Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzis zmienilem filtr powietrza stary byl zawalony nie milosiernie i teraz mam wrazenie ze eckonomizer dziwnie chodzi tzn.: jak odpale auto to nawet nie drgnie dopiero jak rusze wali ostro do przodu,zeby go utrzymac w polowie musze ledwo co muskac pedal gazu i teraz pytanie czy tak ma byc? wydaje mi sie ze wczesniej inaczej chodzil,moze cos odlaczylem? chociaz patrzalem dokladnie i wszystko jest na swoim miejscu
Opublikowano
Według mnie tak ma być. Przy rozpędzaniu auta potzreba dużo więcej paliwa niz później jak już jedziesz jednostajnie. U mnie jest to sam. Czasami mam wrażenie, że wskazówka zaraz się wygnie.
Opublikowano
tzn, ze ladnie miales zawalony ten filrt a to, ze auto jest zywsze po wymianie filtra nie zauwazyeles?

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

Normalna sprawa :) z economiserem - na początku mnie to raziło - nie dość że brak temperatury silnika to jeszcze latająca wskazówka ... teraz przy zimnie o poranku po odpaleniu auta i ruszeniu pod dwie dyszki ;) przy jednostajnej jeździe lub lekkim muskaniu poniżej 10 - czyli połowy. Ale to tylko economiser ... chwilowe zużycie .... średnie masz w iDrive

Ostatnio na trasie Pan z Forda Cougara 2,5V6 podsycał i dawaliśmy wspólnie ognia ... tak się cholera (wskazówka) przylepiła do liczby 20 że myślałem że obróci się wokół ;) albo co najmniej już nigdy nie wróci do niższego poziomu.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Kiedyś próbowałem pojeździć trochę po mieście tak żeby wskazówka eco nie dochodziła do końca i - i dzieciaki na rowerach mnie wyprzedzały!
Opublikowano

Wiesz co - jest tam taki wskaźnik ale przyznam szczerze że nigdy się mu nie przyglądałem bliżej - zasięgnąłem szybkiej lektury w postaci mądrej instrukcji i aż z czystej ciekawości jutro sprawdzę jak to się "zmienia" - zwłaszcza że jak pytałem o temperaturę silnika właściciela a następnie serwis ASO BMW powiedziano mi że zamiast tego w pojeździe jest economizer dodając że samochód w razie problemów zasygnalizuje za wysoką temperaturę silnika lub inne problemy z tym układem :) Dlatego nie drążyłem.

Wielkie dzięki za podpowiedź....

 

PS.

Frodo - przy takiej jeździe jak opisujesz to przy tym poziomie ekonomii... deskorolki mnie wyprzedzały a rower to był demon prędkości.

Jedyny efekt to 10,6 L/100km spalania po mieście - ale przyznam otwarcie że to nie jest jazda a MĘCZARNIA - siada psychika - przez co

dwa litry więcej na 100 chroni zdrowie i nie ma większego znaczenia :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.