Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem jak mysle z podłaczeniem pompy paliwa...a wiec od poczotku kupujac autko wstawiłem mu pompe wollbro 255 smigalo zajebiscie az do mometu pojawienia sie 2 razy lampki rezerwy diagnoza pompa zatarta

leko zdenerwowany zakupiłem pąpke z alledrogo po odbiorze zadowolony ze za chwile opadle i pomkne podłaczyłem popme zdgodnie ze sztuka i zaczełem pruby odpalania i jednym słowem dup....nawet nie zasie paliwa do weżka nie kopletnie stoji w miejscu wiec na prube wziełem popme od matiza sprawną na 100%bo sie na niej poruszam i takze [BAD] niec nie słychan pmpa niepodaje paliwa do weztka jedyna opce która mi nieodpowiada jest podłaczenie pomki na złacze wedłóg mioch pomiarów miernikiem mamy tam 3 minusy i 2 plusy lecz na zadnym czy na zapłonie czy tez nie nie mam nigdy ok12v u mnie pojawia sie ok5 na zapłoni ok6 mogł by mi ktos pomóc prosił bym o zdiecie jakie macie podłaczenie kolorystyka i o jakies pomiary..............Z Góry dziekuje

KTO POMORZE i BEDZIE DOBRZE WYSYŁAM CZTEROPAK KURIEREM:)

Opublikowano
A moze to nie pompa?? Patrzyłes czy iskra jest?? Moze po prostu padł Ci czujnik połozenia wału?? On odpowiedzialny jest za iskre i napiecie na pompe paliwa! Sprawdz, chyba ze sie juz uporałes z tym:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.