Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jakie jest prawidłowe napięcie ładowania w bmw e34 2.0 150km

 

bo mam dokładnie 13,5 V a wiem ze ładowanie powinno byc od 13,8 do 14,5 . nie bede miał problemu w zime ?

Opublikowano
Ale masz stałe 13,5? Jak włączasz nawiew, ogrzewanie tylnej szyby, wszystkie światła to nadal jest 13,5? Jeśli nie spada niżej to może biedy nie będzie.
Opublikowano

sprawdziłem, spada do 12,50 nie jest dobrze ale odziwo mam juz tak pół roku i nic, może dlatego ze nowy aku.

 

duzo jest rooty aby wymienic alternator ? urzywany lepiej czy regeneracja ?

Opublikowano
Prędzej bym brał używany, kolega miał problemy z ładowanie i zmieniał dwa razy regulator napięcia, sprawdzałem mu diody prostownicze-niby dobre, na maszynie do sprawdzania wychodziło ze jest dobry a w samochodzie napięcie od 11 do 19V, wymiana na używkę i spokój.
Opublikowano
co do roboty to nie jest to trudne.Moim zdaniem lepiej regenerować.U mnie na taką usługe dają 2 latka gwarancji a używkę kupisz i po tygodniu może paść.Zacznij jednak od sprawdzenia czy łożyska nie posypały się i czy swobodnie i lekko możesz zakręcić alternatorem
Opublikowano

Powiecie mi co u mnie jest jezeli alternator laduje a po pewnym czasie samochod ja sie nagrzeje nie chce odpalic bo akumulator pada?

 

Czekam na propozycje co jej jest :)

Opublikowano
Powiem Ci tak: 1 rozruch jest bardzo ciezki ... nastepnie jezeli pochodzi chwile i ja zgasze to pali na dotyk ale pozniej po 20 min jazdy gdy wrzucej jej bieg bez gazu(automat) zdycha i pozniej jej nie moge odpalic... bo akumulator pada... Pomocy:)
Opublikowano
Momentalnie jakby w czasie jazdy akumulator nie byl ladowany i gdy mi zgasnie nie moge jej zapalic... Czasem jest tak ,ze akumulator nie ma juz mocy a czasem kreci a ona nie chce zalapac... nie wiem nie mam juz pomyslu na nia... Pomozcie;]
Opublikowano

Bo nastawnik to inaczej sterownik tak?:)

 

Wlasnie ja mialem cos kombinowane z tymi pompami bo w mojej org cos poszlo i glosno chodzila i kupilismy inna pompe ale sterownik byl inny i przelozylismy sterownik od naszej a ponoc nie powinno sie tak robic:) a z pompa jest troszke roboty pol silnika w mak:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.