Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ponownie po nie rozwiązanym nadal problemem z licznikiem mam do was koledzy kolejne pytanie mój cały tuning ma polegac na tym że autko ma mieć CB:)ładną felge:)dobre opony:)glebe:)i być ciągle w pełni sprawne jeździc na lpg bo robie sporo km ale raz w tygodniu np 100km na benzynie:)i to koniec!Uważam że to i tak spory koszt,autko już mam ze sprawnością powoli dochodze co trzeba by zrobic i powoli robie:)felga już jest i teraz niestety moja motorówka potrzebuje gleby i tu pytanie z tyłu jest jakiś żółty bielstein a przód seria w górze :mad2: czy zmieniac wszystko czy opuszczać przód chce to zrobić tanim kosztem(ale nie cięciem sprężyn;)myślałem o zestawach z allegro za 800 jest komplet amorów i sprężyn czy kompletować coś samemu i jaka gleba będzie rozsądna 60/40 czy 40/40 czy może coś innego,proszę o pomoc
Opublikowano

rozsądna gleba w e34 to -75/55 wtedy wygląda tak normalnie, nie ma większych trudności z poruszaniem się, śpiące policjanty itp nie są przeszkodą, moja ma właśnie taką glebę, foto w podpisie

 

amory to koni, a sprężyny supersport i KW i jeździ się na tym zajebiście, aczkolwiek na wiosnę będzie ze 2cm niżej :8)

Opublikowano

Odradzam zestawy z allegro za 800!!!!

Mam i powiem tak... amortyzatory wytrzymały 10tys km! i trzeba było wywalić na złom. Pieniądze wyrzucone w błoto ale taki był czas, trzeba było coś szybko zrobić i tyle... :mad2: :mad2:

Ja mam w tej chwili 60/40. Miałem przód max-a i tył 40. Powiem tak, wygląda super ale co z tego skoro nie da sie tym w Polsce jeździć. Skok amorka z przodu 2cm! Przecież na każdym skrzyżowaniu to była trauma a studzienka... :mad2:

Teraz mam kompromis. Amorki Bodge sprężyny 60/40. W garażu nadal leżą APE przednie :) może kiedyś na tor...

Przy dużym obniżeniu koniecznie krótszy amorek, przy 60/40 standardowej długości.

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

na 60/40 też musisz zmienić amory, nie mam mowy żeby ori dawały radę i nie dobijały

 

jeżeli masz niższe sprężyny niż moje -70 to ja chętnie przygarnę

po e30stce gdzie gleba wynosiła ponad -80/60 obecna e34 wydaje mi się terenówką, ale to może dlatego że od dawna jestem przyzwyczajony do niskich samochodów

jedyna wada to to że po zimie zderzak trzeba lakierować bo podrapany jest, no i wahaczy pilnować jeśli lata się dużo po koleinach bo się wycierają :mrgreen:

Opublikowano
tzn że przy -60 zmieniac same sprężyny??myślałem że amorki też trzeba jakby same sprężyny to było by fajnie ale niechciałbym żeby było miękko bo jednak jak jest nisko i twardo to ok ale jak nisko i miękko to kapota,nie znam się zbytnio i zalerzy mi na konkretnej odpowiedzi;)bo mam autko ładna felga i wstyd nie pozwala mi jeździc i poruszam się oplem;)bo jak zobacze jak ten przód wysoko jeszcze.. oj szkoda gadac na 15 alusku i gumie balonowej było w miare a teraz przy 17 komicznie
Opublikowano

Na APE leżała mi na ziemi :mrgreen:

Teraz też mam wrażenie że wysoko stoi i bym znów obniżał ale zawsze jak wpakuje się w studzienkę odchodzę od tego pomysłu :mad2: Ile razy kleiłem osłonę pod silnikiem bo coś wystawało z ziemi 4-5cm :mrgreen:

amorki standardzik przy APE choć faktycznie przy takiej "glebie" przydały by się krótsze, np. B8 bilsteina.

Teraz mam 60/40 choć tak naprawdę to oznaczenie fabryczne i wg mnie jest równe 60/60. Powiedział bym że nawet wyszło lepiej :)

Przy tym zawiasiku mam standardowej długości amorki. Tył usztywniony przód standard. Taki mus, ale o dziwo naprawdę fajnie wyszło jak na zestaw "na razie". Niedługo przód dostanie B6, krótszy przy tym obniżeniu mija się z celem. Zrobiłem na tym zestawie 15tys i jest ok.

 

tzn że przy -60 zmieniac same sprężyny??myślałem że amorki też trzeba jakby same sprężyny to było by fajnie ale niechciałbym żeby było miękko bo jednak jak jest nisko i twardo to ok ale jak nisko i miękko to kapota,nie znam się zbytnio i zalerzy mi na konkretnej odpowiedzi;)bo mam autko ładna felga i wstyd nie pozwala mi jeździc i poruszam się oplem;)bo jak zobacze jak ten przód wysoko jeszcze.. oj szkoda gadac na 15 alusku i gumie balonowej było w miare a teraz przy 17 komicznie

 

Ja mam z przodu standardowe gazówki i nawet nie oryginały. Były allegrowe sportowe. Powiem tak ciut twardszy zestaw był ale... teraz jest naprawdę ciekawy kompromis. Jeździ mi się naprawdę dobrze a do wolnych kierowców nie należę. Auto nawet w poślizgach jest przewidywalne i prowadzi się jak należy.

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
na 60/40 też musisz zmienić amory, nie mam mowy żeby ori dawały radę i nie dobijały

 

Nie no przy takiej glebie i standardowym amorku, auto leży na odbojach praktycznie :norty:

 

PS. pytanko do Twoich tylnych felg. Jaką mają szerokość i ET? Zastanawiam się jaką najszerszą felgę wsadzę do swojej. Teraz mam 7" i ET 7 (łącznie z dystansem) ale mam za wąsko z tyłu :mad2:

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano (edytowane)

moje felgi tylne to 10x17 et0 (przód 8.5) rant felgi wychodzi prawie równo z błotnikiem

opona to 245/40/17, i szerzej się nie da, ja ma i tak pozaginane ranty błotników

na wiosnę będzie 245/35/17 i wtedy wyjdzie ciut lepszy naciąg i da się ją jeszcze opuścić

tak to wygląda teraz:

http://lh5.ggpht.com/_rDh-Hr-gnZY/S7YhGvWQ7VI/AAAAAAAAFhs/abYIKd2VMlw/s640/IMG_0735.JPG

http://lh4.ggpht.com/_rDh-Hr-gnZY/TLHN8BlWwXI/AAAAAAAAFzE/vYSRMAD8UZY/DSC01392g.jpg

http://lh4.ggpht.com/_rDh-Hr-gnZY/TBTbxwFM39I/AAAAAAAAFr0/KrOQz_ieQlU/s640/IMG_0174.JPG

 

gleba w chwili obecnej wygląda tak:

http://lh4.ggpht.com/_rDh-Hr-gnZY/TLHNzBXSMHI/AAAAAAAAFyg/VGxeX9FHCWs/DSC01406.JPG

 

brakuje jeszcze ze 2cm niżej, wtedy będzie malinka :8)

 

ps najszersze felgi w e34 jakie widziałem ma kristo w M5 11.5 cala

Edytowane przez przemo tds
Opublikowano

ja mam 3cm tylnej opony schowane pod rantem nadkola. Teraz mam niecały cm luzu między kołem a rantem, tak by wysunąć felgę na zewnątrz. Cały czas się zastanawiam jak tam wsadzić 10" :8) Mam dość spory negatyw z tyłu i wydawało mi się że szerzej nie wejdzie.

Jak posadzisz z tyłu pasażerów chowa Ci się felga w nadwozie i nie dotyka nadkoli?

 

Z przodu mam lekko wyżej teraz, na poprzednich sprężynach udało mi się parę razy przytrzeć ranty nadkoli przednich :norty: , też mam lekko sklepane.

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

podstawa to dobrze dobrana opona, musi być naciąg

5 osób + pełny bagażnik i tylko na większych dziurach obciera, błotniki lekko wypchnięte specjalną maszynką, przód minimalnie zagięty

teraz chcę zrobić właśnie tak żeby gumy lekko wchodziły w błotnik, ale do tego potrzeba właśnie trochę niższą gumę, więc 245/35 będzie idealnie

na wiosnę będzie home made gwint, więc zobaczymy ile można zjechać na dół

 

ps 10 cali to nic specjalnego

Opublikowano

Jeśli tak to trzeba bedzie pomyśleć o nowych bucikach na wiosnę :norty:

Nie chce wstawiać więcej niż 17" choć najlepiej widział bym tam coś klasycznego z 16"-ek z ładnym rancikiem :)

Można znaleźć pare fajnych wzorów w szerokościach 8,5-10"

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.