Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich , załozyłem tu konto bo pomyślałem że warto najpierw spytac o opinie innych . Myślę kupić model 740i za jakieś 30 000 PLN max. czy to czasem nie jest głupi pomysł ??? mysle tu o modelu E38

Czy potraficie mi to wybić z głowy bo tych co znam to mówią walnij się w łeb :mad2:

Opublikowano
A ja myślę, że masz bardzo dobry pomysł :norty: . Moim zdaniem e38 to swietny samochód, 4.4 to bardzo dobry silnik, tylko ciut gorszy od 5.4 :mrgreen:
Opublikowano
Ci,których znasz pewnie jeżdżą Golfami i Lanosami z e38 nie mieli nic doczynienia dlatego tak mówią kierując się stereotypami,kupuj śmiało,za tą kasę spokojnie kupisz e38 w idealnym stanie.
Nur bmw e32
Opublikowano
dziś przeczytałem jeszcze że śilniki 4.4( B ) w podeszłym wieku jakim jest 10 lat zaczynają stukać ( jakies ciche klekotanie ) po rozgrzaniu , zmartwiło mnie to okropnie , I niby to jest standartowa usterka i trzeba sie z nią pogodzić :( , a tak przy okazji to jaki przebieg jest granica dla tego śilnika ????
Opublikowano
Ci,których znasz pewnie jeżdżą Golfami i Lanosami z e38 nie mieli nic doczynienia dlatego tak mówią kierując się stereotypami,kupuj śmiało,za tą kasę spokojnie kupisz e38 w idealnym stanie.

 

właściwie to masz racje ale oni mi wbijają do głowy ze za te pieniądze mogę mieć nowszy i lepszy samochód a co za tym idzie mniej awaryjny. A te stare 740 to tyko bede prawił , jednego grata juz mam i ciągle dokładam :evil:

Opublikowano

moje 4.4 miało ok 400 000, i silnik chodził jak marzenie. co do klekotania to chodzi prawdopodobnie o vanosy które były montowane chyba dopiero od 1998.

Z taką kasą możesz sobie sprowadzic z niemiec naprawde dobry egzemplaż, do którego bedziesz tylko lał i cieszył się jazdą.

 

pozdro

Opublikowano
moje 4.4 miało ok 400 000, i silnik chodził jak marzenie. co do klekotania to chodzi prawdopodobnie o vanosy które były montowane chyba dopiero od 1998.

Z taką kasą możesz sobie sprowadzic z niemiec naprawde dobry egzemplaż, do którego bedziesz tylko lał i cieszył się jazdą.

 

pozdro

 

czy odradziłbyś mi zakup auta z vanosami ? między czasie zobacze na forach co to są te vanosy bo nie mam pojęcia :shock:

Opublikowano

Vanos to system zmiennych faz rozrzadu, podobnie jak np w Hondzie V-TEC.

Za 30 tys PLN mozna kupic E38 740i w bardzo dobrym stanie. Jeden warunek - trzeba sie albo bardzo naszukac w Polsce, albo pojechac do Niemiec, najlepiej w okolice Bawarii albo innego bogatszego landu i przywiezc sobie zadbany, oryginalny i bezwypadkowy egzemplarz. Ja bym zrobil to drugie.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Ci,których znasz pewnie jeżdżą Golfami i Lanosami z e38 nie mieli nic doczynienia dlatego tak mówią kierując się stereotypami,kupuj śmiało,za tą kasę spokojnie kupisz e38 w idealnym stanie.

 

właściwie to masz racje ale oni mi wbijają do głowy ze za te pieniądze mogę mieć nowszy i lepszy samochód a co za tym idzie mniej awaryjny. A te stare 740 to tyko bede prawił , jednego grata juz mam i ciągle dokładam :evil:

Ja wychodzę z założenia,że rocznikiem się nie jeździ,najważniejszy jest stan,jeśli szukasz auta do poruszania się z punktu A do B możesz kupić nową Pandę,ale jeśli oczekujesz od auta czegoś wyjątkowego to e38 jest strzałem w dziesiątkę,nawet jeśli będzie mieć 10.. 13 lat zapewniam,że dostarczy Ci dużo przyjemności z jazdy.Jakość wykonania (materiały z najwyższej połki) i niezawodność samochodu jest bardzo wysoka,odpowiednio serwisowane kilkunastolatki wyglądają jak nowe,silniki robią spokojnie 600 tyś km.Myślę,że za tą kasę ciężko będzie kupić nowszy i lepszy samochód niż e38,oczywiście mowa tu o klasie wyższej,chociaż możesz się jeszcze pokusić o Mercedesa w140 lub Audi A8 D2,bardzo dobre samochody.

Nur bmw e32
Opublikowano
Sporo już sie dowiedziałem na tym forum , ale chciałbym jeszcze was prosić na co powinienem zwrócić uwage przy zakupie E38 , oczywiście o vanosach juz wiem , ale moze jeszcze jest coś ważnego o czym nie wiem. Oczywiście bede sie starał sprowadzić auto osobiście z zagranicy .
Opublikowano
Mam jeszcze jedno pytanie , czy wielkim problemem jest wstawienie turbo do 4.4 i jakie z tym mogą się wiązac koszty ? ciekawe jak by to chodziło :mrgreen:
Opublikowano
Mam jeszcze jedno pytanie , czy wielkim problemem jest wstawienie turbo do 4.4 i jakie z tym mogą się wiązac koszty ? ciekawe jak by to chodziło :mrgreen:

Problem-to zależy dla kogo??,nie jest to jakiś specjalnie trudny zabieg,ale koszty porządnego uturbienia mocno przekroczą zakup auta.W stanach firma DINAN robi zestaw kopressora cena coś chyba 23000+wysyłka i załorzenie.

Po takim zabiegu 4,4 powinno mieć ok.440KM.co w siódemcem w manualu dało by jakieś 5.7 do setki i 18 do 200.W automacie jeszcze skrzynie tzeba by było wzmocnić.

Z turbo mółbyś sobie zrobić i z +800KM.

A jeszcze ja mam z 2000r.z vanosami i bardzo polecam i nic mi tam nie klekocze,a dostępność momętu dużo lepsza jak w motrze bez vanosa.

Za te pieniądze możesz kupić nowszy a czy lepszy(to zalerzy od tego co kto uwarza za lepsze) nawet prawie nową pande.

Opublikowano
na sunął mi się taki pomysł , może ktoś ma z was wykresy z hamowni śilnika 4.4 z wanosami i bez . by mozna było je porównac do siebie i obrazowo zobaczyc , :)
Opublikowano

4.4 z vanosem ma większy momęt przy niższych obrotach.

Max moc osiąga też przy niższych obrotach.

Opublikowano
kolego,zobaczysz ze jak zakupisz BMW to nie będziesz chciał innego wozu.A co do E38 to powiem tylko tyle.Komfort,wygoda,prestiż i bezawaryjność.Sam myśle nad zakupem ładnej E38 z silniczkiem minimum 4.0 to auto ma naprawdę charakter a wyposażenie często powala na kolana
Opublikowano
kolego,zobaczysz ze jak zakupisz BMW to nie będziesz chciał innego wozu.A co do E38 to powiem tylko tyle.Komfort,wygoda,prestiż i bezawaryjność.Sam myśle nad zakupem ładnej E38 z silniczkiem minimum 4.0 to auto ma naprawdę charakter a wyposażenie często powala na kolana

 

zgodze sie ale spalnie ma tez dosyc spore ale rokmpensuje to co wymieniles ...

Opublikowano
Mam jeszcze jedno pytanie do was. Dzis przeszukałem internet na temat ocynku BMW E38 i nic nie znalazłem , były tam wypowiedzi ale zawsze sporne , nie było jednoznacznej odpowiedzi tylko jakies domysły , czy ktoś potrafi mi odpowiedziec czy tam jest ocynk czy go nie mam a jak jest to jaki i gdzie , :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.