Skocz do zawartości

Jakiej firmy koncowki drazkow


Nighstalker

Rekomendowane odpowiedzi

Zakladam nowy temat o drazkach bo do przebiegu na oponach faktycznie to nie pasuje wiec przepraszam modow z gory za dulplikacje watkow. Ale do rzeczy...

Mechanik u ktorego zasiegalem porady obstawia koncowki drazkow kierowniczych do wymiany na co wskazuje jak stwierdzil to ze ustawienie zbieznosci pomoglo na krotko i znowu zaczelo zjadac mi opony od zewnetrznej krawedzi z przodu.

Tu mam pytanie do doswiadczonych bo wlasnie sie rozgladam za knocowkami drazkow i nowymi oponami przy okazji.

Wiadomo ze Lemforder bylby najlepszy ale chcialem zasiegnac opini na temat np Meyle albo TRW? W zadne super tanie nie chce sie pakowac bo to nie ma sensu. Akurat Lemfordera brak w magazynie Inter Cars teraz..

Gdzie ewentualnie oprocz Foty mozna je w przyzwoitej cenie kupic? W intercarsie w katalogu wystepuja tylko cale drazki jak patrzylem. Przepraszam juz znalazlem same koncowki ale stan magazynu = 0. Czy ktos ma jakis sklep godny polecenia?

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziekuje za ten link. Napisalem do nich i czekam na odpowiedz.

Poki co wyszperalem na alledrogo cos takiego:

 

http://allegro.pl/lemforder-koncowka-drazka-kierowniczego-bmw-5-e39-i1296206609.html

 

Cena bardzo zachecajaca i podejrzana za razem...

Czy ktos cos kupowal u tego goscia?

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawą metodę diagnozowania ma Twój mechanik, trochę kosztowna tak patrzeć czy zjada opony no chyba ze on za nie płaci. Z tego co mi wiadomo luzy w układzie kierowniczym jak i zawieszeniu diagnozuje się na szarpaku. Faktem jest, że też bym obstawiał końcówki, warto jednak zrobić szczegółową diagnostykę. Pod warunkiem, że mechanik na pewno dobrze ustawił zbieżność (może chciał byś był jego stałym klientem). PZDR.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawą metodę diagnozowania ma Twój mechanik, trochę kosztowna tak patrzeć czy zjada opony no chyba ze on za nie płaci. Z tego co mi wiadomo luzy w układzie kierowniczym jak i zawieszeniu diagnozuje się na szarpaku. Faktem jest, że też bym obstawiał końcówki, warto jednak zrobić szczegółową diagnostykę. Pod warunkiem, że mechanik na pewno dobrze ustawił zbieżność (może chciał byś był jego stałym klientem). PZDR.

 

Wiem jak to brzmi ale na moim zadupiu o szarpakach jak rowniez i prawdziwych fachowcach mozna pomazyc. Facet jest dosyc sensowny. Geometria byla najpierw robiona rok temu po zmianie amorow i bylo wszsytko OK a potem tak dla spokoju swietego w tym roku w sierpniu po przejechaniu 3 tys km do Polski kiedy zauwazylem ze lekko przestawila sie kierownica. Zreszta temat ten opisywalem tutaj :

viewtopic.php?f=72&t=136334

 

Staram sie po prostu zaczac od rzeczy najtanszych i najprostszych. U Ciebie na mainlandzie jest pewnie latwo znalezc fachowca a ja tu musze walczyc z wiatrakami i dlatego czesto informacje z forum sa na wage zlota.

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd konkretnie jesteś?? Korzystasz z forów UK?? Z tego co się orientuje to sprawdzanie luzów w zawieszeniu jest wykonywane w MOT, a MOT to wydatek ok 45F, a 70F za zbieżność to rozbój w biały dzień. Może lepiej będzie podjechać gdzieś do większego miasta do INDY, albo nawet ASO koszty pewnie będą podobne, a ile mniej nerwów. Nie sztuką jest wymieniać po kolei wszystko bo w końcu wyjdzie, że mogłeś iść po nową F10 :D. Co do mechaników w UK to lubią wymieniać, kumplowi oferowali wymianę pompy wtryskowej za 800F, a okazał się filtr paliwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziekuje za ten link. Napisalem do nich i czekam na odpowiedz.

Poki co wyszperalem na alledrogo cos takiego:

 

http://allegro.pl/lemforder-koncowka-drazka-kierowniczego-bmw-5-e39-i1296206609.html

 

Cena bardzo zachecajaca i podejrzana za razem...

Czy ktos cos kupowal u tego goscia?

 

Wielokrotnie tam kupowałem. Zawsze byłem zadowolony.

marek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd konkretnie jesteś?? Korzystasz z forów UK?? Z tego co się orientuje to sprawdzanie luzów w zawieszeniu jest wykonywane w MOT, a MOT to wydatek ok 45F, a 70F za zbieżność to rozbój w biały dzień. Może lepiej będzie podjechać gdzieś do większego miasta do INDY, albo nawet ASO koszty pewnie będą podobne, a ile mniej nerwów. Nie sztuką jest wymieniać po kolei wszystko bo w końcu wyjdzie, że mogłeś iść po nową F10 :D. Co do mechaników w UK to lubią wymieniać, kumplowi oferowali wymianę pompy wtryskowej za 800F, a okazał się filtr paliwa.

 

Niestety jestem na Isle of Man. Tu w ogole nie ma MOT. Obowiazek badan co roku maja tylko taksowki, i autobusy, ewentualnie auta sprowadzone z UK ktore maja tu byc zarejestrewone. O kompetencjach tutejszego vehicle testing center to juz sie nasluchalem. O tutejszych mechanikach moglbym juz spokojnie napisac pare dobrych opowiadan.Oni pewnie mysla ze jestem jakims inzynierem :mrgreen: bo na ogol wiem wiecej od nich. Wiec rozumiesz ze latwo nie jest.

Obecnie znalazlem polskiego mechanika wiec przynajmniej gosc nie dziala na zasadzie "wymieniac co popadnie az sie trafi".

Plan mam taki: Zmienic drazki, zrobic geomtrie (to akurat potrafia) i zobaczyc co sie bedzie dzialo.

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do polaków tym bardziej radze uważać, niestety sprawdza się powiedzenie "jak Ci polak na obczyźnie nie zaszkodził, to już Ci pomógł".

osobiście w takiej sytuacji bym się wybrał na mainland i najlepiej do ASO by mieć święty spokój. Z drugiej strony jednak jak zjada opony lewa i prawą to bym obstawiał źle ustawioną zbieżność, rzadko się zdarza by końcówki dwie na raz się posypały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziekuje za ten link. Napisalem do nich i czekam na odpowiedz.

Poki co wyszperalem na alledrogo cos takiego:

 

http://allegro.pl/lemforder-koncowka-drazka-kierowniczego-bmw-5-e39-i1296206609.html

 

Cena bardzo zachecajaca i podejrzana za razem...

Czy ktos cos kupowal u tego goscia?

 

Wielokrotnie tam kupowałem. Zawsze byłem zadowolony.

ja też !

z tym że wolałem u niego kupić kompletne drążki po 148zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do polaków tym bardziej radze uważać, niestety sprawdza się powiedzenie "jak Ci polak na obczyźnie nie zaszkodził, to już Ci pomógł".

osobiście w takiej sytuacji bym się wybrał na mainland i najlepiej do ASO by mieć święty spokój. Z drugiej strony jednak jak zjada opony lewa i prawą to bym obstawiał źle ustawioną zbieżność, rzadko się zdarza by końcówki dwie na raz się posypały.

 

Te stara prawde znam, ale ten ma jakas tam marke juz wyrobiona. Co do podrozy na mainland to juz jako ostatecznosc w ekstremalnej sytuacji bo prom w dwie strony to minimum 200GBP wiec troche boli. Sprobuje jeszcze pogadac z goscmi ktorzy robili geometrie wczesniej. Oni to zreszta robia dla ASO bo tutejsze ASO nie ma nawet do tego sprzetu :mrgreen: A opone mi zjada bardziej prawa niz lewa wiec ciagle mam nadzieje ze to tylko koncowki drazkow.

 

Dziekuje wszystkim za opinie o sklepie z Allegro.

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadalem wczoraj z goscmi ktorzy pierwszy raz robili geometrie i jak juz wspoamnialem robia to dla ASO. Ci znowu twierdza ze koncowki moga byc zupelnie w porzadku i lepiej na razie nie kupowac. Mowia ze po zalozeniu nowych gum do przodu i przy ustawianiu zbeznosci na nowo posprawdzaja co sie da ale obstawiaja po prostu skopana zbieznosc.

Zrobili mi juz wode z mozgu ale chyba zrobie jak mowia. Wiem ze glupio bedzie jak sie okaze za jakis czas ze rzeczywiscie drazki do wymiany ale z drugiej strony wymieniac dobre to tez glupota. Ryzyk fizyk, pojezdzimy zobaczymy.

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadalem wczoraj z goscmi ktorzy pierwszy raz robili geometrie i jak juz wspoamnialem robia to dla ASO. Ci znowu twierdza ze koncowki moga byc zupelnie w porzadku i lepiej na razie nie kupowac. Mowia ze po zalozeniu nowych gum do przodu i przy ustawianiu zbeznosci na nowo posprawdzaja co sie da ale obstawiaja po prostu skopana zbieznosc.

Zrobili mi juz wode z mozgu ale chyba zrobie jak mowia. Wiem ze glupio bedzie jak sie okaze za jakis czas ze rzeczywiscie drazki do wymiany ale z drugiej strony wymieniac dobre to tez glupota. Ryzyk fizyk, pojezdzimy zobaczymy.

Ty dopiero robisz nam wodę z mózgu ...

a niby jaki problem szczególnie dla mechanika sprawdzić czy jest luz na drążkach ???

zawsze może je zdemontować i wtedy już na 100% widzi czy jest luz czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty dopiero robisz nam wodę z mózgu ...

a niby jaki problem szczególnie dla mechanika sprawdzić czy jest luz na drążkach ???

zawsze może je zdemontować i wtedy już na 100% widzi czy jest luz czy nie

 

Sorry za zamieszanie. Po prostu na kazde mozliwe niedomagania beatki reaguje alergicznie i staram sie od razu naprawic problem, czasem nawet jak tak naprawde go nie ma.

Zasugerowalem sie po prostu pierwsza diagnoza i juz bylem gotowy na wymiane koncowek drazkow.

Co do tego czy ci "mechanicy" sa w stanie wykryc ewentualne problemy z drazkami to juz zupelnie inna historia.

Ale po prostu zaryzykuje.

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.