczenia.

Ma ktoś jakiś pomysł?

 

Dodam, że moc, kultura pracy itd. w normie.

Chodzi o 540iA 98r.

Opublikowano
Spróbuj odpiąć czujnik/czujniki (M62B44 - jeden, M62B44TU - dwa) położenia wałka rozrządu. U mnie było tak że silnik czasem sobie gasł... ot tak.
...... V8 ...... :)
Opublikowano
Radzę podlaczyc pod komputer,u mnie tak bylo ze musialem wymienic czujnik walka rozrządu,kupuj tylko oryginal w ASO

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano

No więc podłączyłem do kompa i wyszły takie błędy:

 

E R R O R  M E M O R Y  R E P O R T
-------------------------------------
Date: 12/03/10 18:28:51
ECU: DM528DS3
JobStatus: OKAY
Variant: DM528DS3
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
139 Endstufe Kennfeldkuehlung
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 120.00 /min
Motortemperatur 73.50 Gr C
Geschwindigkeit 0.00 km/h
Fehler aufgetreten vor 143.30 h
Signal fehlerhaft
Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein)
Fehler momentan vorhanden
statischer Fehler
-------------------------------------------------------------
112 Nockenwellengeber
Error frequency : 104
Logistic counter: 37
Motordrehzahl 1000.00 /min
Motortemperatur 42.75 Gr C
Lastsignal 3.35 ms
Fehler aufgetreten vor 24.40 h
Wert unplausibel
Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein)
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
=============================================================

 

O ile błąd 139 to pojawiał się zawsze i z tego co pamiętam to nie ma znaczenia (może ktoś wie co w ogóle oznacza?), to błąd 112 jest nowością i jest to jak koledzy napisali czujnik wałka rozrządu.

Więc chyba wszystko jasne.

Rozumiem, że chodzi o część nr 10 na rysunku

 

Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.

Opublikowano
Tak, to dokładnie część nr. 10. Tylko tak jak pisałem, jak M62B44 to jeden, a jak M62B44TU to są dwa.
...... V8 ...... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.