Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

tak jak w temacie na benzynie jak rano odpale samochód , trzęsie calą budą aż przygasają światła,porzełączeniu na gaz wszystko jest ok, na wyżej wymienionych objawach obroty na benzynie same wzrastają do około 1200 i spadaja do około 700 (tak sie dzieje na zimnym silniku ) na rozgrzanym na pb obroty już nie wzrastaja , utrzymuja sie na poziomie około 700 ale strasznie nierówno silnik chodzi i lekko trzęsie autem , dodam też że zauwazyłem ze jak jadw na benzynie i puszczam nogę z gazu bardzo szybko zwalnia , nawet jak jest jakaś górka to momentalnie samochód zwalnia ( na tej samej górce na lpg jest inaczej samochód nie traci swojej prędkości )

panowie co to może byc

czy to pompa paliwa ???, może filltr paliwa ???

http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Opublikowano
byłem na kompie i wykres sondy to była linia prosta , koles gadał ze do wymiany , wymieniłem na bosch i nic , niedawno wymieniłem tez swiece na ngk i też nic, czy trzeba po wymianie wykasować błędy po wymianie tej sondy
http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Opublikowano
Jeśli wymieniałeś sondę to upewnij się że jest dobrze podłączona. Miałem taki sam przypadek a okazało się że instalator LPG był matoł i nie podłączył jej poprawnie choć udawał pro. Nie zapominaj też jeździć na benzynie bo się komputer całkiem na gaz ustawi i dalej będą problemy z jazdą na bp.
Opublikowano
Sonda, czujnik jednego z kabli wysokiego napiecia, lewe powietrze. Niestety bardzo podobne efekty miałem w przypadku zajechanych wtrysków choć było to w seicento.
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

Hej. Jeżeli masz lpg sekwencję to radzę sprawdzić u gazownika czy zawory nie puszczają.Można to sprawdzić samemu w łatwy sposób.Wyjeździć gaz do końca ( ale tak całkowicie) albo zakręcić zawór na zbiorniku.Jak już nie będzie gazu w układzie to sprawdź jak rano pali na Pb.Jeżeli będzie bez zmian to musisz szukać gdzieś indziej.Puszczające zawory objawiają się złą pracą na zimnym silniku i na PB.Po rozgrzaniu i przełączeniu na gaz objawy znikają.Gazownik mi powiedział że gdy zawór jest popsuty to puszcza gaz i zamraża wtryski, mieszanka jest nie prawidłowa i stąd dziwne zachowanie auta.Po rozgrzaniu objawy znikają.Nie wiem czy dobrze to napisałem bo na sekwencjach to juz słabo się znam.

 

W moim aucie też mam problem ale trochę inny.Podepnę się pod twój temat.U mnie wygląda to tak że po odpaleniu na PB czuć że chodzi nie równo ale cyrki się zaczynają jak zaczynasz jechać (mam automat).Auto nie ma mocy wogóle.Pedał podłoga a ono szarpie,prycha i czasem załapie na sekundę i zacznie jechać a potem znowu szarpanie.Po rozgrzaniu się i przełączeniu na gaz niby równiej chodzi ale zero mocy.Mniej odczuwalne są objawy na gazie ale jak tylko przełącze na PB (już na rozgrzanym) to objawy są identyczne jak na zimnym.Narazie sprawdziłem tylko gazownika bo chciałem wyeliminować wersję z puszczającymi zaworami.(nie potrzebnie to sprawdzałem bo na gazie też chodzi źle...)Musze przejrzeć filtry.Ktoś mi mówił że to pompa paliwa ale co ona ma do gazu?Jak dla mnie to on nie pali na wszystkie gary i tu trzeba szukać przyczyny.Może jakiś czujnik temperatury?A może to przepływomierz?Sam już niewiem.Może macie jakieś pomysły co sprawdzić?

Pozdrawiam,

Rafał.

 

 

Ps. Poczytałem i podzwoniłem trochę i jutro posprawdzam co się da czyli:

- filtry

- świece

- cewki

- dolot

- przepływomierz i sondę to już na kompie pewnie sprawdzę jak wszystko powyżej nie da rezultatu

- zdam relację co mu dolegało

 

A tyle lat mi służyła bezawaryjnie ... Ale na wszystko przychodzi czas.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.