Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów

proszę o poradę ws. lusterka zewnętrznego, otóż podczas mijania się na wąskiej drodze doszło do bliskiego kontaktu lusterek. :wink: Na drodze wydawało się, że rozbił się tylko wkład lusterka, ale niestety po przyjeździe do domu okazało się, że uszkodził się również jeden silniczek, a konkretnie uszkodziła się zębatka plastikowa (patrz foto).

Dlatego mam parę pytań:

- czy można wymienić tylko zębatkę (czy w ogóle można wymienić pojedynczy silniczek?

- czy można wymienić cały zespół regulacji lusterka bez odkręcania lusterka od drzwi?

- czy wszystkie E39 w wersji przed liftem [97] mają tą samą wersję zespołu regulacji (chodzi o mocowanie do korpusu lusterka i mocowanie (rodzaj zatrzasku) samego wkładu?

- czy przewody sterujące silniczki są zakończone jakąś wtyczką czy są zamontowane na stałe (bezpośrednio) do silniczków?

w załączeniu foto zespołu regulacji (foto przedstawia prawe lusterko) ja mam uszkodzone lewe!

- jak ściągnąć zewnętrzną obudowę (kolejność czynności) bo ja zacząłem od zaczepu (żółta strzałka) ale boję się, że pęknie ta obudowa... :mad2:

http://img143.imageshack.us/img143/3236/mirrorj.jpg

 

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie i porady

Pozdrawiam

Opublikowano

myślę że najszybciej i nie wiem czy nie najtaniej będzie kupić drugie lusterko.

 

powodzenia

powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)
Opublikowano

Najprosciej wymienic cale lusterko.

Sama zembatka jest raczej nie wymienialna(mnie sie nie udalo).

Mozna wymienic bez odkrecania lusterka aczkolwiek-musisz sciagnac tapicerke drzwi,trzeba ciac i lutowac kable poniewaz wtyczka nie miesci sie w otwor w obudowie lusterka(ja cialem i lutowalem).

Wszystkie e39 przed liftem maja takie same.

Przy silniczkach nie ma wtyczek,sa lutowane.

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Opublikowano
trzeba ciac i lutowac kable poniewaz wtyczka nie miesci sie w otwor w obudowie lusterka(ja cialem i lutowalem).

mi sie mieściła

dziwna sprawa bo wydaje mi się że fabryka zakłada kompletne lusterka a nie lutuje już w aucie

co do samej wymiany silniczka -- raczej nie ma szans kupić samego silniczka a za całe lusterko na giełdzie chcieli tyle co za szkiełko z grzałką i mocowaniem

Opublikowano

A mi sie nie miescila.Jesli dales rade przecisnac wtyczke przez ten maly okragly otwor w podstawie(zawiasie) lusterka,to prosze powiedz jak to zrobiles.Przyda sie na przyszlosc.

Fabryka najprawdopodobniej najpierw przeciagala kable a pozniej zarabiala wtyczki :wink:

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Opublikowano
A mi sie nie miescila.Jesli dales rade przecisnac wtyczke przez ten maly okragly otwor w podstawie(zawiasie) lusterka,to prosze powiedz jak to zrobiles.Przyda sie na przyszlosc.

Fabryka najprawdopodobniej najpierw przeciagala kable a pozniej zarabiala wtyczki :wink:

sorki - o czym innym myślałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.