Skocz do zawartości

Tuleje poliuretanowe do zawieszenia z allegro, co o tym sądz


Kacperos23

Rekomendowane odpowiedzi

Strzałeczka!

 

Jak w temacie Panowie co o tych tulejach sądzicie?? Zastanawiam się nad tym bo całe zawieszenie można zrobić za śmieszne pieniądze, słyszałem że to jest dobre i trwalsze , ale nie wiem może ktoś z Was to próbował i wie coś na ten temat?

 

Pozdrawiam :8)

SEX DRUGS AND ROCK'N ROLL :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Poliuretan jest znacznie mniej trwały niż guma - najpóźniej po roku wszystko popęka, poza tym to jest dobre na tor a nie na drogi - szczególnie polskie.

 

Hesus maria kto Ci to powiedział :duh:

 

Zajmuje się wraz z firmą Strong-Flex produkcją tego typu elementów i mamy w tym momencie największą paletę w skali Polski. Gdyby był mniej trwały od gumy komu by się to opłacało ? Swoja droga mam poli w cąłosci w innym auci ei i juz 3rok leci i błoga cisza i sztywno. Jest dokładnie inaczej niż mówisz, po primo poliuretan jest odporny w znacznie większym stopniu na warunki atmosferyczne, na sół, paliwa, smary itd. To jest naprawdę mocny i przede wszystkim syntetyczny polimer wykazujący pamięć kształtu (nie odgniata się jak guma). Kwestia twardości decyduje o przeznaczeniu a ta jest w pełni elastyczna. Wystarczy poczytać. [skala Shora]

 

Zapraszam na stronę www.strong-flex.eu, do E39 zwiozłem już prawie wszystko i prace niebawem będą w toku, kilka modeli bmw już jest w ofercie tak normalne zamienniki jak i wersja sport, i będzie taniej niż Powerflex i na pewno nie gorzej :)

 

Strzałeczka!

 

Jak w temacie Panowie co o tych tulejach sądzicie?? Zastanawiam się nad tym bo całe zawieszenie można zrobić za śmieszne pieniądze, słyszałem że to jest dobre i trwalsze , ale nie wiem może ktoś z Was to próbował i wie coś na ten temat?

 

Pozdrawiam :8)

 

Poczekaj chwilkę jeśli Ci się nie pali i będzie opcja do wzięcia na miejscu, dla forumowiczów stała zniżka (proszę o kontakt) oraz możliwość zorganizowania większego zamówienia z rabatem do ustalenia.

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Człowieku jesteś ostatnia osobą która może o tym produkcie napisać cokolwiek rzetelnego - handlujesz tym więc co masz pisać?

 

Najlepsze są cytaty z waszej strony:

"Obecnie na świecie wymienia się części gumowe już w 2-3 letnich samochodach"

Ciekawe bo w e46 żony wszystkie elementy gumowe zawieszenie są od nowości nie ruszane - 2004 rok

 

Ja mówię o dokładnie takim zestawie jak podał kolega czyli POWERFLEX. Po roku cywilnego użytkowania praktycznie wszystkie elementy popękały. Kasa wyrzucona w błoto. Dodatkowo samochód znacznie gorzej prowadzi się w koleinach.

Edytowane przez DRAY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochód znacznie gorzej prowadzi się w koleinach i dziurawych drogach

 

Może nie "znacznie", ale jednak coś w tym jest a wynika to moim zdaniem z tego, że jest po prostu sztywniejszy a to już wg mnie niekwestionowana zaleta tego produktu. W koleinach kapcie nie szersze niż 225 (ja po zmianie na takowe odczułem "ulgę koleinową") i sprawne końcówki drążków/drążki i tragedii nie powinno być.

 

będzie opcja do wzięcia na miejscu, dla forumowiczów stała zniżka (proszę o kontakt) oraz możliwość zorganizowania większego zamówienia z rabatem do ustalenia.

 

Skoro tak prawisz - wchodzę w to! :cool2:

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku jesteś ostatnia osobą która może o tym produkcie napisać cokolwiek rzetelnego - handlujesz tym więc co masz pisać?

 

Najlepsze są cytaty z waszej strony:

"Obecnie na świecie wymienia się części gumowe już w 2-3 letnich samochodach"

Ciekawe bo w e46 żony wszystkie elementy gumowe zawieszenie są od nowości nie ruszane - 2004 rok

 

Ja mówię o dokładnie takim zestawie jak podał kolega czyli POWERFLEX. Po roku cywilnego użytkowania praktycznie wszystkie elementy popękały. Kasa wyrzucona w błoto. Dodatkowo samochód znacznie gorzej prowadzi się w koleinach i dziurawych drogach.

 

Nie handluje tym a w tym a pośrednicze i pomagam w promocji. Bo po prostu jestem w to wkręcony i widzę, że to działa. Dlatego się tym także zajmuje. Czemu mam więc tego nie napisać, skoro na jednej mojej zabawce jakim jest malutki fiacik cinquecento z jakimś tam mocnym motorem i ogólnie doinwestowany do zabawy, zrobiliśmy całość form zawieszenia, mocowania silnika, i nie tylko moim zdaniem, a wielu userów, auto prowadzi się po prostu lepiej ? A trwałość jest na wielu przykładach duża ? Póki co brak problemów ?

 

Nie namówię Cie na to, bo nie w tym jest rzecz, jedynie chciałbym rzucić inne światło na tą sprawę, i powiedzieć, czy mam nadzieje niebawem pokazać, że takie coś ma prawo bytu w cywilnych autach. A o żywotności seryjnych elementów gumowych długo można rozmawiać, jest to szalenie głęboki temat co potwierdza ilość stosowanych mieszanek czy producentów zamienników.

 

Poczynione przez wiele firm, także przez nas, testy, pokazują, że są lepsze polimery niż guma. Poliuretan, przy odpowiedniej mieszance, jest tego przykładem. Nie każe w to wierzyć, ale żeby na jednym przykładzie który przytoczyłeś od razu skreślać ? Wady materiałowe zdarzają się wszędzie, są reklamacje i inne procedury - wszak nie chodzi o nabijanie ludzi w butelkę.

 

Mam nadzieję, założyć to na swoją E39 na początku przyszłego roku i zdam relację foto i opisową. Chętnie przyjadę na jakiś spot, tak, aby mogło to być miarodajne.

 

W każdym razie polecam poczytać o walorach tego materiału. A nie robimy tulej na tokarce tylko są to odlewy z dokładnych form. Stąd twardość jest zależna od proporcji komponentów czy rozwiązania samej architektury formy.

 

samochód znacznie gorzej prowadzi się w koleinach i dziurawych drogach

 

Może nie "znacznie", ale jednak coś w tym jest a wynika to moim zdaniem z tego, że jest po prostu sztywniejszy a to już wg mnie niekwestionowana zaleta tego produktu. W koleinach kapcie nie szersze niż 225 (ja po zmianie na takowe odczułem "ulgę koleinową") i sprawne końcówki drążków/drążki i tragedii nie powinno być.

 

będzie opcja do wzięcia na miejscu, dla forumowiczów stała zniżka (proszę o kontakt) oraz możliwość zorganizowania większego zamówienia z rabatem do ustalenia.

 

Skoro tak prawisz - wchodzę w to! :cool2:

PZDR!

 

Spoko. Jak tylko coś się zacznie pojawiać będę informował. Na ten moment można śmiało brać serię 3cią od E21 do E46(prawie komplet).

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olo_! Bądź wiarygodny i po prostu w ramach promocji przekaż nam na testy po zestawie takich tulejek. Założymy, pojeździmy, ocenimy - będzie po prawdzie. Mój Touring jest gotowy do testu :mrgreen:

Żartuję oczywiście, ale chętnie pośledzę temat...

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zniżkę od ceny producenta na pewno możecie liczyć :wink: Ja również planuje, choćby dlatego, że nie damy na ulicę czegoś bez testów, a po 2gie wahacze już wołają u mnie o wymianę, wiec trzeba będzie jakiś pełny zestaw lemfordera rozpruć z gum i uzbroić w poli i dam znać jak to wyszło :cool2:

 

Najważniejsza i czasochłonna będzie tuleja tylnej belki,tulejki pływającej na pewno nie zaatakujemy bo jest to zbyt uciążliwe w produkcji jak i łapy silnika choćby, bo w BMW jest to mocno zaawansowana konstrukcja (mimo iż wygląda prosto). Możliwie, że łącznik wału do 3.0D również, wieszaki wydechu, ale to później. Gumy do stabilizatora są od ręki,odbojniki będą, a przednie tuleje już są rozrysowane :ok: (a razie do R6 później może V-ki).

 

Mamy tez do E38 tylna tuleje wahacza, która już leci po latach, a ciężko ją dostać w sensownej wersji, nie jest tania, ale za to już do końca żywota każdej 7mki :cool2:

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POLIURETANOWE TULEJE(polimerowe):stosuje sie głównie w autach terenowych oraz usportowionych.Zalety:tuleje mają wiekszą twardość co pozwala na pewniejsze prowadzenie kół.Wady:pogarsza sie komfort jazdy,nienasmarowane tuleje potrafia dokuczliwie skrzypieć podczas ruchów zawieszenia a zwiekszone obciązenia pochodzące od ruchów kół mogą niekorzystnie wpływać na trwałośc nadwozia.

źródło MOTOR nr 47/2010

(*pozdrawiam*)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POLIURETANOWE TULEJE(polimerowe):stosuje sie głównie w autach terenowych oraz usportowionych.Zalety:tuleje mają wiekszą twardość co pozwala na pewniejsze prowadzenie kół.Wady:pogarsza sie komfort jazdy,nienasmarowane tuleje potrafia dokuczliwie skrzypieć podczas ruchów zawieszenia a zwiekszone obciązenia pochodzące od ruchów kół mogą niekorzystnie wpływać na trwałośc nadwozia.

źródło MOTOR nr 47/2010

 

ojeju ... :oops:

 

Szkoda tylko, że autor tematu nie uwzględnił, że poliuretan, to nie teflon, i może mieć różna twardość, co wynika między innymi z tego, ze polimerom można nadać różną charakterystykę. Dlatego mamy w ofercie tuleje w wersji klasycznej [80 stopni Sh] oraz sportowej [90 stopni Sh]. Guma ma zależnie od mieszanki ok 65-80 Sh.

 

Abstrahując od tego, że rozsądny montaż usuwa problem piszczenia, wychodząc temu na przeciw nasze tulejek (w przypadku gdy występuje ruchomy wkład metalowy) mają rowkowaną oś wewnętrzną i smar w zestawie co problem załatwia :idea:

 

np.

 

http://www.strong-flex.eu/images/poliuretan/avg/bikopur-051429a-citroen-ax-saxo-vts-peugeot-106-gti-rallye-tuleja-stabilizatora-przedniego-poliuretan_avg_bp.jpg

 

Zatem co do komfortu - rzecz względna, jeden lubi autem płynąc drugi czuć dokładnie każdy ruch. Stąd 2 wersję są próba odpowiedzi na to zagadnienie, tak, aby n[p. zakładając czerwony zestaw uzyskać efekt seryjny lub ciutkę jedynie sztywniejszy, albo odczuwalnie sztywniejszy zakładając zestaw z rekomendacja do sportu.

 

p.s. Ciężko przezwyciężyć utarte mity, ale ktoś musi próbować :wink:

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
http://bmwstory.com.pl/artykuly/tuleje-poliuretanowe

 

Taki jeden artykuł, może komuś coś naświetli skoro podpieramy się słowem drukowanym ;)

 

No niezła strona, proponuje przeczytać sobie inny artykuł z tej strony:

http://bmwstory.com.pl/artykuly/spawanie-tylko-dla-zawodowcow-nacisnij-na-tubke Proszę zwrócić uwagę na szczegóły, nazywy związków chemicznych, to co prezentują zdjęcia i bezsens(?)tej "technologii" ktos sobie zrobił poprostu żart... ale ja się śmiałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

 

coż za wspaniały wątek. Czy są może do dostania tuleje środkowe (przy dyfrze) do tego dużego płaskiego wahacza na dole? Numer 8 na zał. obrazku.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM31&mospid=47539&btnr=33_0519&hg=33&fg=30

 

Czy są one takie same w 7emce e38? na oko to samo, nie wiem czy nie różnią się tylko 1mm średnicy (51mm w e38) i 52mm w e39.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.