Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Chcę kupić e36 z m50 ale nie znam się na BMW dla tego wolę się zapytać żeby nie kupować kota w worku. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy oględzinach? Z wyglądu samochód jest ładny, silnik suchy, alę czego szukać żeby się nie naciąć?
Opublikowano

Witam

Proszę poszukać na forum. Tematy podobne były bardzo szeroko omawiane, poza tym poszukaj w Najczęściej zadawanych pytaniach na górze tego działu.

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Szukam, szukam i jak na razie tylko tematy typu jaki silnik. Ja od samego początku wiem jaki silnik, chodzi mi o słabe punkty na jakie trzeba zwrócić szczególną uwagę przy kupnie a nie jaki silnik wybrac. Do kupienia mam 2.0 niby od znajomego ale on ma już inny samochód a BMW chce się pozbyć.
Opublikowano

Od znajomego? To to co niby nie odpala?? Szukaj auta w dobrym stanie blacharskim. Jeśli chcesz M50B20 to poczytaj tematy, gdzie piszą właściciele tego właśnie silnika. M50 jest generalnie bardzo trwałym silnikiem, zwróć uwagę na stan vanosa (jeśli takowy jest) etc.

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Blacha jest super. Jedynie nałe otarcie na tylnym nadkolu ale malutkie. Dokładnie go oglądałem, pod wykładzinami i pod spodem. A ten Vanos to co gzie i jak? Na razie doczytałem się że to jakieś wzmocnienie silnika ale żadnych szczegułów.
Opublikowano

dobrze by było podłączyć auto pod kompa i sprawdzić czy są jakieś błędy

silnik oprócz blachy to podstawa

dobry mechanik potrafi sprawdzić jego kondycję

Opublikowano