Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zbliża mi się wymiana klocków i tarcz z przodu i z tyłu. Mam do wyboru:

Orginały z przodu komplet 1500zł

lub Textar za 539zł/ATE 800zł

Z tego co czytałem na najpewniejsze są orginały ale czy przebieg będzie 3x większy niż na Textar'ach? Czy orginały są warte swojej ceny?

Z tyłu komplet orginały są za 1280zł ale biorę Textary za 461zł.

 

Zastanawiam się nad połączeniem

1. Przód orginały, tył Textar.

2. Całość Textar.

Opublikowano
Tarcze szczególnie na przedniej osi tylko oryginał , klocki również tylna oś proponuje klocki oryginał i najlepiej oryginał tarcze ewentualnie jakiś dobry zamiennik , do tego czujniki nowe i tez proponuje oryginał. Robiłem ostatnio przód i tył jedyny taki mój plus , że udało mi się kupić oryginalne klocki przód tył na ebayu niemieckim od gościa który kupił je w serwisie lecz pomylił modele i odsprzedał mi je za przód plus tył za 125 euro :mrgreen: Reszta kupowałem w ASO. Wymiana własnoręczna. Jak pytałem kiedyś w serwisie o łaczny koszt wymiany tarcz przód tył , klocków , oraz czujników to krzyknęli coś około 4300 zł heh masakra
Opublikowano

Ja kilka dni temu kupiłem cały komplet na przód: tarcze ORI bmw + klocki textar.

Czekają w garażu na montaż..

 

Jak założe to zdam relacje jak to wszystko hamuje etc :)

 

Bratpit jest tam dużo pierdzielenia z tą zmianą czy raczej wszystko idzie gładko?

nie miałem okazji jeszcze zmieniac klockow i tarcz w bmw..

Opublikowano

Bratpit jest tam dużo pierdzielenia z tą zmianą czy raczej wszystko idzie gładko?

nie miałem okazji jeszcze zmieniac klockow i tarcz w bmw..

 

wszystko idzie gładko , jak masz troche pojęcia to spokojnie to sobie zrobisz sam.

Opublikowano

Witam

Ja zmieniałem sam klocki i czujniki i założyłem ATE. Przy następnej zmianie też pewnie trzeba będzie zmienić tarcze i planuje założyć ATE. Na zaciskach oryginalnych BMW jest napis ATE więc sądze, że oryginalne klocki i tracze BMW robi firma ATE i bręduje je dla BMW ich pięknym napisem więc po co przepłacać, kupić ATE i zmienić samemu :mrgreen: . Myśle że przy wymianie tarcz warto też zmienić szczęki od ręcznego przy jednej robocie :cool2: .

Opublikowano
Ja wiem tyle, że chyba 90% użytkowników E60 która założyła tarcze nieoryginalne na przód pluła sobie w brodę. Podobno nie ma zamienników lepszych niż oryginały. Prawie każde się gną prędzej czy później. Jest jeden model zamienników spełniający oczekiwania ale kosztuje więcej niż tarcze oryginalne więc to bezsens. Jakieś 6k km temu wymieniałem u siebie kompletny przód i tarcze też wybrałem oryginalne. Do teraz zero problemów niezależnie od prędkości hamowania.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano

witam

a ja wymieniłem klocki tył na ferodo . zawsze wymieniałem na ate ale ponoc sie popsuły i piszcza . jak narazie jestem zadowolony wszystko pieknie działa

Opublikowano
A jak z trwałością orgniałów z przodu, ścierają się równo z klockami? Czy na jednych tarczach przejeździ się 2 komplety klocków? Robicie większe przebiegi niż na zamiennikach?
Opublikowano
Zakładał ktoś może tarcze ATE na przód? Mi się wydaję że "orginalne" tracze BMW też ktoś dla nich robi i tylko je brenduje jako BMW. Skoro na zaciskach jest napis ATE, więc może i tarcze i klocki orginalnie zakładane też są ATE tylko brendowane BMW. Jak myślicie :?: :roll:
Opublikowano

Z tym brandowaniem to bym uważał. Z praktyki wiem, że możesz kupić produkt ATE o znacznie gorszych parametrach, niż wyprodukowany przez tą samą firmę dla BMW. Prawdopodobnie wynika to z umów między koncernami, cen i jakości materiałów użytych do produkcji.

 

Pozdr

Albi

Opublikowano
Zakładał ktoś może tarcze ATE na przód? Mi się wydaję że "orginalne" tracze BMW też ktoś dla nich robi i tylko je brenduje jako BMW. Skoro na zaciskach jest napis ATE, więc może i tarcze i klocki orginalnie zakładane też są ATE tylko brendowane BMW. Jak myślicie :?: :roll:

Tak zakładałem jakieś dwa miesiące temu ATE klocki na dwie osie i ATE tarcze na przód + Zimmermann na tył. I jak na razie nie narzekam. Czujniki wymieniłem tylko z przodu, a tylny zalutowałem i wszystko działa bez problemu. Tył się nie nagrzewa aż tak jak przód także cyna się nie stopi, a zawsze to parę zł do przodu ;). Godziny serwisu można wykasować samemu ale tylko wtedy gdy są sygnały czujników okładzin inaczej nie da rady. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.