Skocz do zawartości

Jaki filtr paliwa w 540i


szokol

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie dla niektórych banalne dla innych wręcz idiotyczne. Szukam filtra paliwa do swojej 540. Nie mam gdzie wjechać na kanał żeby sprawdzić. Szukając po allegro natknąłem się na pare filtrów po około 70 zł. W sklepie moto powiedzieli mi że filtr kosztuje 246 zł.

Jaki mam kupiś bo widze że niektóre mają po dwa nyple na przewody a inne tylko po jednym. Auto rok 99 Touring.

Może jakieś propozycje lub linki ze zdjęciami.

 

Dzięx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze np. takie:

 

http://allegro.pl/filtr-paliwa-bmw-e39-e38-e53-2-0-4-0-nowy-oryg-i1249848250.html#gallery (ale ten ma cztery króćce.

 

 

a jest też taki - z opisu niby do 540i http://allegro.pl/filtr-paliwa-bmw-e36-e46-e34-e39-e38-e31-z3-meyle-i1243379777.html

 

A jeszcze gdzieś widziałem w plastikowej obudowie z węglem aktywnym http://allegro.pl/bmw-e39-e38-filtr-z-weglem-aktywnym-czesci-i1258822467.html

 

Rozumiem że powinien być pod podłogą wzdłuż auta. Na rysunku który przesłałeś wynika jakby był w pionie. Mam go szukać pod maską czy jak?

 

Na stronie filtrona widze że powinien być z regulatorem ciśnienia. Kupa bo poniżej 200 nie schodzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie trzeba stosować tego z regulatorem ciśnienia??

 

Jam już zgłupiałem. Ale wiem ze strony filtrona że ten z jednym wlotem i wylotem to tylko do 7.98 roku potem już z regulatorem.

 

Chyba musze się wczołgać pod auto bo w ciemno nie kupie za 200 filtra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt - nawet jest zapisane że do 09/98 :) Znowu podałem nie ten obrazek :/ Sorki. Trochę już nie kojarzę. To jest prawidłowy schemat. Dla aut po 09/98 z silnikiem TUB44: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DR51&mospid=47561&btnr=13_0811&hg=13&fg=10. Czyli tak jak napisałeś - musi być regulator ciśnienia.

 

Raz jeszcze sorki.

...... V8 ...... :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie szukać tego filtra pod autem. Nie chce roskręcać po kolei wszystkich osłon. W Sam naprawiam nie ma opcji filtra z regulatorem i nie ma opisu w którym miejscu jest.

Słyszałem że regulator jest odkręcany od filtra czy jest możliwość kupna samego filtra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie szukać tego filtra pod autem. Nie chce roskręcać po kolei wszystkich osłon. W Sam naprawiam nie ma opcji filtra z regulatorem i nie ma opisu w którym miejscu jest.

Słyszałem że regulator jest odkręcany od filtra czy jest możliwość kupna samego filtra?

 

Tutaj zobaczysz gdzie dokladnie jest filtr:

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=533140

 

Co do jego rodzaju to musisz sprawdzic po Vinie i juz. Filtr z regulatorem to jedna calosc na ogol. Poprawcie mnie jesli sie myle.

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już po kłopocie. Filtr pod prawą osłoną pod kierowcą. Filtr z regulatorem ciśnienia za 245 zł. Okazało się że stary jest z 10.04.2000 roku. Teraz auto ciągnie do samego końca (wcześniej do 4,5 tyś obr) i ma równiejsze obroty. Nie wiem czy to wina filtra czy regulatora, ale jest ok. Czas roboty z piwkiem 1,5 godz.

 

Dzięx wszystkim za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.