Skocz do zawartości

325i pare drobnych problemów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko,

 

Wkońcu nie będę pytał o bączki :) Zakupiłem E36 325i Sedanik, jestem zadowolony z zakupu. Ale nie w tym rzecz. Jak wiadomo każde autko z tych roczników wymaga drobnych poprawek. Więc zacznę od moich pytań.

 

1. Gdy wrzucam jedynke, czasem zazgrzyta przy wrzucaniu, ale wchodzi normalnie i nie wyskakuje. Co to może być?

 

2. Problemik z szybami. Gdy spuszcze przednią szybę czy to lewą czy prawą (elektryczne), do żeby poszły do góry muszę im pomóc rękoma bo tak jakby... nie miały sił same pójść, z oporem idą i zaraz cofają się na dół.

 

3. Stuka mi szyberdach na dziurach. Denerwujące strasznie, co może w nim latać? Dzięki za wszelkie odpowiedzi ! !

 

4. Najważniejsze - Rano, tylko rano, auto odpala mi za drugim razem, czasem ale żadko za trzecim. Tak jakby paliwa nie dostawał. Filtr paliwa zmieniałem...

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano

1.zużyty synchronizator 1-go biegu

2.Wymień ślizgi nasmaruj białym smarem.

 

4.niestety bez metody prób i błędów sie nie obejdzie,albo jechać na kompa bo przyczyn może być wiele.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
3. z tego co wiem to standard w E36 w mojej cupecie tak samo było i w jednej i w drugiej :)
WANTED
Opublikowano
A dlaczego mogą mi delikatnie falować obroty, tego na obrotomierzu praktycznie nie widać, minimalnie... Tylko słychać?

 

Może któraś cewka ma przebicie, albo standardowo nieszczelność dolotu...

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Dzięki Mattiss za poradę. Gumę od przepływomierza mam ucietą że tak powiem w miejscu gdzie jest opaska zaciskowa i może łapać lewe powietrze. To może być przyczyną? A przebicie da się sprawdzić domowym sposobem? Chodzi o to na której cewce i czy jest na pewno?

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano

Lewe powietrze zazwyczaj jest przyczyną. Łatwo sprawdzić i jeszcze łatwiej naprawić :)

Co do cewek, to wizualnie sprawdź każdą z osobna w jakim jest stanie.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.