Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z hamulcem postojowym w 318 e46.Problem polega na tym iż do przodu hamuje a do tylu nie.Czy ktoś miał taki problem i jak ewentualnie go rozwiązać.
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Mam ten sam model i identyczny problem. Wymieniłem tarcze, klocki i szczęki i niewiele się polepszyło. Może powinienem jeszcze linki wymienić. 600 zł w plecy a efektu prawie żadnego.
Opublikowano
a regulacja? moze trzeba byla zdjac kolo i zaczac od pokrecenia srubokretem :) jak zdejmiesz kolo to w ktorejs dziurze po szpilce jak pokrecisz to zobaczysz srube do regulacji, moze sie przydac kawalek latarki :) ewentualnie mozna jeszcze podciagnac w srodku przy dzwigni recznego troche srubki zeby wczesniej lapal/
szukam
Opublikowano (edytowane)
Podstawą, szczególnie po wymianie szczęk, wyluzować linki w aucie przy lewarku i zacząć od regulacji w bębnach regulatorów tak długo aż zaczną się blokować koła, potem cofnąć o 5 ząbków i sprawdzić działanie ręcznego. Jak bierze za wysoko to wtedy wyregulować w samochodzie na lewarku. Ale pierwsza rzecz to regulacja w bębnie przez otwór śruby koła! Bywa że przy regulacji tylko w samochodzie linki są tak daleko wyciągnięte z bębna że zaczynają się klinować w blaszanej osłonie szczęk! Edytowane przez marco126

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.