Skocz do zawartości

E34 525i Wycie na biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ile to kosztuje to nie wiem ale pracy przy tym troche jest praktycznie trzeba rozebrac caly mechanizm roznicowy a dlatego o tym pmyslalem bo kiedys pracujac w serwisie mialem taki sam przypadek tylko ze z inna marka zajelo mi to trzy dni zeby znalesc problem ale nie gwarantuje na 100% ze to moze byc akurat to.Podpowiedz sprawdz na kazdym biegu czy jest tak samo
Opublikowano
Witam, most zazwyczaj lubi wyć różnie w zależności od prędkości obrotowej kół i wału. Jeżeli te same prędkości na różnych biegach, a wycie to samo to łożysko na flanszy od półosi. Jeżeli wyje tylko w określonej prędkości wału to łożysko na wałku atakującym od strony wału. Przerabiałem temat wycieku oleju od strony wałka atakującego, jeżeli to jest wałek atakujący to wszyscy szpece od BMW mi mówili, że nie da się tego rozebrać i złożyć, żeby nie wyło. Zaryzykowałem i wyło, więc kupiłem używany dyfer. Uważam, że szkoda pracy, ponieważ simmering plus komplet łożysk na wałek atakujący do mnie kosztowały więcej niż używany sprawny dyfer. U mnie wyło przy obciążonym tak głośno, że zagłuszało radio, przy nieobciążonym trochę ciszej. Zaczynało tak od 60 km/h.
pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.