Skocz do zawartości

Kaczyxp

Zarejestrowani
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kaczyxp

  • Urodziny 16.09.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 540i Manual
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    IT

Osiągnięcia Kaczyxp

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Nie napisałem że od nerwusa :) Napisałem 'interfejs nerwusa' - co w domyśle oznacza 'autorstwa/produkcji' nerwusa. Fakt, nie obyło się bez drobnych zgrzytów, tzn. najpierw bezskutecznie walczyłem z INPĄ spiętą przez złącze w aucie ale niestety nie chciała gadać z autem. Potem zmieniłem INPĘ na tą z chomika trandolfa i wywalała się błędem (ot trzeba było zarejestrować dll'kę). W końcu podpiąłem się pod złączę pod maską i pojawiła się komunikacja. Następnie zabrałem się za DIS'a ale poległem na tym że nie chciał bootować z iso. Myślałem że jest coś nie tak z obrazem, ale obraz XP'k bootował się bez problemu. Okazało się że problemem była zgodność maszyny - wybierałem Workstation 6.5-7 a bootowało sie tylko przy zgodności z Workstation 5. Potem nie mogłem odpalić komunikacji z EDIABASem, ale pomógł reset pliku ediabas.ini z ukrytego menu EasyDISa. Na koniec, nie mogłem odczytać danych w trybie Expert Mode z DME, ale wystarczyło zmienić na protokół FISTER i zadziałało (wiem że było to pokazywane na filmikach, ale byłem przekonany że taki jest właśnie ustawiony, a było odwrotnie). Tak czy inaczej - wszystko działa bez problemu. Dzięki za odsprzedanie interfejsu Tomku :cool2:
  2. Obroty ustawione :). Gdyby ktoś chciał to wrzucę opis.
  3. I ja się pochwalę: zarówno INPA jak i DIS działają bez problemu :D Interfejs nerwusa + Dell D630 = zero problemów. Mam tylko jedno pytanie: czy przed uruchomieniem emulatora głowicy + ish trzeba wcześniej odpalić INPĘ by ta uruchomiła EDIABAS serwer? Bo teraz tak robię choć nie wiem czy to potrzebne..
  4. Może źle się wyraziłem, na chwilę oznaczało: na czas sprawdzania ciśnienia oleju za pomocą próbnika ciśnienia oleju. Oczywiście obniżone obroty zapisał w sterowniku. Okazało się że pompa jest uszkodzona, więc ją wymienił. Niestety potem zapominał je podnieść. Ato po odpaleniu miało podbite obroty bo było zimne i niestety nie zauważyliśmy że jest coś nie tak. Tak czy inaczej DIS'a odpaliłem, do Expert mode dotarłem. Teraz tylko muszę odnaleźć odpowiednie menu i przywrócę te obroty do fabrycznych. Jak znajdę gdzie to jest to napiszę.
  5. Ten akurat obsługuje - byłem ostatnio u mechanika i podczas testów uwalonej pompy olejowej zmienił mi na chwilę obroty (maksymalnie obniżył, -100). Niestety zapomniał ich podnieść. Teraz efekt jest taki że na wolnych (bez klimy) mam 550 obr/min. Całe auto się trzęsie.
  6. Mam takie szybkie pytanie: w Inpie, w przypadku silników 8 cyl., dla M62 do wyboru jest: 1) DME 5.2 fur M62 2) DME 5.21 fur M62 MJ 98 3) ME 7.2 fur M62 MJ 99 Domyślam się że MJ 98 oznacza przed 09/98 a MJ 99 po 09/98. Czy w moim wypadku (M62B44TU) powinienem wybrać bramkę nr. 3 ;) ?
  7. A głupio spytam - ten przełącznik (normal / ds2) macie ustawiony tak samo? W sensie Ty i Twój kolega...
  8. Witam, Czy za pomocą INPY jest możliwość skorygowania obrotów biegu jałowego, czy też tylko DIS to umożliwia? Ewentualnie jest ktoś w stanie mnie łopatologicznie pokierować co, gdzie i jak :) ?
  9. A - automat. Teoretycznie sam wybiera czy zamykać obieg czy nie. O ile dobrze pamiętam jako przykład była podawana sytuacja przejazdu piaszczystą drogą - żeby nie dostawał się do środka pył, automat zamyka obieg. Na podstawie jakich czujników to robi to już nie wiem.
  10. Czy ktoś ma może linka do filmiku z opisem instalacji by nerwus? Ten z pierwszego posta niestety nie działa :( U trandolfa na chomiku również nie ma...
  11. Najprawdopodobniej poszły Ci Vanosy (objaw pracy jak diesla).
  12. Kaczyxp

    Spalanie 528i vs 540i

    Moja 540'stka to wersja z Vanosami. Zanim założyłem gaz to po mieście (wg. kompa) spalanie było w granicach 14-16. Warszawa, do pracy w jedną stronę 20km, w korku około 7km. Po założeniu gazu spalanie nie spadło nigdy poniżej 16l. Przy delikatnej jeździe to około 16-17l. Przy normalnej około 19-20. Przy deptanie 24-26l. Przy czym trzeba jeszcze dodać w lato z 1l, a w zimę około 2-2,5l, bo przecież część dystansu pokonuje na PB. Co do trasy - około 14l, przy czym moja trasa to wyjazd do rodziny gdzie z 50km (w jedna stronę) jadę około 30km drogą ekspresową (prędkość 130-160, chwilami trochę więcej :twisted: ). Jako ciekawostka - czy jeżdżę w trasie 100km/h czy 140km/h, spalanie jest praktycznie identyczne.
  13. Kaczyxp

    Depo vs Hella

    Po pierwsze ringi depo nie są w technologii CELIS. Są tam wsadzone zwykłe żaróweczki (5 sztuk). Efekt ... nie ma efektu. Miałem - wywaliłem. Kupiłem InPro czyli produkt firmy produkującej dla Helli. 1800zl nówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.