Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam poważny problem w swoim 735 m30... Zmieniłem skrzynie biegów z automatu na manual i od tamtej pory zaczął mi strasznie lać uszczelniacz na wale od strony skrzyni biegów. Pomyślałem... wał dostał dodatkowe obciążenie (doszło łożysko wałka sprzęgłowego + wałek który sie teraz opiera w wale korbowym) no i zaczęło lać... no to zrzucam skrzynie ponownie i wymieniam uszczelniacz. Wymieniłem (uszczelniacz niemieckiej firmy elring) zakładam skrzynie zadowolony ze bedzie ok, odpalam, a tu dalej to samo... :cry: Co Wy o tym myślicie? Bo już kompletnie nie wiem co robić???
Opublikowano
Witam, jeżeli mocno wyżłobiony jest wałek korbowy, to uszczelniacz nic nie pomoże. Ponadto jeżeli wyrobione jest łożysko na wałku korbowym, to uszczelniacz będzie pracował promieniowo i szczelny również nie będzie. Jednakże to wszystko widać jak się rozbierze. W najgorszym przypadku, trzeba rozebrać i przeszlifować wałek. Upewnij się jednak czy to uszczelniacz, mi się lało dokładnie między silnikiem, a skrzynią i okazało się, że to ciekło z pokrywy zaworów na sam dół, a nie z uszczelniacza. Jeszcze jedno mi przychodzi do głowy, kiedyś wymieniałem uszczelniacz, akurat w dyfrze i po zakupie Corteco okazało się, że się trochę różni i musiałem kupić oryginał, bo tamten nie miał identycznych wymiarów, mimo dobrego numeru.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Zgadzam sie z tym wszystkim... ale... dlaczego jak miałem automat to nie lał wcale??? Czyżby to miało aż tak duże znaczenie? Z pokrywy zaworów napewno nie leje... Juz sprawdzałem dokładnie... Uszczelniacz napewno ten sam bo porównywałem ze starym...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.