Skocz do zawartości

318i hamulec postojowy


babka133

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
a regulacja? moze trzeba byla zdjac kolo i zaczac od pokrecenia srubokretem :) jak zdejmiesz kolo to w ktorejs dziurze po szpilce jak pokrecisz to zobaczysz srube do regulacji, moze sie przydac kawalek latarki :) ewentualnie mozna jeszcze podciagnac w srodku przy dzwigni recznego troche srubki zeby wczesniej lapal/
szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawą, szczególnie po wymianie szczęk, wyluzować linki w aucie przy lewarku i zacząć od regulacji w bębnach regulatorów tak długo aż zaczną się blokować koła, potem cofnąć o 5 ząbków i sprawdzić działanie ręcznego. Jak bierze za wysoko to wtedy wyregulować w samochodzie na lewarku. Ale pierwsza rzecz to regulacja w bębnie przez otwór śruby koła! Bywa że przy regulacji tylko w samochodzie linki są tak daleko wyciągnięte z bębna że zaczynają się klinować w blaszanej osłonie szczęk! Edytowane przez marco126
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.